Страница 1 от 2
Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 4:44 pm
от pesholong1958
Здравейте на всички!Имам проблем с двигатела на колата ми.Изглежда е издухал.В сервиза не могат още да ми кажат какво е,но ме посъветваха да потърся двигател втора употреба.Двигатела е Volkswagen POLO-999куб.см. от1999г. с номер на двигатела "AER...."
Тук в Сливен обиколих всички морги но не можах да намера.По принцип ми трябва само блока с коляновия вал и буталата.Ако някой знае нещо ще бъда много благодарен ако се обади!Благодаря предварително.
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 4:55 pm
от montoya
Точно тоя двигател няма как да го намериш или поне ще е много трудно. Да позная, завлекли биелни лагери на първи и втори цилиндър!? Имат проблем някакъв с маслената помпа и това е резултата. Братчеда си купи такова поло с батисан мотор и търсихме. Колянов вал като резервна част не се продава дори и нов. Има един двигател в мегапартс, но му искат 400лв без право да го отваряш, слагаш и ако не работи им го връщаш, което е меко казано тъпо, щото той сигурно е със същия проблем.
Тоя мотор се монтира и на лупо и на някакъв сеат малък....
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 5:30 pm
от pesholong1958
От много време ми светеше лампата за маслото но така и не можаха да разберат от какво е .Всичките викаха-карай нищо и няма- и ето! Всичко било на ред .Но -не.На 10 сервиза я карах и само я оглеждат и нищо не прават.Сменяха датчици,филтри,масло и пак същата работа.
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 5:50 pm
от ky-kyy
pesholong1958 написа:От много време ми светеше лампата за маслото но така и не можаха да разберат от какво е .Всичките викаха-карай нищо и няма- и ето! Всичко било на ред .Но -не.На 10 сервиза я карах и само я оглеждат и нищо не прават.Сменяха датчици,филтри,масло и пак същата работа.
Кои са тия всички, дето ти казват да караш, при светеща лампа на таблото?

Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 7:09 pm
от montoya
Кофти майстори, въпроса е че точно тоя двигател няма намиране, както и части за него. Не съм се интересувал може ли да му се смени превантивно помпата за да се предотврати бъдещ блокаж, ако се намери друг мотор
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 7:36 pm
от caribi
Айде още един форд

Ламбата за масло свети ,как така ще караш колата?
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 10:31 pm
от tysonlkr
Леле и аз карам същото поло
Като ви слушам какво говорите ме хваща страх да тръгна на някъде
Два пъти ми се случва да светка лампата за маслото но след това се побърква цялото табло като всички индикации по таблото се шашкат, даже оборотомера и километража скачат нереално. Аз си го обяснявах с някакъв бъг в компютъра, но явно проблема си е в смазването на двигателя. Моята е с електрическа помпа на маслото. Гледам маслото да е винаги в средата между мин и макс на пръчката.
Какви превантивни мерки бихте препоръчали да направя да не се получи и при мен

Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 10:42 pm
от ky-kyy
tysonlkr написа:
Какви превантивни мерки бихте препоръчали да направя да не се получи и при мен 
Продай го, докато е време

Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 11:16 pm
от Kirilpm
Ако държиш на полото,смяната на двигател не е голяма философия,а в това купе има монтирани много по-читави мотори от въпросния.За мен кола за която не могат да се намерят части не е добър избор за ежедневка,та не е зле да се насочиш към 1.4,1.6 или 1.9тди моторите.Като имаш впредвид,че ако се хвърлиш на големия мотор,е много вероятно кутията да е различна,полуоските да са различни,инсталацията и компютъра при всеки случай,както и спирачките,та ако се взима донор трябва да търсиш цяла кола не само гол двигател за да е смислено начинанието от финансова гледна точка.
Ако я ремонтираш колко ще да е задрал тоя колянов вал щом още се движи?Все ще излезе на ремонтен размер,а ремонтни лагери не вярвам да не се предлагат.
Re: Volkswagen POLO
Публикувано: пон яну 25, 2016 11:22 pm
от montoya
Лошото е че ако рече да сложи по голям мотор, дори 1,4, трябва да го вземе напълно оборудван с все компютъра, датчици и цялата двигателна инсталация, а на полото мисля че не е отделна двигателната инсталация като при по старите пасати, а и става вечно негово, докато не замине за скрап, на технотест-а пари много а и не е сигурно че ще го пуснат щом е монтирал по голям двигател, като добавим скоростите, полуоските, каретата, май по добрия вариант е друга кола цяла