Страница 1 от 3

Ремонт на хидравличен автомат за врата

Публикувано: съб юни 28, 2008 10:00 am
от Georgy Porgy
Здравейте...

Входната врата на кооперацията в която живеем е метална масивна и има монтирам автомат за затвяряне.
Касата също е метална.

От извесно време ефекта от мекото затваряне изчезна..и се затваря доста шумно - със трясък...

Модела на автомата е DORTOUCH, до колкото съм информиран е китайско производство.
Видимо има следи от теч на хидравлична течност по него.


Подлежи ли на ремонт този автомат ?

PS. Днес го огледах по вниматено.... забелязах два сервизни винта разположени вертикално отстрани на корпуса.

Публикувано: пон юли 07, 2008 3:16 pm
от Spassow_lbg
обикновенно челно хидравличният цилиндър има винтове за регулиране, по принцип при повечето автомати са два винта, единият за скоростта на затваряне и другият за прибирането на вратата, тоест последните десет сънтиметра се прибира още веднъж вратата от цилиндъра.
Щом си видял два сервизни винта може да се касае за тях
опитай да ги въртиш в двете посоки може и да се получи нещо.

Публикувано: пон юли 07, 2008 4:53 pm
от Neno Er
При нас проблема е, че гъстотата на хидр.течност се влияе от температурата. При студено време не се затваря, а при топло-с трясък.
Може ли, как и с какво масло да се презареди автомата?
А регулировката е с двата винта от страни.Завиват се до край и с отвиване по малко на единия и другия, се регулира бързия и бавния ход.Не казвам кои са, защото зависи как е монтиран автомата.Дали е монтиран в/у касата или в/у вратата. Прави се с опитване.

Публикувано: вт юли 08, 2008 8:55 am
от escutcheon
Neno Er написа:
Не казвам кои са, защото зависи как е монтиран автомата. Прави се с опитване.
Или се прочита в упътването :-D

Публикувано: вт юли 08, 2008 9:12 am
от yurig
Щом е китайски едва ли ще е уместен ремонт след като новите струват около 20-30 лв. По-скоро тябва да се избере по-качествен автомат и то съобразен с теглото на вратата, което е много важно за неговата дълговечност и по възможност да не е китайски след като вратата е тежка. Този явно е поставен за да се отбие номера и да е по-евтино на строителя.

fixed!

Публикувано: ср юли 09, 2008 9:51 pm
от Georgy Porgy
Е...мерси много на всички ви....

Поиграх си около час и малко с настройките на рамото и двата сервизни винта и мисля че закрепих положението!
Сега поне не се затваря с трясък...но остана макък косур че непребира напълно вратата ...

При пълно развъртане на един от двата сервизни винта, потече масло от отворите им....доста редичко и с нисък визкозитет изглеждаше.

Това масло в един общ съд ли се съхранява вътре в автомата ?

а как става зареждането? - без да се оливам целият де :)))

Публикувано: пон юли 14, 2008 1:01 pm
от Neno Er
И на мен ми казаха, че като се отвият регулировъчните винтове можеда се източи и смени маслото.
А за да не се олееш, демонтирай автомата и тогава работи по него. На място можеш само да го регулираш.

Публикувано: вт юли 15, 2008 8:06 am
от Georgy Porgy
Да разбира се че демонтирането е задължително...

въпроса е как точно се изпълнява зареждането...
отварят се и двата севизни винта и през единият се долива

или

всеки сервизен винт обсужва отделен съд за масло..?!?!

Re:

Публикувано: нед фев 13, 2011 2:45 pm
от saxonito
Освен двата странични винта, рамената също са на резба.
Колеги, дайте повече инфо за регулирането де....
И аз благодаря

Re: Интересно ми е разбрахте ли как точно се пълни маслото

Публикувано: пон ное 19, 2018 7:58 am
от svetoslavsla
ср юли 09, 2008 9:51 pmGeorgy Porgy написа:
Е...мерси много на всички ви....

Поиграх си около час и малко с настройките на рамото и двата сервизни винта и мисля че закрепих положението!
Сега поне не се затваря с трясък...но остана макък косур че непребира напълно вратата ...

При пълно развъртане на един от двата сервизни винта, потече масло от отворите им....доста редичко и с нисък визкозитет изглеждаше.

Това масло в един общ съд ли се съхранява вътре в автомата ?

а как става зареждането? - без да се оливам целият де :)))