Страница 1 от 2
Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: пет дек 26, 2014 5:58 pm
от Dzver
Здравейте
Спря да ми зарежда алтернатора - Ладов
От вън не може да се смени реле-регулатора.
Вътре ли се намира или ... ?
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: пет дек 26, 2014 6:26 pm
от pipilica
Може да се смени и на място без да сваляш алтернатора ама е кофти за пипане, може и четките да са свършили затова да не зарежда, и те се сменяват на място. Пък ако ще го сваляш му направи пълна профилактика.
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: пет дек 26, 2014 6:33 pm
от Dzver
отзад не е като на по новите коли - да се развият 2-3 гайки и да излезе.. -
просто го няма..
проблема е ,че на тихи обороти го няма.. на високи стига до 15 и нещо волта.
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: пет дек 26, 2014 7:08 pm
от hidrazin
ЛАДА, ЛАДА, каква ЛАДА? Въобще не е ясно каква е Ладата и какъв алтернатор са и шибнали.
Алтернатора си има модел. Някои са си с регулатор на смия алтернатор. Други са с отделно реле - де механично, де електронно.
Ако генератора е Г-221 ще трябва да търсиш релето за зареждане някъде другаде. Обикновено е някъде в коша на матора.
Това само по спомени де. Ей ти схемата на 2106 с механично реле. Релето за заряд е точно това под алтернатора - номер 13.
В генератора се намира само изправителния блок. По магазините се намира и електронен реле-регулатор.

Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 4:00 pm
от Dzver
Значи махнах динамото от лада
взех алтернатор от Опел Корса
Сега за да свържа трябва да му подам плюс за да сработи и дебел кабел до акумулатора - нали така?
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 4:06 pm
от Andri01
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 4:47 pm
от Dzver
грам не разбирам руски
ако можеш да ми кажеш така ли е или не..
на дебелата шпилка - дебелия кабел съм акумулатора
на тънката шпилка(B+) - плюс на контакт.
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 5:00 pm
от Andri01
За "дебелата "шпилка-да,към/+/ на акумулатора. Но за тънката не мога да ти кажа. Трябва да се види къде е свързана вътре. При мене/ генератор Valeo/ са 2 другите входове-за възбуждането и изход към оборотомера.
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 5:05 pm
от koveslav
Ако стария алтернатор е бил с външно реле и други неща трябва да се променят.Алтерватора от Корсата се управлява чрез контролната лампа.Т.е.-лампата в таблото ти при външно реле е дадена на маса.За този алтернатор единия край на лампата се дава на + при контакт (15),а другия отива директно в извода (L или DF) на алтернатора.Без правилно функционираща контролна лампа този алтернатор няма да тръгне или ще тръгва само след развъртане до доста високи обороти.Ако на Опеловия артелнатор има извод W,не го включвай никъде-това извод оборотомер.
Re: Алтернатор на ЛАДА
Публикувано: нед яну 11, 2015 5:06 pm
от Dzver
монтажа трябва да стане на китайски трактор..
ето така изглежда
http://img25.olx.bg/images_prodavalnikc ... rev002.jpg
мога да му докарам плюс след контакт.. какво друго?