stoianov_n написа:Точно Ти...
НЕ ГО ВЯРВАМ.
Точно така. Платих си 80лв за 23км возене. Защото не ми се рискуваше да карам кола, която не завива и не спира. Проблемът беше, че аз трябваше да я изкарам от града, а в града постоянно ти се налага да завиваш и да спираш. Извънградско да те дърпат почти няма спиране.
preslav написа:Хидравликата и сервото ще работят защото ремъците ще се въртят и хидравличната помпа ще работи..
Ремъците ще се въртят само ако го има. При мен падна ангренажното колело, заедно с всички ремъци. Тогава нищо не се върти и сам можеш да заключиш какво се случва. Подсказка - самоубийство е да те дърпат в такова положение.
montoya написа:Карал съм си колата от хиж Ком до Берковица без масло в хидравликата, защото изтече
Има голяма разлика между това да имаш хидравлика пълна с масло, която не работи и да имаш хидравлика без масло, която не работи. В единият случай буташ и маслото. А воланът видимо се вдървява
preslav написа:...сервото ще работят защото ремъците ще се въртят и хидравличната помпа ще работи
За това ли като ми изгасна един път колата в движение имах едно натискане, а на второто нямах серво на спирачките?
А ако "хидравликата" не е хидравлична, ами е електрическа?Знаеш ли, че до сега съм нямал една кола, където когато двигателят бъде изгасен в движение, педалът на спирачките да не се втвърди поне малко?
Искам да ти кажа, че в движение с Вентото при изгасен двигател и хидравликата си се губеше. Едно е да имаш двигател, който върти с 3000 оборота, друго е да си на инерция по нанадолнището и двигателят да се върти с 300 оборота. А пък аз както обичам да гася по нанадолнището от скорост само ми трябва и двигателя да изгася и да се превърна в камикадзе.

Значи караш си ти, гасиш двигателя. По някое време изключваш от скорост, за да свалиш предавка да го запалиш пак. Ако ти е паднала скоростта и е неподходяща за най-високата. Точно в тоя момент не си на скорост и ти се налага да ползваш спирачки. Честито на печелившите.
На мен ми се живее и такива тъпи икономии не правя. Не оставям и колата да прегрее, ако виждам нещо нередно, по-добре да си почина на първата отбивка под дървото, отколкото да си купувам нов двигател!
