Страница 1 от 2
Ключ "airbag off" Renault Clio 1999?
Публикувано: съб дек 11, 2010 2:20 pm
от pavka
Здравейте !
Съфорумка /от др.форум/ не може да "открие" къде се намира
ключа "airbag off" Renault Clio 1999,обслужващ пасажерското
място! /
ако има такъв 
/
Идеята ми е да се монтира такъв
прекъсвач,който да е с ключ/патрон/.
Бихте ли ме насочили /линк/ към такива изделия.
Благодаря Ви предварително!
ПП На МПС-то на синът ми си има такава елиминация с ключа за запалването.
ПП Може би въпроса ми е за раздел "Електротехника" ? 
Публикувано: съб дек 11, 2010 4:08 pm
от gattaka
На някои коли съм виждал да има отстрами на таблото,като отвориш вратата!
Публикувано: съб дек 11, 2010 4:33 pm
от pavka
Аз това намерих на картинка : /ама дали е за това

/
от тук:/стр.24/
http://store4.data.bg/lzae//Clio%20Symbol.pdf
Публикувано: съб дек 11, 2010 7:21 pm
от maroka
Във форума на Рено можеш да попиташ

Там със сигурност ще знаят.
Публикувано: съб дек 11, 2010 7:48 pm
от pavka
maroka написа:Във форума на Рено можеш да попиташ 
Там със сигурност ще знаят.
Момата /съфорумката/ е пускала тема там - не знаят !
Ако няма ще "инплантираме" такъв от Пежо.

Публикувано: нед дек 12, 2010 10:56 am
от stan_slav
Ключа за изключване командва блока за управление на Еърбеците, а не прекъсва електрически веригата на десния еърбег. Всяка намеса в инсталацията на тази система довежда до спиране на функционирането и, а може и до сериозни наранявания при грешка и задействане на някой от пиропатроните. Ако искаш да имаш подобна функция трябва да се смени управляващия блок и част от инсталацията, което е свързано с доста разходи и едва ли е рентабилно.
Публикувано: нед дек 12, 2010 12:00 pm
от pavka
Публикувано: нед дек 12, 2010 3:43 pm
от stan_slav
Някой марки и модели ползват унифицирани блокове, които подлежат на софтуерно адаптиране за конкретно използване. Бегло погледнах едни схемички на Еърбег блокове на Клио, варианта който е с ключ се ползва след 2001 г., освен че има 4 ри еърбега, предните са с двойни пиропатрони и пиропатрони за 4 те колана на колата, нещо което при другото изпълнение липсва. Като добавим и специалния конектор който се ползва за включване на централата, дори и интервенцията с добавяне на извод за ключ е рискована. Само да добавя преди всяка интервенция свързана с демонтаж и монтаж на блокове от еърбег системата е необходимо 10-15 минути преди това да се откачи акумулатора и да се включи само след като всичко е свързано както трябва. Най- малката грешка води до отчитане на грешка и блокиране на системата докато не се закачи на диагностичен уред.
ПС . Първата ти снимка с знака на таблото отстрани е предупреждение, че има еърбег и какво не трябва да правиш за да не пострада някой от неговото отваряне, не че може да се изключва.
Публикувано: нед дек 12, 2010 5:53 pm
от pavka
stan_slav написа:Някой марки и модели ползват унифицирани блокове, които подлежат на софтуерно адаптиране за конкретно използване . преди всяка интервенция свързана с демонтаж и монтаж на блокове от еърбег системата е необходимо 10-15 минути преди това да се откачи акумулатора и да се включи само след като всичко е свързано както трябва. Най- малката грешка води до отчитане на грешка и блокиране на системата докато не се закачи на диагностичен уред.
ПС . Първата ти снимка с знака на таблото отстрани е предупреждение, че има еърбег и какво не трябва да правиш за да не пострада някой от неговото отваряне, не че може да се изключва.
stan_slav,
Много благодаря за ОТГОВОРА!
/в общи линии това съм списала /
PAV1 :
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=548896.15
Публикувано: нед дек 12, 2010 7:19 pm
от stan_slav
Сетих се за един вариант, но не е приложим за постоянна употреба с ключе, а само еднократно и след като отпадне необходимостта да се възстанови. Може да се изключи еърбега и вместо пиропатрона да се включи резистор /около 3 ома/, който да симулира пиропатрона. Всичко трябва да се направи както написах по-горе, изключване на акумулатора, изчакване, прекъсване на проводниците към еърбега, поставяне на резистора от страна на централата и задължително окъсяване на двата края към пиропатрона. Това нещо ако се реализира с ключ има голям риск при превключване да се генерира грешка. Най-добре е под ръка да има тестер и ако може от начало да се провери чрез него колко ома е реално пиропатрона.