Страница 1 от 1

Проблем с къртач Makita - помагайте !!!

Публикувано: съб фев 26, 2011 5:23 pm
от emko
Къртача е със счупени шлици на ротора. Прилагам снимки.

Re: Проблем с къртач Makita - помагайте !!!

Публикувано: съб фев 26, 2011 5:36 pm
от bobyl
Пробвал ли си в сервиз на Makita ? Ако нямаш възможност - провери под дръжката на табелата пише модела на къртача . Ако го изпратиш на ЛС ще се опитам да ти помогна .

Re: Проблем с къртач Makita - помагайте !!!

Публикувано: съб фев 26, 2011 5:54 pm
от Kumay
Съвета ми е да го пенсионираш...
Модела е стар - частите ще са МНОГО скъпи!
А и пораженията няма да са само по ротора.
Ако дадеш модела от табелката, ще ти дам конкретни цени.

Re: Проблем с къртач Makita - помагайте !!!

Публикувано: ср мар 02, 2011 9:33 am
от emko
о
emko написа:
Къртача е със счупени шлици на ротора. Прилагам снимки.
още чакам да ми кажат от макита кои модел,много е стар и нямат го в каталога,лоботех в плевен го гледа инищо.пратих на;Мамарка 2000 ,на Механник-Орешков ,казаха даи си номера ще ти се обадим итолкова,На табелката има само цифри без нищо след тях,220,, -това са вола ,3.5 -това да ампера незнам ,760 -това да са ватове или обороти в минута,килограмите на машината са около 5кг, :? Приятели ми казват да намеря копирфреза,от там ме пращат да тьрся ерозиина машина,Питах един стругар,той ми каза,че нямам шанс да избия цялата ос на ротора,ако се направят само шлиците и мястото кьдето ляга лагера с резбичка и да го капна СО,няма да издьржи, Намерих фирма;Рентех; в София,110в машини втора рька но незнам модела на машината,Аз с моя акьл си мислех едно време шмаше руски дом машини само едно копче от 110в на 220в и работи,без да се сменя ротора,Майстор който пренавива ротори,ми каза_дай ми ротор на 110в аз по стария ще навия -,

Re: Проблем с къртач Makita - помагайте !!!

Публикувано: ср мар 02, 2011 2:12 pm
от nikigada
Здрасти тази гимнастика съм я правил с една резачка. Стругара трябва да е МНОГО добър. По средата на лагера се прави свръзката с новото парче. На оста на ротора се прави външна резба а на парчето със зъбите вътрешна. Ще си прецените колко дълбока и с какъв диаметър за да остане цяла като се нарежат зъбите. Стягат се двете части и се запояват със сребро. Посоката на резбата е такава че да се затяга когато работи машината. След това с часовник се центрова ротора и се уточняват диаметрите на леглото на лагера и външния на зъбите. После отиваш във фирма която нарязва зъбни колела - аз отидох в Радина Пловдив доволен съм как го направиха. После отиваш на ТВЧ в Пловдив има в Механото. Това е общо взето - стругара трябва де е перфектен за да ти направи добре присадката, зъбонарязването да си спазят най-вече ъгъла на наклона и накрая ТВЧ-то. Мисля по-добре ще е ако се изработи нова ос и се набият наново магнитопровода и колектора и се пренавие наново - така ще е най-добре но и цената ще се оскъпи с 60-70лв за пренавиването. Пиши да ти дам координати на много добър бобиньор в София обаче - но работи и с куриер.

Поздрави!