Страница 2 от 2

Re: Препоръка сервиз Ст. Загора

Публикувано: пон яну 06, 2020 3:17 pm
от kr1100
@"Цената за смяна на ангренажен ремък и водна помпа на "Кади" във фирмен сервиз на Фолксваген общо за труд и материали е 584 лв. с ДДС. Издават ти платежен документи и имаш гаранция за ремонта!"

Живо дране на сухо.За тази цена остана да не издадат фактура и гаранционна карта.
Често ходя до Ивеко с-з - 1 час труд е 120 лв с ДДС. За 1 час споко се подменя ангренажа, масло, водна помпа. Не ходя да ме сервизират, а по друга работа. А Ивеко са скъп с-з.

Re: Препоръка сервиз Ст. Загора

Публикувано: пон яну 06, 2020 3:43 pm
от plamen6703
пон яну 06, 2020 3:17 pmkr1100 написа:
@"Цената за смяна на ангренажен ремък и водна помпа на "Кади" във фирмен сервиз на Фолксваген общо за труд и материали е 584 лв. с ДДС. Издават ти платежен документи и имаш гаранция за ремонта!"

Живо дране на сухо.За тази цена остана да не издадат фактура и гаранционна карта.
Често ходя до Ивеко с-з - 1 час труд е 120 лв с ДДС. За 1 час споко се подменя ангренажа, масло, водна помпа. Не ходя да ме сервизират, а по друга работа. А Ивеко са скъп с-з.
Не става за един час, до преди няколко години имах служебни "баничарки", които бяха на години и обслужването откъм ремъци, ролки и водни помпи ги правех сам. Даже с каквато боя имах под ръка бележех да не си играя да търся белези за центровка... Около два часа и половина ми отнемаше, брои ги три часа за по-сигурно.... След като взех лизингови автомобили и минах на сервизно обслужване, повече не бих се хванал да се занимавам с такава ремонтна дейност.
За себе си съм преценил, че ми е по-изгодно аз да си върша моята работа и с парите, които изкарвам да си плащам на друг да ми върши това, което той работи! :partyman:

Re: Препоръка сервиз Ст. Загора

Публикувано: вт яну 07, 2020 6:23 pm
от kr1100
[quote=plamen6703
Не става за един час, до преди няколко години имах служебни "баничарки", които бяха на години и обслужването откъм ремъци, ролки и водни помпи ги правех сам.
Явни за дизелаци. На бензинояд 2л шаран ми са 100 лв чаркалаците/3 ремъка, 2 ролки.маслен и въздушен ф-р без водна помпа тя е около 39 лв/ Да сложим масло 4л- 47лв Лики Моли, труд да сложим 120 лв - излиза много по-евтино.
Въздушен и ф-р купе сам ги сменям те са 12-13 лв и около 15лв.
Но масло не мога сам да си сменя / филтъра мога/ . Масло само на повдигаща платформа. На канал не става - не мога да извадя кората под картера - трябва да повдигам от едната страна на крик и идвам излиза кората и е гимнастика влзез излез от канала.Отказах се сам да си сменям маслото. Пробката на картера е с голям диаметър и медна дихтунга - има ги в Евро 07 за по 20-30 ст.
Ремъци и ролки не са проблем , но водната помпа е голям - канал или повдигач

Re: Препоръка сервиз Ст. Загора

Публикувано: вт яну 07, 2020 8:35 pm
от Chefo77
Пич, какви са тези 3 ремъка, 2 ролки, маслен и въздушен филтър за 100 лева? Ти от морга ли пазариш?

Re: Препоръка сервиз Ст. Загора

Публикувано: ср яну 08, 2020 7:44 pm
от kr1100
вт яну 07, 2020 8:35 pmChefo77 написа:
Пич, какви са тези 3 ремъка, 2 ролки, маслен и въздушен филтър за 100 лева? Ти от морга ли пазариш?
Не от магазини с отстъпка.Бензинов е .т.е. газояд.
Сега съм гроги и не ми се пуска лаптопа да гледам точни цени , но , ако имаш желание утре в други ден мога.
По спомени; Геитс ремък алтернатор около 6,8, хидравлика под 8лв, ангренажен около 28 лв.Ролки 1 та 28лв, другата малко по-скъпа с 3-4 лв. Ф-р масло под 7 лв, въздушен 12-14, купе и той там , но го сменям на 2 години,че е вертикален и не се натрупва прах. 2та клиновидни за къси. Модела е с много евтин поддръжка откъм части , но не е приятен за ремонт.
Радиаторче парно 47-52 лв според модела. 2017 сам го сменях и 4-5 дена карах без корището под предния джам. Километража вързан с тел да не се разхожда. :) Само,че за монтажа на радиаторчето трябваше 2 ри човек- не мога хем да съм в купето и да намествам фланеца хем откъм двигателя с дълга отвертка да нацелвам винтовете на фланеца. А после и монтажа на корището се оказа непосилно за сам човек - огъва се , а трябва точно да се подведе в 2 та края.