Страница 1 от 2
Търся резервни части...."Елпром Ловеч"
Публикувано: нед апр 26, 2009 9:39 am
от krasimir_62_
Здравейте!Ако някой може да даде информация относно показаните резервни части,ще съм ви благодарен.Показания ротор при работа,четките искрят.Налага се смяна със нов или с друг съвместим.Интересува ме от каде мога да намеря такъв.Роторът е от дрелка BZ16.Другата част е бутало от хилти ИТ4713 "Елпром Ловеч"Дали може да се намери ново,или на струг да се изработи същото и от какъв материал.(Буталото е челно пукнато)По-долу са и снимките.

Публикувано: нед апр 26, 2009 10:56 am
от n_a
Отварял съм подобна дрелка , категорично в нея няма такова бутало.
Това е по- скоро , от Шкода 120л .
Колкото до роторът , ако това на третата снимка е той , изглежда здрав .
Сигурен ли си че точно той е повреден , а не статор , или предпазният термозащитен елемент в статора ?
Публикувано: нед апр 26, 2009 11:04 am
от krasimir_62_
Буталото не е от дрелка а от перфоратора показан на снимката.Дрелката не съм я снимал.За роторът може да си прав,4е проблема не е в него,но буталото е от перфоратор"ИТ4713"който е на снимката
Публикувано: нед апр 26, 2009 11:46 am
от n_a
Колега , с какъв фотоапарат и на какъв фон си направил тези кристални снимки ? Просто впечатляващи , снимай апаратът в едно огледало , да го видим , ако не е проблем.
Изв. се за буталото , вярно , че няма биелни лагери...
Симптомът " искрене на четките " не е достатъчен да се каже каква е повредата .
Загрява ли , има ли мощност ... може просто заседнала , или износена четка...
Ако дадеш повече инфо във форумът има достатъчно професионалисти
които ще ти отговорят.
Публикувано: нед апр 26, 2009 12:49 pm
от krasimir_62_
Четките са чисто нови,мощност и обороти има,не съм я ползвал продължително за да знам дали загрява или не,просто има много голямо искрене на колектора.Освен пусков кондензатор и ключ аз друго не видях.Апарата е Panasonic Lumix а цялото студио е гърба на календар,трябвати добра естествена светлина и без светкавица,това е!
Публикувано: нед апр 26, 2009 7:34 pm
от Милен
Ами задавал ли си въпроса дали си струва ремонта на машините. Ротор за дрелка BZ16 нов няма да намериш спрени са от производство сигурно преди 15-20 години. Ако намериш някакъв ще бъде нещо втора употреба и не се знае колко ще изкара така че направо си погребваш парите. По добре си вземи някоя нова дрелка или направо перфоратор, сега покрай кризата има доста примамливи промоции.
Буталото евентуално могат да ти го направят но пак не се знае колко ще работи с не оригиналното.
Много странен перфоратор

задната част с ръкохватката е от дрелка Б10. С какъв захват са бургиите му.
Публикувано: нед апр 26, 2009 7:41 pm
от Стефан
n_a написа:...
Колкото до роторът , ако това на третата снимка е той , изглежда здрав .
Да, само изглежда. Погледни колектора, и износванията.

Публикувано: нед апр 26, 2009 7:48 pm
от n_a
Прав си, сега го забелязвам...
Все пак ти си машинният инженер , а не аз .

Публикувано: нед апр 26, 2009 8:02 pm
от Стефан
n_a написа:...
Все пак ти си машинният инженер , а не аз . 
Може и да се гъбаркаш с мен, но такива колектори съм обработвал на струг. Престъргване, шлайфане, зачистване окъсяванията, и работят като нови.
Резервни части......Елором Лпвеч
Публикувано: пон апр 27, 2009 8:56 am
от krasimir_62_
За цената на ремонта на дрелката-не повече от 50лв.Тук в един ел. магазин ме ,,балникат,, че от Ловеч им доставят чисто нови ама по заявка-40лв. При положение че причината е ротора и ,,сьживя това куче,,-50лв са добре защото са много корави машини.А перфораторчето е сьс захват 12мм-има бетон бургия.плоськ кьртач и др. дето не ги знам за кво са.Забуталото-един кадьрен стругар ще го направи.Спешно ми е роторчето-на тия от магазина нещо не им вярвам