Страница 1 от 2

Радиатор

Публикувано: пет окт 22, 2010 12:02 am
от Dj_VeRsAcE
Колеги как бих могъл да си запуша радиатора с прахчета и течни добавки нестава :!: Тече стабилно :shock: Течовете са отстрани кадето е пласмасова част :!: всички съвети са от полза :!:

Публикувано: пет окт 22, 2010 12:04 am
от 25th Hour
Само нов... и с лепене не става...

Публикувано: пет окт 22, 2010 7:39 am
от inspo
Не се занимавай с прахчета и подобни, най-много да запушиш нещо по системата( радиатора на парното например) или да прецакаш водната помпа.

ремонтира се

Публикувано: пет окт 22, 2010 7:44 am
от montti
има машина в софия където прещанцоват радиатори, но незнам къде е
имам ремонтиран радиатор за поло, сеат, шкода т.е. цялата ваг група
за кола с климатик е 2001 г.

Публикувано: пет окт 22, 2010 8:11 am
от Gerald
Нов. Не се излагай, идва зима, натоварванията ще се увеличат, пластмаса не се лепи да издържа няколко атмосфери. По-добре навреме и планирано дай пари за нов радиатор, отколкото по студовете да останеш на пътя, даже и парното няма да работи, мани останалите проблеми

Публикувано: пет окт 22, 2010 8:33 am
от mariayn
Смяна само, не се занимавай с глупости .Ще ти излезне по евтино с нов .

Публикувано: съб окт 23, 2010 3:05 pm
от Ivo_Dinkov
Най- сигурния начин да си запушиш радиатора на парното е като сипеш в охладителната система препарат за спиране на течове.
И на двете си коли имах грижи с радиаторите и се убедих, че нов е най- евтиния и най- разумния вариант :-D

Re: Радиатор

Публикувано: съб окт 23, 2010 6:39 pm
от ЧефоС
Dj_VeRsAcE написа:
Колеги как бих могъл да си запуша радиатора с прахчета и течни добавки нестава :!: Тече стабилно :shock: Течовете са отстрани кадето е пласмасова част :!: всички съвети са от полза :!:
Колега, отвън виждаш пластмасова част. Но вътре има метална част с отвори, през които минават тръбичките на радиатора. Най-честата причина за теч е това, че там се е разхерметизирало, металната част е ръждясала. Може да се закърпи положението, но само временно. Затова си купи нов радиатор, докато още е топло.

Публикувано: съб окт 23, 2010 7:07 pm
от ArturDent
Ivo_Dinkov написа:
Най- сигурния начин да си запушиш радиатора на парното е като сипеш в охладителната система препарат за спиране на течове
Колега обърни внимание на цитата! Абсолютно е прав колегата Ivo_Dinkov. А и смяната на радиатор на парното ще ти излезе поне 2 пъти по-скъпо, заради труда (зависи от колата, но при мен се сваля цялото табло).

Публикувано: съб окт 23, 2010 8:42 pm
от Ivo_Dinkov
Ето и снимков материал за доказателство колко е неприятна смяната на радиатор на парното- това са колите ми :lol:

Ауди В3
Изображение

Ауди С4
Изображение