Е-х, някога, когато взех книжка преди 40 години, баща ми имаше такъв осмак. Курса го карах на Жигула, но Москвича беше първата кола, която съм карал самостоятелно
Последно, не много отдавна, помогнах на един познат да си направи приставка (с таймер 555), която следи инжекторните импулси на заводския компютър и когато влезе в режим на ППХ, да изключва подаването на газ от газовия инжекцион. При тестовете обаче често гаснеше, защото минаваше доста време, докато газта тръгне отново и стигне до цилиндрите по маркучетата. Особено при градско движение, където всяко връщане на газта я задейства. Наложи се да удължим закъснението на включването за да се избегнат моментите с кратко отпускане на газта.
На Жигулата, както казах, вземаше импулси от кабела на чукчето - през кондензатор и резистор, а след тях изправяне с два диода. От там върху интегрираща RC верига, където напрежението се изменяше според честотата на импулсите и към входа на компаратор. Имаше многооборотен тример-потенциометър за нагласяне на прага на сработване на компаратора някъде около 1000 оборота/мин. Допълнително беше монтирано микроключе на привода на педала на газта, разрешаващо работа само при напълно пуснат цензура (пeдaл) на газта. И второ ключе на педала на съединителя, изключващо системата, независимо от оборотите. Последното за да не гасне при движение с активен ППХ и последващо превключване на предавка (или минаване на неутрал). Минава известно време, докато засмуче отново гориво, дори и на бензин.

Боже Господи! Чета и не вярвам на ушите си - форумът ме е цензурирал. Думата "цензура" да се чете "пeд@л"