Страница 1 от 2

лампа ABS

Публикувано: ср юли 07, 2010 10:26 pm
от cakev79
Проблема не е мои,а на един приятел.Както кара му светва лампата.Твърди,че има добри спирачки и спирачна течност.Става въпрос за Вектра.Ще можем ли да му помогнем.

Публикувано: ср юли 07, 2010 11:06 pm
от Borizanov
Може да е от полу- прекъснат кабел на датчик, а може и от много други неща. Най - добре да се направи диагностика на компютъра на вектрата и ще си каже какво го боли. Тука и да гадаем смисъл нЕма.

Публикувано: чет юли 08, 2010 12:00 am
от vanci88
Диагностика иначе гадаем..... датчик,реле,помпа и т. н.

Публикувано: чет юли 08, 2010 12:28 am
от ceco78
Аз имах същият проблем на ford transit .Оказа се бушон - да почне първо от там.

Re: лампа ABS

Публикувано: чет юли 08, 2010 1:23 am
от lov
Първо здравей,
Преди време от спортна злоба реших да се занимавам с въпросните АВС щото имам фиатка и имах проблем. Та във фиатския форум имам тема относно ремонт или самостоятелна направа на датчик. Може да я погледнеш системите са еднакви с изключение на по новите модели датчици но и за там има колеги които са обеснили подробно кое как и защо. Също ома и теми за ремонт на електронния моддул и често срещани дефекти.
Препращам те там защото така само гадая за каква система става на въпос тъй като запитването ти е много общо. А даже и предполагам че във форума за съотвения автомобил също ще намери достатъчна информациа. Нещата опират до компютърна диагностика срещу заплащане или мерене с подръчни уреди и много четене за без пари. Не че е кой знае колко сложна системата но трябват и познания.

Публикувано: чет юли 08, 2010 8:48 am
от mumar
Присъединявам се към питанката за ABS.
Форд Ескорт дизел 95г -свети непрекъснато.
При реглаж на предница, майстора казва, че чисти компютърно показанията, на втората дупка лампата светва.
При диагностика специално за ABS, показанията са, че няма проблеми!
Проверени бушони-ОК, проверени и напръскани със спрей-
за почистване конекторчетата.
Но лампата си свети! А все ми се струва, че няма ABS.

Публикувано: чет юли 08, 2010 9:32 am
от ArturDent
За Форда, щом всичко е ОК, а на дупките значи датвика не ти е закрепен както трябва и/или не е на точното разстояние.
Наместването на точното разстояние е тънка работа.
Много е вероятно датчика да е клеясал и при опити да го нагласиш - направо да скъсаш нещо.
При компютърната диагностика, преди да изчистиш грешките, виж първо на кое колело прави проблема, за да разглобяваш само него.

П.П. За да си ходил на реглаж на предница, сигурно преди това си правил предница. А там майсторите обичат да бухат с чука разни клеясали/ръждясали болтове. Точно тогава са го разместили.

Публикувано: чет юли 08, 2010 12:47 pm
от lov
Не мога да коментирам други автомобили защото нямам практика върху тях. Но съм виждал такива майсторски изпълнение че да те заболи главата. Срязан кабел и после върза с едно хартиено тиксо отгоре щото ги е домързяло да го свалят от щипките до куплонга. Принципно датчиците при моя автомобил са фиксирани в отливката и трудно се вадят в последстви да не кажа мисията невъзможна. И не подлежат на реглаж. Иначе разтоянието е около 0.4мм и при двата варианта кога взима информация от зъбен гребен и от лагера. Та за да им е по лесно да бият с чуковете доста често свалят цялата главина без да вадят датчика щото практически няма как и после майка плаче. На рено съм виждал закрепени с едни ламарини които бяха изгнили но опита ми с други марки е нищожен.
При постоянно светеща лампа автомобила си има най обикновенни спирачки. Тогава системата е просто изключена.
А кога някой майстор ви каже че чисти грешките и всичко трябва да се оправи просто сменете майстора. Този си няма ни най малко понятие от АБС системи. Грешките които се записват там са изключително за диагностика и откриване на дефекти по системата. При всеки рестарт на двигателя системата сама си прави тест и ако няма нещо което да е извън нормите се включва сама в работно положебние. И обратното ако има примерно повреден датчик се само изключва и прави записа. Има и разни подрбности че примерно датчиците първо се проверяват в статичен режим по съпротивление а после и в движение при малка скорости т.н. А записите си стоят в памета за да може да се види какви дефекти е дала в минало време и кой се повтарят за да се установи кой елемент е за подмяна. Те са ограничени като количество и при всяка нова констатация се изтрива най стария за да се запише новия.

Публикувано: чет юли 08, 2010 9:54 pm
от Chefo77
Само да задам глупав въпрос - случайно някой от имащите проблем с лампата да кара с различни като размер гуми лява/дясна на една ос?

Публикувано: съб юли 10, 2010 11:58 am
от cakev79
мисля,че е изчерпана вече,моля за затваряне