Страница 1 от 5
METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 9:49 pm
от ferrari4456
Някой може ли да даде мнение за горния компресор?
METABO CLASSIC 255
http://shop.kirov.net/?cid=150&pid=3736
Мога да го взема за около 250лева.
В момента съм с gga compressors италиански, ама ми е много голям и тежък, защото често го разнасям и мъкна и мисля да го подаря на брата на жената, че си търси и му харесва доста моя.Дебита му не си спомням какъв е, нито литража.Надписа го гледах и е изтъркан и не се чете.

Ако някой го разпознава нека каже.
Мислите ли, че ще мога да го заместя с метабото?Дебита ме блазни много 240литра на минута.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 9:55 pm
от Тани
Ако ще ковеш гвоздеи с него - ще ти върши работа. За боядисване - забрави!
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 9:59 pm
от ferrari4456
Най-вече го ползвам за боядисване, чистене на някакви детайли с песъкоструйния апарат от лидл и други такива.
Като дебита на другия компресор е почти същия какво ме спира и ми пречи да ползвам метабото?
Литража не ме ли интересува, само когато компресора се ползва в покой, тоест е извън контакта?
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:03 pm
от aiako
Точно като кон за кокошка. Едното е голямо/мощно/тежко, другото е малко/немощно/леко.
Общо взето това което виждаш е Вх.дебит (l/min)... на твоя толкова му е изходния.
Цената на малкият я знаеш - 250-300 лв.
Цената на (само) главата от твоя компресор - 300-350лв.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:05 pm
от dragozow
Лъжат за дебита. Иначе твоя компресор е много по-хубав. Главата като я гледам е ABAC 244 литра/мин. Твоят компресор струва поне 2.5 пъти повече от моноблока. Забрави за боядисване с това, ето ти моноблок с 1.5 kW колко дебит дава:
http://www.argo-market.com/Products/Details/1217
Изключение прави ако е с v-образна двуцилиндрова глава, но като гледам не е.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:07 pm
от ferrari4456
Много хубав, ама тежък и труден за разнасяне.Нещо последно не държи и налягане за един ден, ама иначе си е стабилен и здрав и ми харесва, ама мислех да го сменя с нещо по-малко със същия дебит, ама няма да стане явно.
А някаква представа какви пари вървят сега тези като моя?Бях го взимал 610лв с доста отстъпки.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:08 pm
от Тани
Всъщност входящия дебит винаги е по-голям от изходящия! При боядисването, размера на съда е много важен! Повечето професионални бояджии слагат допълнителни бутилки последователно на компресорите си, за да увеличат обема! Големия обем ти позволява да пръскаш с много по-голям дебит, отколкото ти подава компресора. Разбира се не непрекъснато!
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:10 pm
от ferrari4456
Точно въпроса е не нeпрекъснато.Като съм боядисвал неща по средно 4 квадрата не спира да работи 40 минути и в случая бутилката не е ли все тая каква е?
А реално какви са параметрите на метабото?
@dragozow ти даваш за пример неизвестна марка все пак.И пежо от 2000 кубика двигател изкарва 90кс, а ферари 800кс, ама...
Благодаря за помоща, щях да го взема иначе...и най вероятно, ако е с нисък дебит и не ме устройваше щях да го дам да брата на жената...

Ще си остана с моя засега, ако не излезне нещо хубаво.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:16 pm
от dragozow
ferrari4456 написа:Много хубав, ама тежък и труден за разнасяне.Нещо последно не държи и налягане за един ден, ама иначе си е стабилен и здрав и ми харесва, ама мислех да го сменя с нещо по-малко със същия дебит, ама няма да стане явно.
А някаква представа какви пари вървят сега тези като моя?Бях го взимал 610лв с доста отстъпки.
За по-малко от 800 лв няма да купиш същия. Въпроса е че е ремонтно пригоден като всяка професионална машина. На склад имам всичко за машината ти, глава, пресостат, мотор, възвратен клапан и др. Колегите могат да ти го ремонтират основно за 2-3 дни ако не ти се занимава.
Re: METABO CLASSIC 255
Публикувано: нед ное 17, 2013 10:19 pm
от ferrari4456
А някакви идеи откъде изпуска.Сменил съм всички гумички, гайки и всякакви неща, който са ме съмнявали.Топил съм го в легенчета частично и пригодени туби и нищо.
А ако го заредя сутринта до дупка до другата сутрин е празен.
А и кранчетата с накрайниците са сменени.
Занимава ми се с него, ама не мога да разбера какво е.Да не е нещо от главата?