Страница 1 от 1

струг или ....

Публикувано: пон мар 29, 2010 9:33 am
от Армагедон
Реших да стегна едно авторемарке, като прикачен инвентар към мотоблока ми . Отворите за главините на джантите, които намерих са 50мм , а главините са 56мм . С какво да разшеря отворите :?:
Качвам и едно пояснително чертежче :

Публикувано: пон мар 29, 2010 10:16 am
от danovsky
План шайба и на струг-най-точно.Иначе става и с каквото имаш под ръка(пила,бормашина.....),но отвора става като яйце и винаги е по-голям от очакваното. :lol: Правил съм го за автомобил и накрая се оказа,че джантата се държи само на четрите болта,а между нея и главината беше........срам ме е да кажа!

Публикувано: пон мар 29, 2010 11:29 am
от skrijo
Най-добре става на струг :wink:

Публикувано: пон мар 29, 2010 11:46 am
от Армагедон
Добре момчета, а необходимо ли е да демонтирам гумите и резонният въпрос : Приблизителна цена, защото си нямам идея - то ако ми излезе повече от стойността на джанта от моргата ................ :?

Публикувано: пон мар 29, 2010 5:31 pm
от danovsky
Стругаря ми взе около 5-7лв. на джанта.Беше преди 3-4-5г.не помня точно.В тая криза цените не са мръднали неагоре :lol: ААААА и гумите доло!!!

Публикувано: пон мар 29, 2010 7:19 pm
от skrijo
Армагедон написа:
Приблизителна цена, защото си нямам идея - то ако ми излезе повече от стойността на джанта от моргата ................ :?
Най-много 7-8 лв. да ти вземе , но сичко зависи от стругаря :wink:

Публикувано: пон май 10, 2010 1:39 pm
от Kirilpm
Само да поясня че най-коректната изработка е с преходен фланец и 4 по дълги болта...това с разширяването на централния отвор нарушава както баланса така и здравината.За ремарке не е проблем но ако се кара на кола ще се усети.

Публикувано: пон май 10, 2010 9:35 pm
от sek.1
Прави се на струг на най обикновен универсал но със специално направени за целта челюсти. Нама проблеми със биенето всичко се центрова перфектно престъргал съм поне 100 джанти и алуминиеви и стоманенеи. Имам и снимки как точно става но не мога да се оправя с пустото намаляване.

Публикувано: ср май 12, 2010 8:16 pm
от Kirilpm
Имах впредвид че някой джанти са произведени с отвори за болтове толкова близо до централния отвор че само разширяване им липсва.А иначе при опитен стругар не би трябвало да има проблем.А по въпроса с дрелката този метод е обречен на провал.