Страница 2 от 2

Re: Ауди 80 Б4

Публикувано: чет авг 13, 2020 10:37 pm
от naster
Това е единственият добър отговор. Викам си, някой (ентусиаст) като мен, който е конвертирал кола от R12 към R134a...

Re: Ауди 80 Б4

Публикувано: пет авг 14, 2020 5:21 am
от preslav
Много не те разбрах, но единственото, което виждам, че е сменяно по системата е кондензатора (най-предния радиатор). По окабеляването няма следи от намеса (рязано, снаждано, добавяно). Компресорът е на оригинална стойка, няма следи от добавяни винкелчета, железца, обтяжки. В купето управлението и то прилича на оригинално. Когато намеря датчика и пусна системата ще видим какви други кусури ще излязат. За сега съм намерил само заместителя на този датчик, има един малък шанс да се вземе и датчик от кола, която се продава на части - него ще го проверявам преди монтажа на колата.

Re: Ауди 80 Б4

Публикувано: пон авг 17, 2020 4:23 pm
от preslav
ср авг 12, 2020 7:44 pmmikluho написа:
Върши ти работа , ползваш само веригата за прекъсване по налягане.
Виждам, че си в час и ще те помоля да ми дадеш схемата на крачетата (ако я имаш). Утре ще ми доставят HELLA 6ZL 351 028 361 и RNF 38920 - Хелата е с 3 извода, другият датчик е с 4.

Re: Ауди 80 Б4

Публикувано: чет авг 20, 2020 2:22 pm
от preslav
Един междинен отчет с благодарност към опиталите се да помогнат.
От стария датчик използвах корпуса и към него ми завариха накрайник 7/16-20 (накрайника комплект с игличка и капачка 1.20 лв.).
Тъпото е, че ще се окаже, че някой от кабелите от датчика до куплунга е прекъснат, но това не можеше да се провери на място и без да е свален датчика. Новият датчик също не се държи прилично или аз нещо не разбирам схемата на свързване (ще я приложа, а който иска да се изкаже по въпроса).
Специални благодарности на mikluho!
Едно уточнение - на снимката се виждат, но не много добре кабелчетата, общо четири, две са черни със синя ивица, другите две са черни със зелена ивица.

Re: Ауди 80 Б4

Публикувано: пет авг 21, 2020 2:41 pm
от preslav
Епопеята приключи!
Цялата работа се оказа в окислен кабел във фабрично захванатата мъжка кабелна обувка. На снимката се виждат "крилата", които обхващат кабела и другите две (по-големи), които обхващат кабела заедно с изолацията - всичко си беше фабрична изработка, а как кабелът се е окислил до такава степен, че да няма връзка не ми е понятно.