На пасата акумулатора надмина 3 г, служба. Последната година и половина изключително при градско. Няколко дни ми направи впечатление, че сутрин първо палене в студа върти мудно, но пък пали и очото проверявам - зелено. Капсулован е, гъстотомера е безполезен и друга проверка нямам с какво да направя. Пасата пък просветна лампи по таблото, взе да минава в нещо като авариен режим. И докато се чешех по
Свалих акумулатора (беше карана колата и свален беше на 13 волта) и го закачих към ръчното зарядно. В очото имаше зелено. при разклащане топчето потъваше и очото ставаше черно. Реших, че е изправно. Към ръчното зарядно на степени (от секции на вторичната) нагласих 6А и акумулатора почна да вдига напрежение. След 10-на минути беше стабилизирал 16 V и 4A. След 2 часа заряд го качих на пасата. Запали. Е таблото на пасата грейна като коледна елха, но за няма и километър път всичко загасна (това е за темата на "пасатко"). На другия ден в студа сутрин рано паля и стартера врътна значително по-добре. И така от неделята, днес пак ще пробвам как е.
Но основния въпрос е като нямам достъп в клетките как да преценявам колко да зареждам Явно очото не е достатъчно в този случай. Зелено си беше и дали позеленя повече ми е трудно да преценя
Дупченето на капака за сега не ми е приоритет. Ще трябва и дупките да са по-големи, че няма тънки тръбички и .......