Как почиствате автомобилните джанти от вътре ?
Публикувано: пон апр 25, 2016 8:07 pm
Моля старите "кучета" да изкажат мнение как се почистват метални джанти от вътре, така, че да не се наранят. Четох из форумите и виждам, че всеки прилага разни техники:
- носят ги на автомивки и там срещу 5 лв. ги почистват;
- ползват кислол и обилно измиване;
- използване телчета за чинии;
- бензин и парцали;
- от Практикер/Метро се купували специални четки за почистване на джанти и химикали за мръсни фурни - Мелио и др.
- други методи
Почистването от вънка май няма някакви специални изисквания.
Могат ли от вътре да се почистват с бронзова телена четка?
Предполагам, че използване на метална шкурка е изключено?
Може ли да се полират с някаква паста ако има грапавини? Има ли смисъл?
Мога ли да използвам водоструйка за почистването?
Казаха ми, че на няколко години трябвало да се проверяват джантите за кривини и да се почистват от вътрешната страна..... дали реално го правите
Как мога в домашни условия да проверя дали джантите са криви? Най елементарното за което мога да се сетя, е да ги поставя две една върху друга, да ги нивелирам и да гледам дали "первазите" им някъде имат пролука
- носят ги на автомивки и там срещу 5 лв. ги почистват;
- ползват кислол и обилно измиване;
- използване телчета за чинии;
- бензин и парцали;
- от Практикер/Метро се купували специални четки за почистване на джанти и химикали за мръсни фурни - Мелио и др.
- други методи

Почистването от вънка май няма някакви специални изисквания.
Могат ли от вътре да се почистват с бронзова телена четка?
Предполагам, че използване на метална шкурка е изключено?
Може ли да се полират с някаква паста ако има грапавини? Има ли смисъл?
Мога ли да използвам водоструйка за почистването?
Казаха ми, че на няколко години трябвало да се проверяват джантите за кривини и да се почистват от вътрешната страна..... дали реално го правите

Как мога в домашни условия да проверя дали джантите са криви? Най елементарното за което мога да се сетя, е да ги поставя две една върху друга, да ги нивелирам и да гледам дали "первазите" им някъде имат пролука
