Страница 1 от 1
Громет (Гуменото "сюидинение")
Публикувано: пон мар 08, 2010 11:15 pm
от microamp
Здравейте
Искам да попитам как се сменя (принципно) громет (гъвкавото съединение на 5-та врата). Струва ми се невъзможно да се направи. Ако някой има опит нека го сподели, защото съм сигурен, че 2/3 от колите са със скъсан громет и имат проблем с ел. инсталацията "отзад"
Публикувано: вт мар 09, 2010 12:05 am
от moimoimoi
от купето откачаш кабелите и тръбичката за вода
след това ги бандажираш всички заедно
и в тоя бандаш снедряваш и едно парче кабел,връва или нещо друго
с дължина около 2 метра с което после да може да изтеглиш обратно кабелите
изтегляш кабелите до маншона, разбандажирваш, махаш стария маншон,слагаш новия, пак бандажирваш всички кабели и маркучи и с помоща на кабела ги изтегляш пак до купето,разбандачирваш ги и си ги навръзваш по купето
Публикувано: вт мар 09, 2010 12:43 am
от microamp
Не те разбрах...
Къде от купето? Има някъде букса или трябва да режа кабелите? Или става дума чак от арматурното табло да ги изтегля?
Публикувано: вт мар 09, 2010 4:18 pm
от moimoimoi
трябва да ги резнеш кабелите щото от петата врата като влязатв колата всеки си хваща пътя нанякъде
после с кабелни обувки си ги съединяваш
Публикувано: вт мар 09, 2010 9:36 pm
от microamp
Как да резна кабелите???
А няма ли по-безболезнен начин? Там ми се струва че минават 20 кабела, че и повече. После трябва да реда устър клемите една след друга. Мислех си че има някой "чалъмлийски" метод, ама уви!
Публикувано: чет мар 11, 2010 9:07 pm
от mien
Инсталацията е направена така че да се монтира цяла,никои няма в завода да си играе обувка по обувка.
Сменявал съм на две коли цели инсталации(само на форд) и се разкачат от към вратите към клемореда с бушоните и се вади от там(цялата)
При теб е необходимо да свалиш кората на тази(пета)врата и да разкачиш консуматорите.Почваш с издърпване от към пантите да вадиш кабелите,добре е да пуснеш по едно шнурче на мъчните места за по лесно прекарване после.Не се притеснявай как ще минат през дупката,така са направени че да минават една по една,и не можеш да объркаш нищо,щото са маркирани - или по цвят,или със разни зъбчета.
Смело не се притеснявай.....и снимай,после много помага фотото за напред.
Публикувано: нед мар 14, 2010 4:54 pm
от microamp
Единственото което ме притеснява е, че има много конектори по края на кабелите а те няма да могат да минат през громета, трябва да ги откачам и тях. Само чакам да се стопли и ще го мисля какво да го правя. А за снимки... ако не ми кипне по време на ремонта, ще направя. Като си ремонтирах алармата (която ми я сложиха в България) направих някои, виж какво се казва BG майсторлък.
http://microamp.snimka.bg/automobiles/a ... 7.17805966
http://microamp.snimka.bg/automobiles/a ... 7.17805969
http://microamp.snimka.bg/automobiles/a ... 7.17805970
http://microamp.snimka.bg/automobiles/a ... 7.17805972
Публикувано: пон мар 15, 2010 9:42 pm
от moimoimoi
после за съединяването на кабелите не се слагат лустър клеми ами автомобилни кабелни обувки-мъжки и женски,изолирани,ама ти трябват клещи за кримпване/за монтаж на обувките върху кабелите/
каква ти е каляската че да минават толкова много жица

през гуменото сюединение
Публикувано: пон мар 15, 2010 10:25 pm
от microamp
Mitsubishi Carisma 1,6 '98 Hatchback.
Огледах кабелите и има един около 3 кв мм - сигурно е за димера за задното стъкло, освен това има кабели за мотора за чистачката, централното освен това, 3-ти стоп, осветление на номера, габарит за мъгла, кабели за ключалката, и някви други дето не ги знам за какво са... и маса. Мноо кабел мноо нещо, но лятото установих че 5-та врата понякога не се заключва и това се дължи на громета и затова... ремонт. Сега временно е с бишоп 963 но,... грозно!