Страница 1 от 3
					
				Ротор на ъглошлайф Raider
				Публикувано: ср яну 21, 2009 10:37 am
				от Bechev
				Ротора на ъглошлайфа  започна да искри колектора!Решах да го провера,мисля,че вече дава фира?Проверих четките останали са съвсем малко,но май не е от тях.Как да го разглобя? 

 Стигнах до тук:
 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 11:48 am
				от griffin
				Колега поне от това което се вижда на снимката не мога да видя какъв е точно проблема с колектора, няма надиране, не виждам и вкопаване, може да погледнеш дали няма размазване на пластинките на колектора една към друга и да се опират(случвало ми се е при колектор на стартер), ако няма това едва ли проблема е в колектора, на старата ми кола колектора беше в много по плачевно състояние и си работеше идеално.
Пробвай да смениш четки, ако са много къси, усилието с което се притискат към колекторните пластини отслабва и може да почне да искри повече отколкото трябва.
Пробвай от по лекото 

 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 1:31 pm
				от Bechev
				Ок!Много се надявам да е от четките.Много са къси и имат шупли по триещата се част.
			 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 1:59 pm
				от mirk
				От страната на шпиндела трябва да има капак с четири винта. Като ги махнеш ще излезне шпиндела заедно с голямото зъбно колело. Огледай им зъбите ако няма разтрошени зъби или друго разбиване по шпонката или валовете не го разглабяй повече. Ако греста се е зацапала с прах и е изсъхнала я смени с друга високооборотна, ако не е зацапана нея барай. Моше евентуално да провериш и дали задния лагер е добре. И както ти казаха нови четки.
Ако ротора е на изпушване както казваш, просто нищо не може да се направи.
			 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 4:57 pm
				от Bechev
				Има два винта на посоченото място,които няма как да бръкна да ги развияИначе зъбите са здрави,шпонката и валовете също,греста е чиста,задният лагер е сменян преди 3-4 месеца и е добре.Няма мощност и колектора свети много силно,когато работи.
			 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 5:53 pm
				от mirk
				Аха значи си го разглобил. Тия винтове развиеш ли ги после няма сабиране  

 ще ти трябват още три ръце. 
Няма мощност и колектора свети много силно,когато работи.
Най вероятно има междунавивково късо съединение, тока е по- голям и по силно ти искри  колектора и от там нямаш мощност.
Тука идва и въпроса стрували си ремонта му, освен ако нямаш още еднин повреден със здрав ротор.  

 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 7:43 pm
				от Bechev
				Ще отида до Дунава,ще затворя очи,ще се завъртя 3-ри пъти и ще го хвърля. 

 Така няма да видя каде ще падне,че да го търся след това. 

 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 9:14 pm
				от andrej
				Колега, смени си четките, струват 1- 2 лева. Мисля че проблема е в тях. Веднъж имах подобен проблем с електродвигател- нямаше мощност и при леко усилие спираше- смених четките и сега е като нов. Та затова ти казвам- купи за 1- 2 лева нови четки и пробвай, ако не става - в Дунава  

 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 9:17 pm
				от Niky77
				Първо викай " Паайй са!", че да не даде фира и някой рибар! 

 
			
					
				
				Публикувано: ср яну 21, 2009 9:41 pm
				от lyki
				Развий както те посъветваха 4-те болта,заедно а капака ще трябва да извадиш и коронката на ъгловото задвижване,почисти добре пиньона на него трябва да има един щифт избий го и извади ротора,иди при майстор дето има (Паяк) да го замери ,щом искри най вероятно има окъсяло или прекъснато поле на ротора ,купи си нов ,нови лагери и по същия начин го зглоби.