Страница 1 от 1
Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 2:37 pm
от comunikator
Здравейте!
Искам да попитам дали може да се заварява шенкела защото е спукан от много силен страничен удар.Предполагам че не може да се заварява!!!
Някой има ли представа колко струва НОВ шенкел за Рено Клио 1992г?
Застрахователите ме пращат на реглаж ,а от сервиза ме гонят защото шенкела бил спукан :'(
Дайте някакъв съвет!?
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 3:33 pm
от batkotony
Сменяй шенкела,не се прави на ощипан...В първата автоморга ще ти решат проблемите...Не си играй със сериозни работи!
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 3:51 pm
от montoya
Ако ще заваряваш шенкела, вземи намажи спирачните дискове с грес, та да е по-лесно прибиването

Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 7:40 pm
от comunikator
Идеята беше че не може да се заварява шенкела!!! Както и да е... Да се върнем на главния въпрос: Застрахователите искат да се направи реглаж на предницата и да се качи на стенд за да се видят какви са пораженията по ходовата част (идея си нямам какво точно искат) Със сетни сили (защото като я караш дърпа на ляво много здраво) я закарах до най-близкия сервиз и там пича ми каза "нищо не става братле , не може да се направи реглаж - шенкела е спукан и предния мост е крив"
Аз как да го обесня това на застрахователите???? А оня пич от сервиза направо ме изгони!!! ???
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 7:46 pm
от stiv1961
Не мисля, че застрахователите ще искат реглаж на предницата, а по- скоро протокол за пораженията от оторизиран сервиз. А пък ако има каско/ и си по- едър от застрахователя

/ направо го натикай в канала да направи подробни снимки и състави протокол

Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: вт юли 03, 2012 10:01 pm
от stivemaster
Хайде да обясня .Всеки уважаващ себе си застраховател има собствен а тези които са истински измекяри си наемат ВЕЩО лице.Този герой ви се обажда и ви вика на оглед в сервиз с който застрахователя има договор.Огледа се извършва пред него като разглобяването се извършва от техник а въпросния тип документира всичко в протокол.Ако има неща които не могат да се разглобят веднага пред вас се уговаря допълнителен оглед който се извършва в удобно за вас време след като го разглобят в сервиза.
ВАЖНО !!! Дали е криво нещо или е за смяна казва техника в сервиза .Тези упражнения със шенкела не ми се обсъждат щото са нелепи .
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: ср юли 04, 2012 7:07 am
от taran
comunikator написа:Идеята беше че не може да се заварява шенкела!!! Както и да е... Да се върнем на главния въпрос: Застрахователите искат да се направи реглаж на предницата и да се качи на стенд за да се видят какви са пораженията по ходовата част (идея си нямам какво точно искат) Със сетни сили (защото като я караш дърпа на ляво много здраво) я закарах до най-близкия сервиз и там пича ми каза "нищо не става братле , не може да се направи реглаж - шенкела е спукан и предния мост е крив"
Аз как да го обесня това на застрахователите???? А оня пич от сервиза направо ме изгони!!! ???
Всъщност не е нужно да правите реглаж,платете си за проверка на сходимост или както се води и преди това проверете дали стенда за реглаж е свързан с принтер.Ще закачът джаджите по колата и ще ви извадят разпечатка за състоянието в момента.
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: ср юли 04, 2012 9:56 pm
от stivemaster
Абе смятам че на български го написах но ........За застрахователя значение има мнението на ВЕЩОТО лице по ликвидиране на щети за какви реглажи си пишете незнам освен това почти всеки застраховател има асистанс обади се да ти я закарат колата .
ВАЖНО!!! не демонтирайте в самодейни сервизчета нищо от колата докато не са ти направили дефектация пред вещо лице в противен случай ще вземеш
Доколкото разбрах в момента застрахователите били отворени на всички измекярски номера само и само да не платят така че внимавай.
Re: Рено Клио 1992г Шенкел
Публикувано: чет юли 05, 2012 3:54 pm
от milen56
И като вземеш шенкел от морга (20-30лв) сложи спирачния апарат и го стегни, виж дали се мести по водачите гладко и лесно без и най-малки задържания.Твоя дори и да го завариш се е изкривил и ще ти яде накладките много бързо + много загряване на колелото.Това за заварки по окачването е просто недопустимо.