Страница 1 от 3
Как да отправите рекламация за дефектна стока?
Публикувано: пон яну 12, 2009 7:16 pm
от solo5
Това е една много интересна статия, която може да е много полезна за всеки един, който прави някаква покупка.
Със съветите на автора можете да разпертушините всеки недоброжелателен касиер или управител и да наклоните везните на спора във ваша ползва
Как да отправите рекламация за дефектна стока?
Моля модераторите да я поставят като важна тема, тъй като наистина е такава

Публикувано: пон яну 12, 2009 8:43 pm
от sasooooooooo
Браво!
Изпълни ме с оптимизъм!
Жалко, че повечето работи ги купуваме точно от МЕТРО...
Публикувано: пон яну 12, 2009 9:11 pm
от 8180

Бях чувал че се е пораздвижила тази комисия - Дано!
Публикувано: пон яну 12, 2009 9:12 pm
от Тани
Забучих я като важна!
Публикувано: пон яну 12, 2009 9:22 pm
от Niky77
И правилно! Крайно време е българина да се научи как да си търси правата! И всичко да си дойде на мястото.Пиша го от позицията на търговец - така ще стане ясно кой е търговец и кой търгаш!

Публикувано: вт яну 13, 2009 5:27 pm
от dragozow
Нещата са 100% верни, аз си преглеждам пред мен книжката със последните изменения на закона.
Публикувано: вт яну 13, 2009 5:54 pm
от sstefanov
Какво става, ако стоката се разваля няколко пъти по един и същи начин и в сервиза я оправят, но безуспешно?
На мен ми казаха, че не мога да направя рекламация. Щели да си я ремонтират.
Но гаранцията ми изтича след 2 месеца, а после?
Публикувано: вт яну 13, 2009 7:33 pm
от Niky77
Гориш!
Публикувано: вт яну 13, 2009 7:39 pm
от solo5
мисля, че ако прояви един и същ дефект 3 пъти и нагоре имаш право да си поискаш парите и закона те защитава

Публикувано: вт яну 13, 2009 7:51 pm
от Niky77
Тц!