Моторът трябва да го види квалифициран човек. Какво му е прецакано? Изгоряла или прекъснала бобина се пренавива, но пак трябва в работилница за пренавиване грамотен човек да премери диаметъра на проводника и вниматлно да развие повредената намотка, четат се навивки, уточнява се схемата на навиване и свързване. Задължително импрегниране с лак и изпичане в пещ. Лакът е специален, например:
https://www.elpromiep.com/%D0%BF%D1%80% ... 8%D0%B4-33
Потапя се целият ротор или статор, в зависимост от това къде е пренавитата намотка за няколко часа, за да проникне лакът навсякъде. Следва изпичането, като се демонтират пластмасови детайли(ако има такива), за да не се деформират при изпичането. Ако намотката е прекъсната на видимо място, може да се пробва внимателно запояване с припой и изолиране на мястото с тръбичка(шлаух) от стъкловлакно. Дефектен кондензатор струва под 10 лева. Механични повреди по ротора, лагерни гнезда, лагери, щитове и т.н., изискват грамотен стругар, не някой, който не вижда по-далеч от големия си чук. И няма да струва чак 180 лева.