Привет!Хубаво си го намислил,но лично мойто мнение е,че под 40/40/2 не трябва да ползваш.Това ще придаде устойчивост на вратата на усукване,а то е много важно при конзолното водене по време на отварянето и затварянето.Всъщност има вариант да ползваш и по-малки профили,но тогава оребряването трябва да е по-сериозно и със сигурност ще излезе по-скъпо,че и по тежко...
Преди две години направих подобна врата,пак за два автомобила,дворна,с размери 4м дължина и 2м височина.Рамката я направих от 40/40,а вътрешните пречки от 20/40...Долната част на около 50см височина е плътна ламарина,тавички,които съм заварил в получилите се отвори,а нагоре използвах пластмасови профили ,които имах готови и после боядисах с цвета на вратата (всичко бяло всъщност).Заключващия механизъм е готов,има брави специално за такива врати.Колелата са всъщност готови ролки,които също се продават по магазините.Те се движат по винкел 50/50,фиксиран с шишове към бетонната площадка,а отстрани,където свършва бетона и почва градината има изляти бетонни пети в кофраж от тенекии от сирене...Горните ролки може да се купят,може да се направят от доста стари лагерни механизми.Аз лично имах някакви ролки с тефлонови рингове,от тъкачен стан мисля че бяха.Може да се ползват ролки от ангренаж на автомобил примерно...Хубаво е ролките да са облечени,тогава вратата е по-тиха.Също така е хубаво да са с лагери ,тогава е по-лесна експлоатацията...(продават готови,кито са без лагери,само на втулки,на мен лично не ми харесаха)
Снимки нямам на вратата,но ако нещо не съм успял да обясня както трябва казвай,ще снимам (нищо,че има сняг

)
ПП.Имай предвид,че долната част на вратата е подложена на голямо натоварване и ако ползваш по-слаб профил след време ще се огъне и най-малкото ще те дразни ...Говоря за най-долната хоризонтала на вратата,на която са монтирани колелата.
Успех в начинанието!
ППП.Ако мястото ти позволява пробвай с едно платно,много по-лесно е за изработка и експлоатация.Също така е и по-стабилно...