Страница 1 от 8

Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: чет апр 05, 2012 6:34 pm
от filmatoplo
:) Здравейте , може ли да питам тук нещо и за мотори .Въпроса е такъв че си търся мотор Симсон -изгодно и с документи.Преди 20 год им бях доста голям разбирател , имах главно десетина Балканчета , едно ЧЗ 350 ,МЗ 250 , Ява 250 ,сега ми е мерак за кеф едно Симсонче .Под разбирател имам предвид че,им цепех двигателите ,подменях лагери ,колянови валове ,семеринги,цилиндри,бутала сегменти -сам изчуквах гарнитури .Някой може и да е правил -сложих трети сегмент на бутало на Балканче .По външен дизаин пък съм ги правил неознаваеми , 87 ма направих централен заден амортисьор на Балканчето -сам си го измислих , сега колелетата са така :wink: .На Явата пък сложих ел част от Ковровец ,можех да я паля и обратно .

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: чет апр 05, 2012 7:07 pm
от puh4
filmatoplo написа:
:) Здравейте , може ли да питам тук нещо и за мотори .Въпроса е такъв че си търся мотор Симсон -изгодно и с документи.Преди 20 год им бях доста голям разбирател , имах главно десетина Балканчета , едно ЧЗ 350 ,МЗ 250 , Ява 250 ,сега ми е мерак за кеф едно Симсонче .Под разбирател имам предвид че,им цепех двигателите ,подменях лагери ,колянови валове ,семеринги,цилиндри,бутала сегменти -сам изчуквах гарнитури .Някой може и да е правил -сложих трети сегмент на бутало на Балканче .По външен дизаин пък съм ги правил неознаваеми , 87 ма направих централен заден амортисьор на Балканчето -сам си го измислих , сега колелетата са така :wink: .На Явата пък сложих ел част от Ковровец ,можех да я паля и обратно .
И аз да съм изправен пред таз дилема, ще взема симсонкича. Затова не търси изгодно те всички са изгодни (личен опит) :wink: .

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: чет апр 05, 2012 10:49 pm
от професионал
puh4 написа:
На Явата пък сложих ел част от Ковровец ,можех да я паля и обратно .
Ха-ха,колко пъти с ужас усещах,че Ковровеца тръгва назад вместо напред при отпускане на съединителя! :shock:

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: чет апр 05, 2012 11:29 pm
от housedoktor
Не бих се отказал от AWO 25O турист от 50-те или Кавасаки Z 900 от първата генерация - 72 г .Иначе аз съм правил преустройства безброй,чак до електронно от Трабант на Хонда 750.В началото на 90 частите за мотори бяха дефицит:).

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: пет апр 06, 2012 12:10 am
от batkotony
Сменил съм доста мотори,предимно туристически и пистови.Последно имах едно Kawasaki GPZ 500S.От няколко години обаче съм фен на скутерите и предимно на макси-скутерите.Този тип мотоциклети съчетават динамиката и функционалността по един неповторим начин.Целта,която преследвам от известно време и все ми убягва по една или друга причина е ето този мотор:Изображение
Оптимист съм и знам,че ще го притежавам все някога... :)

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: пет апр 06, 2012 5:58 am
от colyo
Айде пак се почна :))) Като темата за прашката. Преди месец продадохме 4 стари Симсона на един колега. Бяха пообрани, но младежа е ентусиаст и каза, че ще си ги стегне. Мога да го попитам дали ще му се откъсне от сърцето единия. Остана едно ИЖ-е с кош за продаване, мога да попитам и за него. А като се сетя, навремето отидох да крада едно Балканче, ама ме хванаха и го купих за 15лв. :))))......и като се почна една.....2 Балканчета смених, 2 Симсона, 2 МЗ-та, 1 Хонда и сега съм с 3-тото поред Сузуки. Като ученик покрай картовете доста двигатели съм правил дармадан. За републиканското през 87-ма направихме един двигател от МЗ ТС 125 - 34 коня при 15000 оборота. Пусто покрай новата къща не остава време за каране и човъркане, а всяка свободна стотинка заминава във обекта. Така и така отворихме тема за мотори, на някой не му ли се кара SUZUKI GSX-R 750 R, че не останаха пари за канализацията.

ПП: Като чета подобни теми със спомени от детските и младежките, години имам чувството, че сме израстнали в една махала:))) Много е приятно. :)))

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: пет апр 06, 2012 7:20 pm
от filmatoplo
:) Хе хе 87ма картове , може и набори да излезем ,аз съм 1970 .Бях забравил за Ижетата , имах 2 соло и 1 с кош .Бързо им прецаквах запалването -понеже от де акомулаторче ,и им монтирах магнет от пусково на трактор -има малко играчка с обръщане на посоката на въртене на магнета ,обръщам гърбицата и завъртам постоянния мягнит с 10 градуса обратно .Само че няма фар :wink: с магнета .Пък за Симсона -къде ли седи и ме чака в някой гараж или мазе :? дано чете някой с такъв :) .

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: пет апр 06, 2012 9:45 pm
от colyo
Държиш ли да е в движение или може и в насипно състояние?

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: пет апр 06, 2012 11:57 pm
от 25th Hour
Според мен симсона е напълно безмислено да се притежава в тия години по ред причини. Иначе аз реших проблема с ходенето на работа с една Хонда Дио... ето ми темата направи си сам...


http://scooterclub-bg.net/index.php?topic=1524.0

Re: Може ли и за мотори да говорим

Публикувано: нед апр 08, 2012 8:19 pm
от filmatoplo
Само да има документи мотора :) го взимам.