Страница 1 от 3

Проблем с резачка

Публикувано: пет яну 20, 2012 7:10 pm
от skrijo
Здравейте .Като искам да запаля резачката и нещо гърми яко и после нищо не става .Къде да търся проблема .Благодаря много .

Re: Проблем с резачка

Публикувано: пет яну 20, 2012 11:48 pm
от batkotony
Къде гърми,у вас или у съседите?И после колко време не става?Може да е от уплах...
Иначе проблема сигурно е в резачката...Моля!
ПП.Дай подробности около проблема,защото формулировката ти в този случай си е само за бисерите... :)

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 8:37 am
от sian
skrijo написа:
Здравейте .Като искам да запаля резачката и нещо гърми яко и после нищо не става .Къде да търся проблема .Благодаря много .
Разхлабена бобина.
Разхлабено магнитно колело.
Разхлабено магнитно колело и скъсана (срязана) шпонка м/у колелото и коляновия вал.
Намират се под стартера.

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 1:31 pm
от skrijo
sian написа:
skrijo написа:
Здравейте .Като искам да запаля резачката и нещо гърми яко и после нищо не става .Къде да търся проблема .Благодаря много .
Разхлабена бобина.
Разхлабено магнитно колело.
Разхлабено магнитно колело и скъсана (срязана) шпонка м/у колелото и коляновия вал.
Намират се под стартера.
Бобината е добре ,не е разхлабена и единия проводник съм го закачил на долното болче на бобината .Магнитното колело точно където е магнита съвпада с бобината точно когато буталото се намира в горна мъртва точка .Гърми само един път и толкова .От нещо друго не се ли сещате да е ? Благодаря много .

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 2:32 pm
от novgradski
...гърменето е признак на лоша центровка(предварението) на запалването...а по-горе има посочени някои от възможните причини.

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 4:02 pm
от sian
skrijo написа:
sian написа:
skrijo написа:
Здравейте .Като искам да запаля резачката и нещо гърми яко и после нищо не става .Къде да търся проблема .Благодаря много .
Разхлабена бобина.
Разхлабено магнитно колело.
Разхлабено магнитно колело и скъсана (срязана) шпонка м/у колелото и коляновия вал.
Намират се под стартера.
Бобината е добре ,не е разхлабена и единия проводник съм го закачил на долното болче на бобината .Магнитното колело точно където е магнита съвпада с бобината точно когато буталото се намира в горна мъртва точка .Гърми само един път и толкова .От нещо друго не се ли сещате да е ? Благодаря много .
Колко проводника излизат от бобината? Защо си го закачил там? Къде е бил закачен преди това?

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 6:57 pm
от skrijo
sian написа:
Колко проводника излизат от бобината? Защо си го закачил там? Къде е бил закачен преди това?

Единия е към свещта ,другия към прекъсвача и третия който го закачих на това болче на ламаринката дето е преди карбуратора и е свързан към другия край на прекъсвача .Когато сложа свещта на главата отгоре и дава искри .

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 9:47 pm
от друмчо
Кондензатор има ли? Провери го или смени.

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 10:06 pm
от skrijo
друмчо написа:
Кондензатор има ли? Провери го или смени.
Няма кондензатор .Резачката е хускварна 142 .Буталото нали трябва да се намира в горна мъртва точка и точно тогава магнитното колело да минава през бобината ?

Re: Проблем с резачка

Публикувано: съб яну 21, 2012 10:28 pm
от друмчо
Искрата, трябва да се подаде малко преди ГМТ/горна мъртва точка/, разстоянието или ъгъла, зависят от марката и модела на ДВГ. Трябва да има някакви белези/маркировка за центровка.