Страница 1 от 2

резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 12:40 am
от mavryt4o
Взех я втора рък и дойде проблема.Ако не рабои няколко дни след това ми се откача ръката пали със зор поработи много неравномерно и гасне.В момента когато искам да форсирам все едно я стискам за гушата и гасне.Позагрее ли няма грешка.Проверих свеща черна е.Някой има ли идея от какво е.?

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 12:47 am
от p.v.x
Ако филтъра в резервоарчето ти е нов , проблема е в карбуратора.....има налепи от маслото което добавяш в бензина.Профилактика на карбураторчето. :rock:

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 11:02 am
от mavryt4o
p.v.x написа:
Ако филтъра в резервоарчето ти е нов , проблема е в карбуратора.....има налепи от маслото което добавяш в бензина.Профилактика на карбураторчето. :rock:
Сам мога ли да го направя има ли някакви пенизи

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 12:21 pm
от p.v.x
При положение , че е закупена втора ръка , е хубаво да мине профилактичен преглед в оторизиран сервиз.Не е скъпо...около 20лв. За сам може..... няма невъзможни неща. Разглобяваш , и си записваш кое от къде е. Но ако някои детайл има износване , би ли могъл да го прецениш. :-D Успех.

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 1:28 pm
от mavryt4o
p.v.x написа:
При положение , че е закупена втора ръка , е хубаво да мине профилактичен преглед в оторизиран сервиз.Не е скъпо...около 20лв. За сам може..... няма невъзможни неща. Разглобяваш , и си записваш кое от къде е. Но ако някои детайл има износване , би ли могъл да го прецениш. :-D Успех.
Почни с това хаир да им са 20-те лева няма да пипам нищо мен ми казаха към 50 и затова утре съм в щила.

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 7:26 pm
от mitko64
mavryt4o написа:
Взех я втора рък и дойде проблема.Ако не рабои няколко дни след това ми се откача ръката пали със зор поработи много неравномерно и гасне.В момента когато искам да форсирам все едно я стискам за гушата и гасне.Позагрее ли няма грешка.Проверих свеща черна е.Някой има ли идея от какво е.?
Mоята след 15години вярна служба, миналата година разбичвах един орех надлъжно, та я назорих сериозно и ... така със зор пали, форсираш ли я гасне. Оказа се семеринги на коляновия вал за смяна. Смених ги при един дядка в Перник, и оттогава е пак на пушка, да не я урочасам!

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 7:40 pm
от Andri01
Семерингите на буталото или лагерите на коляновия вал? Малко се различават "двата щата":). Предполагам ,че имаш в предвид семерингите на БУТАЛОТО? :?

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 7:52 pm
от mitko64
Не съм спец, но неволите си съм ги описал в друга тема viewtopic.php?f=54&t=12048&start=1360 .

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: пет апр 01, 2016 7:59 pm
от Andri01
Случва се,да не се засегна :). Хубавое,че се е оправила с малко :partyman:

Re: резачка щил много трудно пали

Публикувано: съб апр 02, 2016 7:01 am
от Илчо Илиев
Andri01 написа:
Семерингите на буталото или лагерите на коляновия вал? Малко се различават "двата щата":). Предполагам ,че имаш в предвид семерингите на БУТАЛОТО? :?
Наистина се различават щатите, обикновено на буталото има СЕГМЕНТ,а покрай лагерите понякога слагат СЕМЕРИНГ,а може по варненско да е някак по-друго.... :roll:

Нямам голям опит с точно резачка ,но доста с двутактови мАторя, та признаците са си на неуплътнен картер...скапани семеринги на вала,но е добре да погледнеш и връзката между цилиндъра и карбураторчето...
както и колегите ти казаха, по-добре дай някой лев на майстор да я погледне,ако е добър, ще знае къде и какво да пипа...