Страница 1 от 4

Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 11:37 am
от profesionalist_wood
Възможно ли е на автомобил Хамър 3 да се свали двигателят който харчи 30 на 100 и да се замени с такъв от малотиражка която харчи 8-9 на 100 с оглед на тежестта на автомобила,и други фактори които биха попречили на донорството :lol: На теория е възможно но ако стане...... :-D :lol:

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 11:51 am
от VLADO66
Имайки впредвид трансмисията на хамъра , като сложиш двигателчето има вероятност да излезе някое бутало и да те удари по главата :-D

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 12:11 pm
от Тани
Обратния въпрос - какво ще стане ако сложиш сваления от Хамъра двигател на някой "малък" автомобил? Почти съм сигурен , че при скорост 150км/ч и нагоре, двигателя от Хамъра ще е по-икономичен , отколкото оригиналния двигател на автомобила.

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 3:08 pm
от bigdragon
Тъй като си професионалист дървар, ще ти отговоря подобаващо. :yawinkle:

-Ще се получи същото ако на един банциг с 3kW двигател, сложиш двигател от настолен циркуляр, примерно 800W... :-D

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 3:35 pm
от Chefo77
ТУри му гЪз, не го мъчи с някое Тико-во моторче :)

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 3:58 pm
от profesionalist_wood
Много ясно,че мотора ще изгори и отива за боклука,но с редуктор и равномерно разпределяне на силите на зъбчатите колела може и да стане :lol:
Ако сложа двигател от Уаз или Тойота Хайлукс ще тръгне,нали американците са майстори по присаждането на двигатели като автомобилните експерти Чип Фус и Бойд Кодингтън.Но ако сложа двигател 1360 кубика от пежо 106 двигателя най-много да се изтормози и да изкара 50 км и да издъхне

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 4:16 pm
от Тани
profesionalist_wood написа:
:
Ако сложа двигател от Уаз или Тойота Хайлукс ще тръгне,нали американците са майстори по присаждането на двигатели като автомобилните експерти Чип Фус и Бойд Кодингтън.
И колко мислиш че ще гори с тях? Сигурно повече отколкото с оригиналния двигател! Всъщност за колко тона автомобил говорим че не ми се търси?

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 4:40 pm
от profesionalist_wood
Луксозна високопроходима кола с четворно предаване -Хамър 3
Двигател V8
Обем 6000 куб. см
Мощност 325 к.с.
Дължина\ширина 4,82 х 2,06 м
Макс. скорост 150 км\ч
Тегло 3182 кг
Разход на гориво ок. 25 л\100 км
Цена 58 000 евро

Машината за пехотата са :
Двигател : 6500 куб.см
Тегло празен: 2855 кг.
Пълно тегло: 3990 кг.
Максимална скорост: 112 км/ч
Горивен резервоар: 83 л. който осигурява около 500 км автономност.

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 8:45 pm
от fox_vt
Понеже си бил дърводелец ще го кажа така-имаш 10 куб дърва за рязане и два циркуляра монофазен и трифазен.Кво се получава земаш монофазния и почва едно натискане мъчене тормоз и загряване на двигател и всичко и ги нарязваш за 3 дена.Позле вземаш трифазния и само се чува дзънн-дзънн и си готов на края на деня без зор без мъчене на двигателя и т н .Всичко е примерно но е същото и при колите-малък двигател голям товар=на повече натискане на газта за да върви,голям двигател малък товар(за съответния двигател)=само ''галиш" газта и колата хвърчи без да гори кой знае колко.Карал съм баничарка 45 коня ми то постоянна игра със скоростите леко баирче и сменяш на по ниска и газ.И за последно на хамъра можеш и 50 кубиков мотор да сложиш но като го прекараш през съответния редуктор да не се мъчи и скороста ти ще е като на охлюв и за да я дигнеш трябва да развъртиш моторчето примерно на 500 000 оборота и я сметни за тези обороти въпреки че е 50cc мотор колко ще гори :lol:

Re: Забавен въпрос :)

Публикувано: вт апр 17, 2012 9:23 pm
от novgradski
По принцип -може(дори и от "балканче"-както по-горе са ти дали за пример),но трябва да се съобрази скоростната кутия (ако трябва и "нови-допълнителни "предавки)за да не се "претоварва" съединителя..и да е "по-леко" на мотора.Потърси във форума има писано за зависимостта между мощност-въртящ момент-обороти...там е разковничето.Мощността е работата за единица време.
Икономия няма да постигнеш...защото с по-слабия мотор повече (примерно) от 40км/ч няма да можеш да вдигнеш.