Страница 1 от 2

катализатор -за и против

Публикувано: съб май 06, 2006 11:45 pm
от emil_v r
Днес демонирах моя,и колата тръгна кат ракета. Смърт на катализаторите! :axe:

Публикувано: нед май 07, 2006 10:58 am
от KIBRIT
И аз махнах моя,но от догодина,ГТП,ще включва и проверка на катализатора,и ако нямаш-данъка става х2 !
Искам да кажа,че сега ,заради катализатора се плаща с 50% намаление на данъка !

Публикувано: нед май 07, 2006 11:39 am
от masteradmin
А той в ауспуха ли беше ? И как се маха ?Колите нещо май не са ми стихията, но и мойта е с катализатор (знам заради данъка))

Публикувано: нед май 07, 2006 11:51 am
от leonardo_vd
masteradmin написа:
А той в ауспуха ли беше ? И как се маха ?Колите нещо май не са ми стихията, но и мойта е с катализатор (знам заради данъка))
Катализатора е първото от гърнатата. Той се състои от керамична пита с много ситни дупчици в нея и като минат малко годинки се позадръстват. Та за това кат се свали колата "излита" , защото пречи на издухването на мотора, а оттам и намалява мощноста. От много отдаван всички бензинови коли са със катализатор. Това е едно от изискванията за Евро 1 на мотора. А вече има мотори Евро 4. Та правете си вие сметка дали да ги махате или подмените с нов!

Публикувано: нед май 07, 2006 6:29 pm
от emil_v r
Мастер, здр. в момента ти нищо не катализираш. След 50к. км. тва чудо химически е неактивно., и все едно че имаш банан в ауспуха :sad: Тои се и задръства от саждите. На прегледа щи измерат газовете и се тая. Разбира се и тук има нов Врачански метод. Ползва се мощен ъглошлаиф и арг. електрожен. Виждам че се смеете и затова ще спестя подробности ,без които се получават адски вибрации и звънящо - дрънчащ звук. Ефекта след премахването на катализатора при т.дизела е че кат дам газ все едно те ритват отзад , а преди никаква реакция . Днес за първи път изпреварих така омразните ми :o Голф-3 1,9 тди. Издебнах го на баир без да ме вижда ,мръсна газ(нафта) и веднага пред него краино в дясно ,за да дигна прахоляк да се задуши :-D . Удоволствието е адско , адреналина -9 единици. Накрая ,но не на посл. място поздравления за хубавия раздел ,за хубавите нови емотикони . Благодарности на Леонардо за саит левента -хубав ,макар над моито ниво. чао на всички.

Публикувано: нед май 07, 2006 6:59 pm
от Стефан
Емо, имам една молба към теб. Опитай се да не бързаш и да съкращаваш думите. Повярвай ми, речта ти ще стане по-добра :prayer:

Публикувано: нед май 07, 2006 7:16 pm
от Гост
Щом те дразни ще се постарая на теб лично да ти пиша правилно . Чао изчезвам ,че напълних форума с моито име и моите глупости :drinkers: Отиваме по центъра на кафе чао

Публикувано: вт май 09, 2006 8:19 am
от KIBRIT
masteradmin написа:
А той в ауспуха ли беше ? И как се маха ?Колите нещо май не са ми стихията, но и мойта е с катализатор (знам заради данъка))
Както каза,leonardo_vd,това е първото от гърнетата !
След около 100 000 км.,ефективността му силно намалява !
Заменя се с резонатно гърне,което е около 60 лева !
Колата,наистина се движи по-добре.
Нов катализатор,не си заслужава,да се слага на стара кола-струва около 25 % от нейната стойност !

Публикувано: вт май 09, 2006 10:38 am
от Osiris
Аз да добавя сваляйте но не си изхвърляйте катализатарите вижте ако някой може да ви ги изкупи металакерамичната пита през която минават газовете е богата на паладий преди две или три години не помня точно паладия беше стигнал цена 3 000 евра за тройунция така че не хвърляте пари на боклука :idea:

Публикувано: вт май 09, 2006 11:26 am
от ARTU
Имам "Опел Омега CD" 2.0 пълна инжекция и като си го внесох имаше катализатор.
Чух че имало някакви облекчения за това... Да, ама не. Оказа се, че ако двигателят е под 100 кс данъкът се намаля наполовина при наличие на катализатор. Ама над 100 кс НЯМА намаляне на данъка и ме цакат, все едно съм без... Егати и абсурда...
Поради тази причина го замених най-ювелирно в оригиналното му гърне с тръба фи 60 мм (ако се не лъжа) и парахода започна да къса гуми :cool:
Да не говорим за приказния характерен звук, който се появява след преминаване рязко на границата от 2500 оборота.

Моето мнение е, че след като ми показват три пръста, с преобладаващ среден, то и аз съм длъжен да им го покажа...
Пък и дори и да имах катализатор - отдавна е с изтекъл ресурс.
Дали ще сложа нов? Що да не... Ако предвидят облекчения за това...
Колкото до минаването на ГТП - всички знаем как става.

Абсурд е да искаш гражданите да карат изрядни автомобили в екологично отношение, а да ги притискаш с вилата за врата и да им слагаш и ДДСта при внос и високи акцизи на бензина и род простотии, които пълнят само нечие канче...
Дори и прочутата ГО е подигравка - една маца ме изпъна на едно кръгово, и от нейната ГО едва си покрих половината боя за колата...
Абсурдистан е това...