Страница 1 от 4

Свързване на обемен датчик към аларма GIORDON G-686

Публикувано: ср юли 08, 2009 10:57 am
от expi
С два изхода е обемния датчик-двузонов.
Имам няколко въпроса, ако някой знае:
1.Паралелно на шоковия датчик ли да захраня обемния. Ето схема на алармата- Изображение
2.За далечната/предупредитерна/ зона мисля че ми трябва малко реле за време 3-4 секунди и направо към сирената сигурно. Ако някой знае подходяща схема.
3.За близката зона на датчика ми трябва схема на транзисторен инвертор, защото когато обемния се задейства на изхода му се появява импулс към плюс, а алармата сработва когато на входа е подадена маса.
4.Белият кабел АСС къде да го вържа.

Публикувано: ср юли 08, 2009 12:13 pm
от mihailcankov
Доколокото виждам алармата ти няма изход за обемен датчик и мисля ,че няма да можеш да го свържеш.
Белия кабел ти е "+" при подаване на контакт.

Публикувано: ср юли 08, 2009 1:10 pm
от expi
И аз така четох за белия кабел- но не разбрах от къде идва "+" при подаване на контакт:
1.От алармата от белия кабел излиза "+"
или
2.От контакта се подава "+" към алармата

Публикувано: ср юли 08, 2009 1:34 pm
от mihailcankov
От контакта се подава "+" към алармата
Кабела към стоп машинката ти препоръчвам да не го връзваш!

Публикувано: ср юли 08, 2009 2:27 pm
от lenko71
Ето ти инвертор

Публикувано: ср юли 08, 2009 7:19 pm
от stefan_gb
Първо поздрави на Ленко :) и тук е помогнал, но не му птрябва транзисторен инвертор на expi . Всички аларми без изключение имат и двата входа за задеистване - тоест: (0) маса и 1- единица (+12V)
Плюсов вход за задеистване ти е кабела които отива кум стоп машинката.
Също обения датчик с какъв изход е релеен и ли транзисторен? И при двата случая ще може да се приправи да подава и двата сигнала

Публикувано: чет юли 09, 2009 10:08 am
от expi
Благодаря на всички отговорили mihailcankov, lenko71, stefan_gb - бързи и компетентни сте.

Обемния датчик е с транзисторен изход- значи направо към кабела , който отива към стоп машинката да го свържа. А паралелно на шоковия датчик ли да го захраня обемния.
Или да захраня с постоянен плюс,
а минуса от зеления кабел на алармата- защото си го превеждам отрицателен изход/negative trunk release output/?
А по принцип за какво служи свързването към стоп машинката.
Ако няма да прекъсвам запалването/ключа е с код/, необходимо ли е да свържа белият кабел АСС.

Публикувано: чет юли 09, 2009 1:27 pm
от mihailcankov
Зеления кабел ти е за управление на ел.стъкла
Белия кабел задължително го свързваш
Стоп машинката ти заключва вратите
За датчиците по компетентните да кажат

Публикувано: чет юли 09, 2009 7:03 pm
от stefan_gb
Изхода на обемния направо кум кабела а може и към АСС това е клема 15 (плюс през контакт и е плюсов вход когато е активна алармата - задължително го свързваш). Захранването да не е отделно за да работи само когато е активна алармата, може към захр. на шока ако разбира се напрежението е подходящо за захранване на обемния (провери). Както ти казаха кабела за стоп машинката служи за закючване на вратите, и задеиства след определено време.
Добавено: наи добре е да минеш сигнала от обемния през реле.

Публикувано: вт юли 14, 2009 9:27 pm
от Nimi
Ето едно съветче и от мене :-)

Захранването (+12В) на новия датчик го свързваш директно към +12В.
Захранването (-12В) го свързваш към жълтия кабел на алармата.. идеята е датчика да е захранен само когато алармата е включена. Ако не управляваш захранването му предполагам ще имаш много ядове ако решиш да използваш антирадар някога.
Външната зона на датчика през реле подава сигнал директно към сирената.
Вътрешната зона е даваш директно към белия кабел на алармата а + от АСС подаваш през диод към алармата.

Както в друг форум казах желателно е да сложиш ЦК ключе на захранването на дачика с цел принудителното му изключване в някои случай... когато завали дъжд предполагам ще ти стане ясно защо е желателно да може да се изключва датчика.