Връщаш ме в а ония години, когато още не ми трябваше самобръсначка и вместо на одеколон, миришех на бензин
Трябва все пак двигателят ти да не е съвсем анемичен. Ако нямаш самоблокиращ се диференциал е по-трудничко и не всеки път става както го искаш. Абе иска си инвестиция на време и пари и хич не вярвам, че на тези години ще вземеш да майсториш по диференциала си, за да впечатляваш тинейджърите
Чукваш волана отривисто и кратко в противоположна на завоя посока и след реакцията на колата даваш рязко по посока на завоя.
Ако си с предно предаване, едновременно пълна газ и натиск на спирачката с левия крак до блокиране на задните. С ABS не става. При задно предаване само рязко подаване на газ. Газта отнемаш наполовина след като си завъртял на около 90 градуса и почваш плавно да изправяш волана.
Ако не искаш само да се завърташ на място, а да се движиш по дъга с дрифтинг, предното предаване не става. А двигателят е добре да е поне към 150 магарета. При сняг и по-малко магарета също могат да се справят.
Ако си с четворно предаване и достатъчно мощен двигател кефът е неописуем. Трябва ти пресен сняг. Тръгваш с около 25km/h. Ляв волан и газ до хлъзване, докато почти се завъртял на 180 градуса. Рязко десен волан, задна и газ, докато почти си отново напред. Ляв и първа и повтаряш всичко в доста бърз ритъм... При работата с волана и газта внимаваш вектора на движението да съвпада с пътя. Разбира се, скоростната кутия трябва да има перфектни синхронизатори, воланът да е със серво и да си достатъчно чевръст в ръцете. Не те съветвам да го изпробваш на улицата, но след няколко часа тренировки ще можеш да обикаляш стадион, въртейки непрекъснато колата около оста й.
Тази инфантилна краста ме беше споходила за последно преди 15-тина години, и обикалях като пумпал паркинга пред Академик, докато снежния прах не запуши радиатора на бавареца и не му кипна водата. А сега световъртеж ме хваща само като си помисля за такива игри
