Преди две-три седмици връщах в Баумакс-Хоумакс една малка бака фабрично тонирана интериорна боя Dulux. Причината беше, че цвета на боята в кутията беше 5-6 нюанса по различен от цвета на етикета по който боята се избира. С две думи, етикета показваше цвят беж, а боята вътре си беше чист люляк.
Отидох и го обясних това на гише информация, служителката каза, че не е компетентна по цветове и повика друг специалист, който дойде след 3-4 минути и след като, чу че боята в кутията не отговаря на цвета на етикета започна да обяснява че било така докато е мокра. Тогава му предложих да бръкна с пръст в боята и да нанеса един тестов слой по плота на гишето за обслужване на клиенти за да проверим на практика има ли разлика след като изсъхне. Той, като разбра, че номера не минава, тръгна да търси някакъв шеф за да придвижи рекламацията. След още 5 мин. шефът дойде, взе кутията и започна един оглед сантим по сантим дали целостта на опаковката не е някъде нарушена. Даже я вдига срещу светлината като че търсеше някаккъв воден знак. Ама, аз пък бях я отворил и затворил внимателно и не си личеше да е отваряна. След като нямаше повече причини да ми оспорват рекламацията започна да пише протоколите - два различни + ръчна корекция на касовата бележка. Накрая след около 20 мин. си получих парите.
Между другото, за любителите на Dulux, информирайте се внимателно за боята, която се продава, Dulux не е това което беше, сега се внася от Полша, а сайта посочен на опаковката е само на полски, чехски и унгарски езици. Явно това производство е ориентирано само за источна Европа
