Страница 1 от 3

Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: съб юли 06, 2013 3:52 pm
от bikerider_
Здравейте!
Нямаше да пиша тук, ако не знаех към кого да се обърна. Мислех да пиша директно на Black & Decker, на глобалния им сайт, но той е толкова объркан, че не знам към кого там да се обърна за помощ. А и точно нашият регион изглежда като непокрит от тях.
За какво става въпрос. Храсторез, Black & Decker GT110B, купен през май м.г. Наскоро при работа съм изгубил второто болтче в основата на шината, при което в нея се появи луфт. Веднага го занесох в оторизирания сервиз за БГ, http://www.eurotools.bg, като от там казаха, че съм могъл сам да си завия винтче... аз първо такова винче нямам и няма как да имам, понеже то има един спейсър който му позволява хем да притисне 3-те части на шината заедно, хем да ги притиска с минимално триене помежду им. Както и да е, аз имах идея как да го поправя, но машината е гаранционна и не е там работата аз да я поправям. Каках им, ма тя е гаранционна и чак тогава - аааа, ма що не казахте, ще Ви я поправим... а питам това луфтене на шината нормално ли е? - Не, не е нормално, ще го поправим. Само да проверя има ли части за Вашия модел конкретно, че има един, за който няма никакви части... А, да има всички части. - И кога ще е готов? - Ми друга седмица (нося го във вторник) или по-другата, ако трябва да поръчаме части да се доставят. Минаха 2-те седмици, никой не ми позвъни, че е готов, вчера им звъня аз. - Ами ние Ви се обадихме още на следващия ден, да Ви кажем, че е готов и Вие казахте, че ще можете да дойдете на другия ден вероятно... -Какво?! Кога и на кого сте се обаждали?!

Отивам вчера радостен да го прибера след 2 седмици и половина на ремонт... за 1 болтче!!! Луфтът не е поправен и както ще видите на тези 2 видеа
http://www.youtube.com/watch?v=zm310QYpHXc
http://www.youtube.com/watch?v=oDEBiv6trHc
само са сложили липсващото (червеното) болтче на мястото му и толкова. Питам ги пак, а нормално ли е да има такъв луфт шината, нали казахте, че не е нормален? Да, нормален е, не съм казал, че е ненормален... Вътре има едни зъбчатки и от тях е... Казвам ми като има зъбчатки няма ли да се счупят от този луфт? - Не няма. Казвам ми то ако не е нормален, все ще се дочупи до края на гаранцията... Отговор - ми Вие може да си го дочупите нарочно, ако искате, ние ще го поправим... Питам а безопасен ли е за работа - Да безопасен е...
Ето му изгледа на елементите:
Изображение

В допълнение - корпуса на машината е така направен, че има нещо като гаранционен стикер и ако го отворите, гаранцията ще ви отвадне, защото стикерът държи двете половини на корпуса заедно. Тези от Евротуулс дори не са отворили корпуса да проверят от къде е луфта на шината!

Що за отношение, що за лъжи нагли?! Лъжа след лъжа! Към кого да се обърна, за да натрие сол на тези неандерталци, да си свършат работата и да не се правят на луди?!
Като си купих храстореза нямаше такъв луфт в шината, ако беше нормален и безопасен да се работи с него, сигурно щяха да го продават с него?!
Що за официален и единствен представител за България на B&D и Dewalt?! Тези им правят такава антиреклама, че не е истина!
Имам 2 еднакви бормашини, стари B&D от които съм доволен, леко са слабички, но са ходили единствено за ремонт на четки веднъж и смяна на патронник, слава Богу не при тези. Отделно магазинът им прилича на нещо като добре разхвърлян склад, но не и на шоурум и магазин. Като влезете, още от вратата трябва да търсите къде точно да стъпите на земята, да не е на някоя машина или кашон...

Може би да пиша на тези: http://www.2helpu.com/BlackAndDecker/BG/
Това пък горното препраща запитването точно към тези, от които съм недоволен... След 10 минути, след като изпратих запитване от този сайт, получавам mailer daemon отговор, че писмото ми не могло да бъде изпратено на e_tools@infotel.bg - на тези дори мейлът им не работи, какво остава за сервиза... Поне няма да разберат, че се опитвам да се оплача от тях. Гледам на този сайт пише, че и Ташев Галвинг са сервиз на Б&Д - техният гаранционен сервиз струва ли?

Нашият регион тук като че ли е едно "бяло поле" на картата с нормални оторизирани дилъри: http://www.blackanddecker.eu/landing/europe.html
Тези Евротулс никой не ги признава, а няма глобален сайт, в който да може да се обърне човек за помощ срещу тези фантоми, които явно се възползват добре от фантомното си съществуване и си правят каквото си поискат.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 2:02 pm
от Делян
Мдааа, преди време и аз имах приключенски екшън с едно гаранционно зеге. Оказа се, че фирмата представител била имала тук оторизиран сервиз, но нещо "напърдяли гърнето" и вече нямат. В София от 4 телефона, два не реагират, единия дава вечно заето, а на четвъртия ми вдигна едно маце и като поисках да се свържа със сервиза, само ми изчурулика "един момент" и този момент продължи 5-6 мин. и затворих. А исках само да ми изпратят чарколяка по куриер, аз щях да си го монтирам.
И така в региона на Варна всеки собственик на B&D се спасява поединично.
Верно, че става въпрос за любителска техника, но редно ли е отношението им да е още по-любителско?! Оттогава съм се отказал от тази марка, само заради сервиза...

