Страница 1 от 2

относно голф 4?

Публикувано: пон дек 27, 2010 8:45 pm
от prascho
здравейте,

Като се прибирах последния път забелязах, че оборотите не са в ред. При 80 км извънградско оборотите са някъде към 3000, а към 90-100 км отиват към 3500-4000.Това при 5-та скорост. Направи ми впечатление едва днес. При ниски обороти не гасне. Има и завишен разход на гориво, поне гледайки моментния разход от борд компютъра. Все едно при високи обороти няма достатъчно мощност. Имам чувството, че оборотите се държат все едно карам на 4-та, но няма необходимата мощност за да форсира двигателя и да изтегли например байр по-бързо. Колата е голф 4-ка, 105 кс, бензинов мотор.

Публикувано: пон дек 27, 2010 9:18 pm
от stan_slav
Направи една проба - караш с около 80-90 км/ч на 5 та по леко изкачване и рязко подаваш газ ако оборотомера ти почне бързо да повишава оборотите без това да се отразява на скорстта е много възможно да ти е износен съединителя и да буксува. Познава се още по високото отделяне на съединителя - още при леко натискане на педала изключва. Има и един по-тежък тест за съединител, но се прави много внимателно - колата както е на място се включва на 5 та, натиска се спирачката, подава се повечко газ и започва да се отпуска педала на съединителя. Ако пуснеш педала на съединителя напълно и мотора не загасне си за нов. Този тест се прави много внимателно и за съвсем кратко време.

Публикувано: пон дек 27, 2010 10:57 pm
от Chefo77
И аз съм за съединител.
Тъй като връзката двигател - скоростна кутия - колела е механична с изключение на едно място - съединителя - то според мен точно там е слабото място в случая. Може да се пробва и на място, като подпреш предните гуми перпендикулярно на тротоара. На пета предавка като отпускаш бавно съединителя, трябва да изгасне. Ако не ... е ясно. Може и с ръчна вместо тротоар.
Между другото, тъй като предавателните отношения са константни числа, то при еднаква разлика в километрите трябва да има и еднаква разлика в оборотите - например ако между 80 и 90 км/ч разликата е 300 оборота, то от 90 до 100 също трябва да е 300. Това също може да служи за ориентир.

Публикувано: вт дек 28, 2010 12:24 am
от mcm
На това му се вика Буксуване на съединителя. Би трябвало да имаш някаква регулировка за да го оправиш първоначално от там. Като го усетиш че буксува отнеми газта, че да не ти замирише на изгоряло феродо :lol:

Публикувано: вт дек 28, 2010 7:13 am
от ArturDent
mcm написа:
Би трябвало да имаш някаква регулировка за да го оправиш първоначално от там.
Само дето това не е Москвич и тази регулировка е автоматична.

Публикувано: вт дек 28, 2010 5:46 pm
от маречков
ArturDent написа:
mcm написа:
Би трябвало да имаш някаква регулировка за да го оправиш първоначално от там.
Само дето това не е Москвич и тази регулировка е автоматична.
Да, ама е гоуф :lol: и има жило и има и реглаж.

Публикувано: вт дек 28, 2010 7:00 pm
от stan_slav
маречков написа:
ArturDent написа:
mcm написа:
Би трябвало да имаш някаква регулировка за да го оправиш първоначално от там.
Само дето това не е Москвич и тази регулировка е автоматична.
Да, ама е гоуф :lol: и има жило и има и реглаж.
Има и жила с автоматично регулиране.

Публикувано: вт дек 28, 2010 9:45 pm
от ognqnko
Голф4 няма жила.Има си долна и горна хидравлични помпи-за съединителя,като повечето съвременни коли.

Публикувано: ср дек 29, 2010 7:27 pm
от stan_slav
ognqnko написа:
Голф4 няма жила.Има си долна и горна хидравлични помпи-за съединителя,като повечето съвременни коли.
Офф: Колега, използването на хидравличен привод на съединителя не е критерии за съвременоста му. Ладите също са с хидравличен привод, а доста съвременни модели от по-малкия клас използват все още жила.

Re: относно голф 4?

Публикувано: съб яну 22, 2011 1:53 am
от chombe
Да ама няма жило даже и газта му е електронна имат жило 3 ките .