Страница 1 от 3
					
				Бензинова помпа?
				Публикувано: пон мар 01, 2010 8:35 pm
				от Теди
				Значи колата е с оригинална газова у-ба, но смених бензиновата помпа наскоро и сега се чува как работи постоянно. Преди не се чуваше та въпроса ми е трябва ли да работи помпата когато превключи на газта?
			 
			
					
				
				Публикувано: пон мар 01, 2010 8:46 pm
				от andreyfa
				На повечето коли бензиновата помпа (електрическа) работи докато достигне налягането , което е зададено . Датчика я спира и всичко е кротко. Не бучи. Ако си я сменил с помпа , която не може да достигне налягането в което датчика я спира , тя ще работи постоянно. Ако става дума за opel мога да ти дам конкретни стойности. Не съм сигурен дали при всички инжекциони е така.
			 
			
					
				
				Публикувано: пон мар 01, 2010 9:03 pm
				от Теди
				За Волво става въпрос и преди не се чуваше, а сега дразни. Сложиха ключе да я изключвам, но ти си прав може да не достига налягането знам ли...
Ксантията ми и тя е с газова и при контакт помпата се чува как качва паля и след това няма проблеми. При Волвото е един постоянен дразнещ звук който не е проблем да го спра с ключа, но не знам дали не трябва да работи просто. 

 
			
					
				
				Публикувано: пон мар 01, 2010 9:47 pm
				от stefan_gb
				andreyfa написа:На повечето коли бензиновата помпа (електрическа) работи докато достигне налягането , което е зададено . Датчика я спира и всичко е кротко. Не бучи. Ако си я сменил с помпа , която не може да достигне налягането в което датчика я спира , тя ще работи постоянно. Ако става дума за opel мога да ти дам конкретни стойности. Не съм сигурен дали при всички инжекциони е така.
Не е така колега, помпите се включват с подаването на контакт от реле управлявано от ЕКУ-то. Включват се за няколко секунди /вдигат налягане в системата/ и спират докато не завъртиш на стртер и запалиш ДВГ-то - тогава се включват отново и не спират. Датчици няма за помпите а има реголатори на налягането които реголират налягането в системата но по никакъв начин не вкл. и изкл.  помпата.
Теди наи вероятно новата ти помпа е ментак или вора ръка  затова я чуваш.
 
			
					
				
				Публикувано: пон мар 01, 2010 10:02 pm
				от 25th Hour
				Точно така е. Помпата е нормално да се товари малко повече, все пак кръга е затворен. Някои хора си правят помпите да се изключват,което за мен е пълна лудост.
			 
			
					
				
				Публикувано: пон мар 01, 2010 11:10 pm
				от Теди
				В крайна сметка да използвам ли ключето да я спирам след като премине на газ?
			 
			
					
				
				Публикувано: вт мар 02, 2010 6:55 am
				от BAlexandrov
				Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против  
 
 
Щом имаш ключе и ти шуми я спирай, не пречи.
 
			
					
				
				Публикувано: вт мар 02, 2010 8:07 am
				от todortv
				Този въпрос е коментиран във всички автомобилни форуми,с 
привърженици за и против.
Аз лично предпочитам помпата да не работи ,когато се ползва газ.
Спирането съм направил автоматично,като помпата се захранва
през НЗ контакти на допълнително реле,а релето се управлява от 
газовия вентил.
			 
			
					
				
				Публикувано: вт мар 02, 2010 4:15 pm
				от Теди
				BAlexandrov написа:Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против   
 
Щом имаш ключе и ти шуми я спирай, не пречи.
  
 
Благодаря на всички.
 
			
					
				
				Публикувано: вт мар 02, 2010 6:37 pm
				от stefan_gb
				Теди написа:BAlexandrov написа:Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против   
 
/quote]  
 
Абсолютно вярно, и двата вариянта имат предимства и недостатъци надълго описани навсякуде. Аз лично виждам по голяма вреда от спирането от колкото да се остявя да работи.