Страница 1 от 2
Машината ми се повреди.
Публикувано: вт апр 27, 2010 7:06 am
от Dain
Пуснах запитване по въпроса във Важна тема: Машината ви е повредена- попитайте ТУК,но отговор няма.Затова питам с нова тема.Става въпрос за ъглошлайф на ЕЛТОС.Работещ,работи и сега,но вибрира.Отворих го,и се оказа че играе една синя пластмасова втулка под пиньона.Та въпроса ми е,как се разглобява пиньона от оста,за да мога да сменя втулката и лагера

Публикувано: вт апр 27, 2010 7:30 am
от bisplus
Eми според мен трябва да разглобиш още малко и само ще си покаже..

Публикувано: вт апр 27, 2010 12:36 pm
от nikibi
Има скоби за вадене на вьтрешни и вьншни лагери.
Публикувано: вт апр 27, 2010 8:25 pm
от sek.1
Пиньончето е на резба за да го отвиеш на него се заклинва лула или звезда 16 или 18 вече не помня и въртиш ротора.
Публикувано: вт апр 27, 2010 8:31 pm
от vladimury
Само да те попитам пробва ли го без диск дали вибрира?
Защото на мен ми се е случвало да слагам криви дискове и бие от тях.
Публикувано: вт апр 27, 2010 9:00 pm
от Dain
Пробвал съм без диск,вибрира.А това че е на резба ясно,благодаря,ама я още малко спомени,лява или дясна,та да не напъвам и да я затягам още,и после-

Публикувано: вт апр 27, 2010 11:32 pm
от pavkatay
Dain написа:Пробвал съм без диск,вибрира.А това че е на резба ясно,благодаря,ама я още малко спомени,лява или дясна,та да не напъвам и да я затягам още,и после- 
затяга я въртящия момент на двигателя- ти развивай обратно на въртенето

Публикувано: ср апр 28, 2010 7:36 am
от sek.1
Нормална резба е преди няколко дена поради същата причина разглобявах едно от малките служебни флексчета на елтос а те са направени на същия принцип само са намалили размерите в чертежа.
Публикувано: чет апр 29, 2010 7:27 am
от Dain
Благодаря,сега ще го напна..

Публикувано: чет апр 29, 2010 7:58 am
от sek.1
По някога се налага доста да се понапъне. Процедурата е следната алуминиевия корпус на разглобената машина се стяга на менгемето заклинва се в пиньончето подходящата лула и с парцал и две ръце се хваща ротора. На времето до преди петнайсетина години нямаше толкова фирмени сервизи и всички машини си ги ремонтирахме сами.