Страница 1 от 1
Предложете някоя схемичка за обръщане на поляритета?
Публикувано: нед юни 21, 2009 4:19 pm
от martin_k_g
Здравейте колега

Надявам се, че и този път ще ми помогнете, защото пак ми дойдоха разни идеи в главата
Значи имам едно моторче на 12v.Като се обръща поляритета(съответно + и -) си сменя посоката на въртене.Значи купих 2 бутона(не ключ ами бутон, като се натисне свързва веригата, като се пусне я прекъсва) и 2 релета обаче нещо не ми харесва идеята с 2 бутона.Ако имате някакви идеи как да го направя с 1 бутон да обръща поляритета(при всяко следващо натискане да обръща + и -).

Публикувано: нед юни 21, 2009 4:55 pm
от lenko71
Ако не е тайна

кажи какво ше правиш, иначе мога да ти спретна една схемичка с тригер стига да можеш да се справиш (имам предвид с интегрална схема и още нещо...)
Публикувано: нед юни 21, 2009 5:42 pm
от martin_k_g
lenko71 написа:Ако не е тайна
кажи какво ше правиш, иначе мога да ти спретна една схемичка с тригер стига да можеш да се справиш (имам предвид с интегрална схема и още нещо...)
Става въпрос за машинката за централно заключване на автомобила(то вътре е едно моторче).Сложих машинките на вратите обаче искарах на пасажерската врата лостчето което е отгоре на кората на вратата и сега неможе да се заключва вратата от вътре.На негово място бях замислил да сложа двете бутончета едното за заключване другото за отключване ама не ми хареса идеята, защото трябва да дупча още една дупка,пък и мисля че с 1 бутонче ще изглежда доста по добре.Аз съм го сложил вече бутончето само остава да се измисли как ще стане идеята с обръщането на + и -

Публикувано: нед юни 21, 2009 6:11 pm
от Стефан
Най-лесния начин е с ключе с три положения - ляво, дясно, и нулево. Към нулевото вържи моторчето, а към другите вържи + и -, но кръстосано.
Публикувано: нед юни 21, 2009 6:59 pm
от stefan_gb
Не си спазил точно хода на деиствие на машинката спрямо рамото, неможе да я сложиш кудето поискаш

, и защо ще слагаш бутончета тригеи и тем подобни..? сложи една аларма от 30лв и си готов (всичките са направени за централно и имат управление за машинките ).А за отвътре пак ще ти трябват 2 бутончета. А на шофиорската врата се слага главна машинка тя е с 5 кабела ....
Публикувано: нед юни 21, 2009 7:26 pm
от martin_k_g
stefan_gb написа:Не си спазил точно хода на деиствие на машинката спрямо рамото, неможе да я сложиш кудето поискаш
, и защо ще слагаш бутончета тригеи и тем подобни..? сложи една аларма от 30лв и си готов (всичките са направени за централно и имат управление за машинките ).А за отвътре пак ще ти трябват 2 бутончета. А на шофиорската врата се слага главна машинка тя е с 5 кабела ....
Колега аз имам аларма и централното си работи идеално.Просто на пасажерската врата съм изкарал лостчето за заключване и отключване на вратата и сега неможе да се заключиш ако си вътре в колата а искам да го направя да се заключва и от вътре,но без пак да слагам лостчето а с централното на самата врата.
Публикувано: нед юни 21, 2009 7:34 pm
от Стефан
Тогава си сложи резе

Публикувано: нед юни 21, 2009 7:40 pm
от martin_k_g
Стефан написа:Тогава си сложи резе 
Е аз ако исках резе щях да отида до крепежните а не да пиша по форумите

Публикувано: нед юни 21, 2009 7:57 pm
от stefan_gb
Щом имаш аларма трябва да изведеш двата връщащи кабела на микроключа от главната машинка и да им подаваш +В през два бутона, с които ще заключваш и отключваш, също алармата ти ще има опция да подава сигнал за заключване по време и по вход чрез +В този вход обикновенно го свързвам кум стоп машинката. Не ти трябва други елементи за да постигнеш каквото искаш........
А ако искаш само да заключваш сложи 1 бутон само за заключване и го свържи както ти обясних .. И като четох първите ти постове ми се струва че не си свързал машинките правилно кум алармата иначе защо питаш за реверс ...?