Не е ясно какво е огледалото и какво по него е счупено. Има ли подгрев, няма ли
На мен на пежо 305 огледалото ми счупи гарга, която уцелих в полет. Нямаше подгрев и нямаше къде да го лепя. Та изрязах алуминиева подложка с формата на старото огледално стъкло и в-у нея с двойно лепеща лента оригинално заложена в огледалното стъкло го лепнах. За има няма некаво време се разлепи и строши, та после изчистване на алуминиевата основа и с полиуретанов уплътнител огледално стъкло от камион и с елмаза догодих формата. На пежо 306 ми счупиха огледалото в шарнира на сгъвката - пешеходци от яд, защото бях забравил да го прибера. Не ми дойде на акъл какво и как да залепя. Счупен метал с малка контактна площ, по скоро е за заварка. Но пък в автоморгите открих потрошено огледало със здрава шарнирна връзка и подмених от двете излезе едно работещо.
На пасата гледам един ден огледалното стъкло от към страната на шофера се клати. И като го пипнах и остана ми в ръката. Заводски лепнато с незнам какво, после явно долепвано с нещо твърдо, не беше силикон. Докато търсех с какво да го залепя, съпругата намерила услужлив колега с "контактно" лепило от това де лепи ора по тавана и с ехидна усмивка ми каза да преустановя търсенето и да се поинтересувам за тва лепило дето слепва всичко. И след няколко дни ми носи упаковано в кутия огледално стъкло с реотани, чисто ново с молба да го монтирам. Старото отлетело като лястовичка и падайки на земята станало на много малки лястовички, които обаче тя не успяля да събере, за да ми ги донесе да ги лепя, както правих с предния мигач на опела, след като при паркиране го заби в бронята на пежото 305.
Огледалце, огледалце, я ми ти кажи с кво колегата те залепи
