Страница 1 от 2
Смазване на патронник на перфоратор
Публикувано: пет юни 18, 2010 12:40 am
от Chefo77
Привет!
Колеги, да ви запитам ... на какъв период от време или брой пробити отвори се смазва патронника на перфоратор и дали е достатъчно само да слагам в канала на SDS-а грес. Днес видях в Киров някаква грес на Metabo, може ли да бъде заменена с алтернативна, или е специална?
И последно - достатъчно ли е такова смазване за нормалната работа на машината, или трябва да се отваря, да се смазва вътре и т.н. Гаранционна е, няма никакви проблеми, слава Богу, но може ли да се смазва без да се наруши гаранцията?
Благодаря предварително!
Публикувано: пет юни 18, 2010 12:50 am
от housedoktor
Аз ползвам такава грес за единия си перфоратор,другият е на 9 г и сервиз не е помирисвал ,като никога не е гресиран
Публикувано: пет юни 18, 2010 7:07 am
от dragozow
Желателно е да се поглежда периодично и да се смазва, удължава живота на машината. Аз също продавам подобна грес за Hitachi.
Публикувано: пет юни 18, 2010 7:58 am
от torbalan
моя перфоратор беше останал без грес - спря да удря...
просто не знаех, че трябва да се смазва
след, като го напълних с грес - заработи отново...
греста си е обикновена.
Re: Смазване на патронник на перфоратор
Публикувано: пет юни 18, 2010 8:03 am
от sian
Chefo77 написа:Привет!
Колеги, да ви запитам ... на какъв период от време или брой пробити отвори се смазва патронника на перфоратор и дали е достатъчно само да слагам в канала на SDS-а грес. Днес видях в Киров някаква грес на Metabo, може ли да бъде заменена с алтернативна, или е специална?
И последно - достатъчно ли е такова смазване за нормалната работа на машината, или трябва да се отваря, да се смазва вътре и т.н. Гаранционна е, няма никакви проблеми, слава Богу, но може ли да се смазва без да се наруши гаранцията?
Благодаря предварително!
По добре не смазвай захвата защото става страхотна шлайф паста и по бързо износване и получаване на радиален луфт на инструментите.
Ако желаеш я занеси в сервиза за профилактика.
Публикувано: пет юни 18, 2010 8:10 am
от torbalan
упс...
значи - аз говоря за смазване вътре в машината, там където е буталото...
в упътването на моята пише, че стеблото на свредлото трябва да се смазва переодично... но не с шлайф паста, както е писал колегата по-горе, а с обикновена грес
Chefo77, прочети упътването на твоята машина, там трябва да си пише всичко
sian, в дълбока заблуда си ако смяташ, че при сухо триене износването е по-малко

Публикувано: пет юни 18, 2010 9:50 am
от Армагедон
Публикувано: пет юни 18, 2010 11:58 am
от PLOCHKATABG
Лично аз, когато ще пробивам, в куфара имам бурканче с грес, преди всяко пробиване топвам края на бургията. Аз съм си купил от магазин на Спарки тубичка с грес и съм изстискал в пластмасова малка кутийка. Грес трябва да се слага винаги, пази патрона и бургията се плъзга в гуменото уплътнение без проблем. Моите машини са Метабо, но греста ми се видя скъпа, беше 20лв. на Метабо, на Спарки 3лв., по спомен, беше преди няколко години .
Публикувано: пет юни 18, 2010 6:34 pm
от sian
torbalan написа:упс...
значи - аз говоря за смазване вътре в машината, там където е буталото...
в упътването на моята пише, че стеблото на свредлото трябва да се смазва переодично... но не с шлайф паста, както е писал колегата по-горе, а с обикновена грес 
Chefo77, прочети упътването на твоята машина, там трябва да си пише всичко 
sian, в дълбока заблуда си ако смяташ, че при сухо триене износването е по-малко 
Определено е по-малко, от грес смесена с материала отделил се при пробиването в бетон...
Публикувано: пет юни 18, 2010 6:48 pm
от PLOCHKATABG
sian написа:
Определено е по-малко, от грес смесена с материала отделил се при пробиването в бетон...
Ако трябва да се пуснеш по дървена пързалка с голо дупе, и по нея има пясък, дали ще поискаш да го смесят с грес преди да се пуснеш?