Помощ! Гаранционен храсторез Black & Decker!
Публикувано: съб юли 06, 2013 3:52 pm
Здравейте!
Нямаше да пиша тук, ако не знаех към кого да се обърна. Мислех да пиша директно на Black & Decker, на глобалния им сайт, но той е толкова объркан, че не знам към кого там да се обърна за помощ. А и точно нашият регион изглежда като непокрит от тях.
За какво става въпрос. Храсторез, Black & Decker GT110B, купен през май м.г. Наскоро при работа съм изгубил второто болтче в основата на шината, при което в нея се появи луфт. Веднага го занесох в оторизирания сервиз за БГ, http://www.eurotools.bg, като от там казаха, че съм могъл сам да си завия винтче... аз първо такова винче нямам и няма как да имам, понеже то има един спейсър който му позволява хем да притисне 3-те части на шината заедно, хем да ги притиска с минимално триене помежду им. Както и да е, аз имах идея как да го поправя, но машината е гаранционна и не е там работата аз да я поправям. Каках им, ма тя е гаранционна и чак тогава - аааа, ма що не казахте, ще Ви я поправим... а питам това луфтене на шината нормално ли е? - Не, не е нормално, ще го поправим. Само да проверя има ли части за Вашия модел конкретно, че има един, за който няма никакви части... А, да има всички части. - И кога ще е готов? - Ми друга седмица (нося го във вторник) или по-другата, ако трябва да поръчаме части да се доставят. Минаха 2-те седмици, никой не ми позвъни, че е готов, вчера им звъня аз. - Ами ние Ви се обадихме още на следващия ден, да Ви кажем, че е готов и Вие казахте, че ще можете да дойдете на другия ден вероятно... -Какво?! Кога и на кого сте се обаждали?!
Отивам вчера радостен да го прибера след 2 седмици и половина на ремонт... за 1 болтче!!! Луфтът не е поправен и както ще видите на тези 2 видеа
http://www.youtube.com/watch?v=zm310QYpHXc
http://www.youtube.com/watch?v=oDEBiv6trHc
само са сложили липсващото (червеното) болтче на мястото му и толкова. Питам ги пак, а нормално ли е да има такъв луфт шината, нали казахте, че не е нормален? Да, нормален е, не съм казал, че е ненормален... Вътре има едни зъбчатки и от тях е... Казвам ми като има зъбчатки няма ли да се счупят от този луфт? - Не няма. Казвам ми то ако не е нормален, все ще се дочупи до края на гаранцията... Отговор - ми Вие може да си го дочупите нарочно, ако искате, ние ще го поправим... Питам а безопасен ли е за работа - Да безопасен е...
Ето му изгледа на елементите:

В допълнение - корпуса на машината е така направен, че има нещо като гаранционен стикер и ако го отворите, гаранцията ще ви отвадне, защото стикерът държи двете половини на корпуса заедно. Тези от Евротуулс дори не са отворили корпуса да проверят от къде е луфта на шината!
Що за отношение, що за лъжи нагли?! Лъжа след лъжа! Към кого да се обърна, за да натрие сол на тези неандерталци, да си свършат работата и да не се правят на луди?!
Като си купих храстореза нямаше такъв луфт в шината, ако беше нормален и безопасен да се работи с него, сигурно щяха да го продават с него?!
Що за официален и единствен представител за България на B&D и Dewalt?! Тези им правят такава антиреклама, че не е истина!
Имам 2 еднакви бормашини, стари B&D от които съм доволен, леко са слабички, но са ходили единствено за ремонт на четки веднъж и смяна на патронник, слава Богу не при тези. Отделно магазинът им прилича на нещо като добре разхвърлян склад, но не и на шоурум и магазин. Като влезете, още от вратата трябва да търсите къде точно да стъпите на земята, да не е на някоя машина или кашон...
Може би да пиша на тези: http://www.2helpu.com/BlackAndDecker/BG/
Това пък горното препраща запитването точно към тези, от които съм недоволен... След 10 минути, след като изпратих запитване от този сайт, получавам mailer daemon отговор, че писмото ми не могло да бъде изпратено на e_tools@infotel.bg - на тези дори мейлът им не работи, какво остава за сервиза... Поне няма да разберат, че се опитвам да се оплача от тях. Гледам на този сайт пише, че и Ташев Галвинг са сервиз на Б&Д - техният гаранционен сервиз струва ли?
Нашият регион тук като че ли е едно "бяло поле" на картата с нормални оторизирани дилъри: http://www.blackanddecker.eu/landing/europe.html
Тези Евротулс никой не ги признава, а няма глобален сайт, в който да може да се обърне човек за помощ срещу тези фантоми, които явно се възползват добре от фантомното си съществуване и си правят каквото си поискат.
