Страница 1 от 3
Бензинова помпа?
Публикувано: пон мар 01, 2010 8:35 pm
от Теди
Значи колата е с оригинална газова у-ба, но смених бензиновата помпа наскоро и сега се чува как работи постоянно. Преди не се чуваше та въпроса ми е трябва ли да работи помпата когато превключи на газта?
Публикувано: пон мар 01, 2010 8:46 pm
от andreyfa
На повечето коли бензиновата помпа (електрическа) работи докато достигне налягането , което е зададено . Датчика я спира и всичко е кротко. Не бучи. Ако си я сменил с помпа , която не може да достигне налягането в което датчика я спира , тя ще работи постоянно. Ако става дума за opel мога да ти дам конкретни стойности. Не съм сигурен дали при всички инжекциони е така.
Публикувано: пон мар 01, 2010 9:03 pm
от Теди
За Волво става въпрос и преди не се чуваше, а сега дразни. Сложиха ключе да я изключвам, но ти си прав може да не достига налягането знам ли...
Ксантията ми и тя е с газова и при контакт помпата се чува как качва паля и след това няма проблеми. При Волвото е един постоянен дразнещ звук който не е проблем да го спра с ключа, но не знам дали не трябва да работи просто.

Публикувано: пон мар 01, 2010 9:47 pm
от stefan_gb
andreyfa написа:На повечето коли бензиновата помпа (електрическа) работи докато достигне налягането , което е зададено . Датчика я спира и всичко е кротко. Не бучи. Ако си я сменил с помпа , която не може да достигне налягането в което датчика я спира , тя ще работи постоянно. Ако става дума за opel мога да ти дам конкретни стойности. Не съм сигурен дали при всички инжекциони е така.
Не е така колега, помпите се включват с подаването на контакт от реле управлявано от ЕКУ-то. Включват се за няколко секунди /вдигат налягане в системата/ и спират докато не завъртиш на стртер и запалиш ДВГ-то - тогава се включват отново и не спират. Датчици няма за помпите а има реголатори на налягането които реголират налягането в системата но по никакъв начин не вкл. и изкл. помпата.
Теди наи вероятно новата ти помпа е ментак или вора ръка затова я чуваш.
Публикувано: пон мар 01, 2010 10:02 pm
от 25th Hour
Точно така е. Помпата е нормално да се товари малко повече, все пак кръга е затворен. Някои хора си правят помпите да се изключват,което за мен е пълна лудост.
Публикувано: пон мар 01, 2010 11:10 pm
от Теди
В крайна сметка да използвам ли ключето да я спирам след като премине на газ?
Публикувано: вт мар 02, 2010 6:55 am
от BAlexandrov
Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против
Щом имаш ключе и ти шуми я спирай, не пречи.
Публикувано: вт мар 02, 2010 8:07 am
от todortv
Този въпрос е коментиран във всички автомобилни форуми,с
привърженици за и против.
Аз лично предпочитам помпата да не работи ,когато се ползва газ.
Спирането съм направил автоматично,като помпата се захранва
през НЗ контакти на допълнително реле,а релето се управлява от
газовия вентил.
Публикувано: вт мар 02, 2010 4:15 pm
от Теди
BAlexandrov написа:Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против
Щом имаш ключе и ти шуми я спирай, не пречи.
Благодаря на всички.
Публикувано: вт мар 02, 2010 6:37 pm
от stefan_gb
Теди написа:BAlexandrov написа:Това дали да се спира или не бензиновата помпа на газ е почти философски въпрос с много привърженици за и против
/quote]
Абсолютно вярно, и двата вариянта имат предимства и недостатъци надълго описани навсякуде. Аз лично виждам по голяма вреда от спирането от колкото да се остявя да работи.