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 6:56 pm
от dragozow
Ако машината е в гаранционен период не е задължително да ходите по сервизи. Закона ви дава право да я занесете там където сте я купили. Недостатъка е че с този вариант машината може да престои 30 дни за едно винтче. Не очаквайте много от тази марка, нямат нищо общо с машините от едно време.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 7:53 pm
от bikerider_
dragozow написа:
Ако машината е в гаранционен период не е задължително да ходите по сервизи. Закона ви дава право да я занесете там където сте я купили. Недостатъка е че с този вариант машината може да престои 30 дни за едно винтче. Не очаквайте много от тази марка, нямат нищо общо с машините от едно време.
Ами аз го купих от един онлайн магазин, като на касовата бележка пише без стационарен обект, Фармер БГ ЕООД. Проблемът е, че не си спомням точно как се казваше сайтът на този магазин, защото Фармер БГ ЕООД няма онлайн магазин. По данните от касовата бележка ли да търся търговеца с онлайн магазина?
Значи какъв е вариантът, да им го върна и да искам нова машина ли? Те ще кажат, че не ми е отказан ремонт, но практически ремонтът е извършен само наполовина, а и от сервиза твърдят, че всичко е наред, а очавидно не е.

А другото, което ме фрапира, е, че не е попълнена оригиналната гарнционна карта на дъното на кутията, сега я намерих празна, а една друга на Евротуулс. В гаранционните условия на оригиналната карта пише да се проверява машината и захранващия кабел за повреди периодично, да се проверява за разцентрованост и заклинване на движещите се части. Е, имам разцентрованост на шината, а от сервиза не го признават за проблем. Как да търся онлайн магазина от който го купих по касовата бележка?

Ето непопълнената гаранция с условията и, както и попълнената с касовия бон и нейните условия:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Държача на ножа не бил в правото на гаранционен ремонт. Така, да не би да се измъкват с тази клауза, че е като е разлуфтена шината, държач на ножа, те се правят на луди.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 8:12 pm
от dragozow
На касовата бележка има адрес, на сайта би трябвало да има телефон. Евротулс нямат ангажимент към теб, те са трета страна. Според ЗЗП ако подгонят някой ще е търговеца. Въпросния търговец си е легитимен, издал ти е фискален бон, гаранционната карта може да е всякаква. Потърси търговеца, там е решението.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 8:35 pm
от bikerider_
http://www.prodilar.com/page.php?wt=usl
Това е търговецът. Имах някакъв спомен за зелен сайт и се колебаех да не е агро-тех, но е този.
Добре де, какво да търся при търговеца? Той ще попита отказан ли ми е ремонт. И аз ще кажа не, но е извършен половинчато. От там нататък какви са опциите пред мен?
Те вероятно ще кажат донесете го при нас и ще го отнесат на евротулс, които пак нищо няма на направят. За тях машината е изправна и безопасна към момента. И ще изгубя още няколко дни без да мога да го ползвам с цялото това разнасяне. Утре ще им звънна да ги попитам де.
А и другото, което ме притеснява е, че когато преди съм купувал примерно стока от технополис (голяма грешка, която вече не повтарям), лаптоп и те го били прекупували от моуст компютърс, бяха ме препратили да се разправям с моуст компютърс, към които беше гаранцията, а не с тях. Не ми го замениха в технополис, а в моуст - оказа се дефектна партида, но от технополис до последно отричаха, въпреки че смених 2 лаптопа с еднакъв проблем и накрая взех друга марка с доплащане. Тоест могат да ме препратят да се разправям аз с евротуулс, а не те да си действат с тях по надлежния ред - защото на гаранционната карта стои и гаранционен сервиз - Евротулс - т.е. моят проблем е гаранционна повреда, ремонтът уж е извършен и уж няма проблем.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 8:50 pm
от dragozow
Явно не познаваш закона, не е твоя работа да се занимаваш със сервиза. Носиш при търговеца, негова грижа е. Ако не го оправят пак го занеси, вземи си документ че си го дал за сервиз.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 8:59 pm
от bikerider_
Момент - а да им казвам ли, че съм го носил вече на ремонт, то няма и начин да не им кажа де, отбелязано е, че е извършен в гаранционната карта, но да споменавам ли, че ремонтът е извършен половинчато или просто те да оценят проблема? Т.е. да не им се обаждам, а директно да го нося при търговците, те да се оправят?
Това с ако не го оправят пак да го занеса не го разбрах съвсем?

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 9:03 pm
от шоп
Определено много хора не си знаят правата.
bikerider_ ти като си взе храстореза от сервиза подписа ли протокол, че приемаш стоката отремонтирана и без забележки?
всичко в договорните отношения в този случай е в писмена форма. Това което цитираш за разговорите по телефона и на място е недоказуемо.

Връщаш гаранционната стока в магазина ( или в сервиза) взимаш си документа с дата на която си го оставил и с описанието на дефекта и за 30 дни трябва да е направен или да ти заменят продукта с нов. Обикновенно се мръщат но като споменеш за жалба в КЗП и си готов.

Re: Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!

Публикувано: нед юли 07, 2013 9:16 pm
от bikerider_
Не, никакъв протокол никой не е давал да подписвам. Те така както лъжат в този сервиз утре могат да кажат, че са оправили и луфта на шината и аз съм го повредил после отново.
Бяха дали единствено една хартийка с номер на поръчката в нея и никакво описание на проблема и срещу връщането и си получих обратно гаранционната карта, попълнена с извършения ремонт в нея и храстореза. Никакви подписи, нищо.
В този сервиз се държат изключително нелюбезно и невменяемо спрямо думите си от по-рано.