Страница 1 от 5
пасат В3 почти има ток
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:16 pm
от n.yaneff82
паркирам колата ,гася я , но се сещам да отида до едно място и се опитвам да я запаля , но ток няма грам ,бутнах я запалих и се почна с проблемите
Сд-то започна да пука и да прескача на радио
чистачките се движиха страшно бавно
светлините по таблото намаляха
фаровете -късите като габарити , а дългите като фасове
алармата заключва колата и след 10 сек. почва да пищи
едвам се прибрах , изгасих я и пак не можа да запали
някой има ли идея какво може да е станало
не съм гледал бушони или каквото и да било , че беше тъмно
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:24 pm
от Chefo77
Вероятно проблем с динамото (алтернатора) и не зарежда достатъчно, в резултат на което колата черпи ток от акумулатора. Другия вариант е някъде да имаш слаба връзка. Погледни двата кабела, които свързват акумулатора, дали са стегнати добре. Ако да - свали акумулатора и го зареди. Ако като го върнеш всичко е ОК, значи алтернатора е за ремонт. Ако не - слаби връзки някъде другаде (например масата на купето).
Мисля си, че ще имаш износени четки.
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:25 pm
от ZMeyGorianin
Незарежащ алтернатор!- опаа закъснял съм

Публикувано: нед ное 28, 2010 7:35 pm
от ArturDent
+1
Атлернатор, динамо или както там му казват, различните майстори.
П.П. Имал съм (жената е имала) следния проблем:
Динамото имаше износени две-четири срещуположни писти на динамото.
5 пъти пали нормално, 1 не пали.
Като запали - отивам на сервиз - мерим, всичко ОК. Ако не запали - бутаме - пали и всичко е ОК. Просто, зависи как точно се се е позиционирало динамото при спиране.
И..ба ми ма...та две седмици - то нов акумулатор, четки .... и к'вото се сетиш...
схема за търсене неизправности
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:38 pm
от shotik

Отпечатайте си тази схема и търсете най-срещаните повреди по нея по електрическата част на автомобилите,като логиката е да се провери всеки елемент и ако е здрав да се минава към следващия,докато се намери неизправния,на който да се направи ремонт или смени.
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:42 pm
от Chefo77
Артъре ... почти съм убеден, че говориш за стартера с това пали/не пали

Следващия път ще знаеш - като не запали - на 3-а, малко бутане напред - назад и наново опити

Да си дойде на зъбите.
Публикувано: нед ное 28, 2010 7:42 pm
от shotik
[quote="ArturDent"]
П.П. Имал съм (жената е имала) следния проблем:
Динамото имаше износени две-четири срещуположни писти на
динамото.
Просто, зависи как точно се се е позиционирало динамото при спиране.
За какви писти имаш предвид ?
И какво е това позициониране на динамото ?

Публикувано: нед ное 28, 2010 7:49 pm
от ArturDent
Абе, нали четките контактуват там с нещо, ама ми излезе от главата името на ония медните пластини върху ротора.
Както и да е, проблема беше оправен, а колата е продадена отдавна.
повреди
Публикувано: нед ное 28, 2010 8:05 pm
от shotik
На съвременните автомобили се монтират алтернатори,на ротора има графитни пръстени ,където контактуват две четки.
Ако е било на стари коли отпреди 30 г ,може да е имало динамо,на което има колектор ,където контактуват 2 или 4 четки.
Както Chefo77 пише ,вероятно си се объркал и пишеш за стартера,където има медно -графитни четки и при липса на контакт не може да се развърти стартера.
След като е развъртял мотора и си прекъснал стартирането,ротора на стартера спира на различни места и ако има биене на колектора ,заяла четка ,може да се стигне до случаи ,които си написал.
Публикувано: нед ное 28, 2010 8:38 pm
от n.yaneff82
Мерси момчета за бързите отговори ,утре ще я разхвърля кочината да видим какво ще стане .
Само да попитам ако динамото не зарежда мога ли да мина 20 км.