Страница 1 от 1
Разглобяване на шлайф
Публикувано: ср мар 22, 2017 8:02 pm
от krasiorocknroll
Търсих в търсачката, но нищо.Интересувам се някой да е разглобявал ъглошлайф спарки М902.Искам да му сменя ротора но се притеснявам да не го счупя.
Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: чет мар 23, 2017 7:14 am
от krasiorocknroll
Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: чет мар 23, 2017 1:18 pm
от preslav
Мисля, че без специализиран инструмент няма да се справиш.
По някакви спомени на ротора е завито зъбното колело на предавката - точно това колело не можеш да смениш без специален ключ, а не го ли свалиш валът не минава през лагера, а от там се обезсмисля ремонтът направи сам.
Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: чет мар 23, 2017 9:56 pm
от krasiorocknroll
Въпроса е как, с какъв инструмент.Явно никой не е разглобявал това чудо!

Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: чет мар 23, 2017 10:20 pm
от plamen6703
Инструмента е многостенен гаечен ключ "звезда", пиньона е с обратна резба... ако те е страх, че няма да се справиш със смяната, за целта има сервизно обслужване, носиш инструмента и го взимаш готов за "бой"... Не струва кон и вол смяната на ротори и изключваш повода за страх!
Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: пет мар 24, 2017 6:58 am
от preslav
Махаш капака на редуктора - 4 болтчета са и излиза лесно. Вътре ще видиш нещо подобно -
https://www.google.bg/search?q=%D1%81%D ... UOC7Y3A0SM:
Разглобяваш ръкохватката и махаш четките, а след това отделяш статора от редуктора - роторът си остава на предния лагер в корпуса на редуктора.
От там следва заигравката със свалянето на пиньона - ако не ти се получи отиваш в сервиза да ти го лашнат за 1 минута. На връщане си купуваш всички лагери и нови четки. Сглобяваш в обратен ред - пиньонът ще се самозатегне още с първия пуск.
Re: Разглобяване на шлайф
Публикувано: пет мар 24, 2017 9:28 pm
от krasiorocknroll
И така, с помоща на един приятел ,с помоща на менгеме и с клещи подобни на комбинираните успях да развия малкото зъбно колело /корона или там както го наричат/.РЕЗБАТА НЕ Е ОБРАТНА!Нормална резба си е.Трябва да се развие малкото зъбно колело за да се извади ротора.Сглобяването е в обратния ред.Благодаря Ви за помощта!