Нямаше да пиша тук, ако не знаех към кого да се обърна. Мислех да пиша директно на Black & Decker, на глобалния им сайт, но той е толкова объркан, че не знам към кого там да се обърна за помощ. А и точно нашият регион изглежда като непокрит от тях.
За какво става въпрос. Храсторез, Black & Decker GT110B, купен през май м.г. Наскоро при работа съм изгубил второто болтче в основата на шината, при което в нея се появи луфт. Веднага го занесох в оторизирания сервиз за БГ, http://www.eurotools.bg, като от там казаха, че съм могъл сам да си завия винтче... аз първо такова винче нямам и няма как да имам, понеже то има един спейсър който му позволява хем да притисне 3-те части на шината заедно, хем да ги притиска с минимално триене помежду им. Както и да е, аз имах идея как да го поправя, но машината е гаранционна и не е там работата аз да я поправям. Каках им, ма тя е гаранционна и чак тогава - аааа, ма що не казахте, ще Ви я поправим... а питам това луфтене на шината нормално ли е? - Не, не е нормално, ще го поправим. Само да проверя има ли части за Вашия модел конкретно, че има един, за който няма никакви части... А, да има всички части. - И кога ще е готов? - Ми друга седмица (нося го във вторник) или по-другата, ако трябва да поръчаме части да се доставят. Минаха 2-те седмици, никой не ми позвъни, че е готов, вчера им звъня аз. - Ами ние Ви се обадихме още на следващия ден, да Ви кажем, че е готов и Вие казахте, че ще можете да дойдете на другия ден вероятно... -Какво?! Кога и на кого сте се обаждали?!
Отивам вчера радостен да го прибера след 2 седмици и половина на ремонт... за 1 болтче!!! Луфтът не е поправен и както ще видите на тези 2 видеа
http://www.youtube.com/watch?v=zm310QYpHXc
http://www.youtube.com/watch?v=oDEBiv6trHc
само са сложили липсващото (червеното) болтче на мястото му и толкова. Питам ги пак, а нормално ли е да има такъв луфт шината, нали казахте, че не е нормален? Да, нормален е, не съм казал, че е ненормален... Вътре има едни зъбчатки и от тях е... Казвам ми като има зъбчатки няма ли да се счупят от този луфт? - Не няма. Казвам ми то ако не е нормален, все ще се дочупи до края на гаранцията... Отговор - ми Вие може да си го дочупите нарочно, ако искате, ние ще го поправим... Питам а безопасен ли е за работа - Да безопасен е...
Ето му изгледа на елементите:

В допълнение - корпуса на машината е така направен, че има нещо като гаранционен стикер и ако го отворите, гаранцията ще ви отвадне, защото стикерът държи двете половини на корпуса заедно. Тези от Евротуулс дори не са отворили корпуса да проверят от къде е луфта на шината!
Що за отношение, що за лъжи нагли?! Лъжа след лъжа! Към кого да се обърна, за да натрие сол на тези неандерталци, да си свършат работата и да не се правят на луди?!
Като си купих храстореза нямаше такъв луфт в шината, ако беше нормален и безопасен да се работи с него, сигурно щяха да го продават с него?!
Що за официален и единствен представител за България на B&D и Dewalt?! Тези им правят такава антиреклама, че не е истина!
Имам 2 еднакви бормашини, стари B&D от които съм доволен, леко са слабички, но са ходили единствено за ремонт на четки веднъж и смяна на патронник, слава Богу не при тези. Отделно магазинът им прилича на нещо като добре разхвърлян склад, но не и на шоурум и магазин. Като влезете, още от вратата трябва да търсите къде точно да стъпите на земята, да не е на някоя машина или кашон...
Може би да пиша на тези: http://www.2helpu.com/BlackAndDecker/BG/
Това пък горното препраща запитването точно към тези, от които съм недоволен... След 10 минути, след като изпратих запитване от този сайт, получавам mailer daemon отговор, че писмото ми не могло да бъде изпратено на e_tools@infotel.bg - на тези дори мейлът им не работи, какво остава за сервиза... Поне няма да разберат, че се опитвам да се оплача от тях. Гледам на този сайт пише, че и Ташев Галвинг са сервиз на Б&Д - техният гаранционен сервиз струва ли?
Нашият регион тук като че ли е едно "бяло поле" на картата с нормални оторизирани дилъри: http://www.blackanddecker.eu/landing/europe.html
Тези Евротулс никой не ги признава, а няма глобален сайт, в който да може да се обърне човек за помощ срещу тези фантоми, които явно се възползват добре от фантомното си съществуване и си правят каквото си поискат.