ArturDent,аз съм си гадинка и хапя понякога

Не ми се връзвай,но ако кабел прекъсва чат-пат,няма как при затворени врати да клати алармата. Защото бутоните правят контакт когато се отворят вратите,за разлика от датчиците на алармите за помещения. Тоест,при отворена врата и полупрекъснал кабел алармата можа да сработва чат-пат,ама при затворена врата-няма как! Писах за допълнително монтирани (евентуално) бутони на капаците. Случвало ми се е често бутона да е на ръба-правя колата,всичко е наред. Отива си човекът ,спира ,половината кола на тротоара,половината-долу на улицата. Усукване на купето-леко,но достатъчно капакът да "изтърве" бутона. И започват чуденките. Или счупен бутон на врата-тогава вече ако и бутонът е корозирал и прави контакт когато си иска-ако не го забележиш,ставаш луд. Токовочувствителния сензор- ами винаги съм го деактивирал. Много "майстори" го оставят и разчитат на него ако светне лампа в купето да свирне алармата. Абсолютна грешка,ама понякога трудно се откриват бутоните на вратите,разделени са един от друг заради индикация на отворена врата и си е "загуба на време" да се занимаш с такива глупости!

Така е,но всеки тест на компа на колата предизвиква задействане на алармата. Ей тъй,безпричинно,вероятно на равни интервали от време. И заради такива майстори основно българските аларми си имат памет на зоната,от която е последното задействие. Когато видиш,че то постоянно е от токовия сензор просто го деактивираш и комедията свършва.
професионал,да,преди години монтирах аларми,но вече ми е трудничко,че годините ми са повечко.. Затова пак питам -каква е алармата,има ли някаква информация за нея? Няма нищо против да я погледна,но ако се наложи да се препрограмира нещо ще е необходима инструкцията за монтаж.