Страница 1 от 1

Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: пон авг 22, 2022 7:46 pm
от nеwage
Здравейте!
Имам японски двутактов бензинов тример, много вярна машина. Но се появи следния проблем - при палене стартера започна да се дърпа много трудно, на практика е невъзможно да се запали. Смених стартера - нищо не се промени.
Когато отвия свеща се издърпва с лекота. Моля, дайте съвет в какво би могъл да е проблема?

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: пон авг 22, 2022 8:54 pm
от petromaniq66
Искра има ли? На всеки двигател със свещ/декомпресор като отвиеш се дърпа лесно или по-лесно :) Или направо си провери за късо веригата в копчето за гасене.

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 6:47 am
от nеwage
да, има искра.

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 7:30 am
от Киррил
Капни малко бензин в цилиндъра и пробвай. Ако има искра и има бензин, значи проблемът е механичен, след като преди това при палене е въртял по-леко при наличие на бензин и искра.

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 7:57 am
от kozl
Не съм практикувал с двутактови двигатели, но какво ще стане ако искрата се подава с голямо предварение :?
Дали това няма да натовари развъртането за стартирането и да направи паленето невъзможно :?

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 8:46 am
от Andri01
Има някъде механично задържане. Щом стартера е сменен,остава коляновия вал-втулки/лагери/. На ръка,без свещ и със свален стартер как се превърта?

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 8:52 am
от petromaniq66
Тогава поне пушек трябва да излезе.

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 11:37 am
от feikot
Виж свещта да не е по-висока от необходимото и капни една капачка бенз в цилиндъра. Без значение точката на запалване все ще даде "чакмак"

Re: Трудно палене на двутактов двигател

Публикувано: вт авг 23, 2022 2:24 pm
от Киррил
Добре е да уточниш :
- когато е "палел" преди, силата на дърпане на стартера е била много по-малка, от колкото е сега. Т.Е. усещаш по-голям опън в сравнение с преди, когато е работел нормално.
Това по-голямо усилие няма нищо общо с искра или недостиг на бензин. Според мен има нещо механично което пречи. От друга страна, силата на дърпане при отворена свещ казваш, че е слаба както преди!! Има някакво противоречие. Дори да е разцентрован момента на подаване на искрата, трябва да припатква.
Задрал лагер.