• 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
alsted - майстор
Така и така пак "отплеснахте" темата, ще си позволя и аз един "оф топик"
rezotec написа:
P.S. Препратките не ми се получиха с хипертекст. Как се прави това?
Прикачен файл:
хиперлинк.JPG
хиперлинк.JPG (36.41 KиБ) Видяна 2400 пъти
Това е всичко.
ge6aaaa3 - специалист
ivanovbg написа:
Знам ли, все пак има и индукция, а и съм виждал гръмнали акумулатори и компютри при заварки по ауспусите :wink:

Колкото до вероятностите, всяка катастрофа е предпоставка за късо по инсталацията и разместване на куп железа в купето. Така че според мен взривените Тесли са малко поради малкия им брой по улиците :lol:

Пробега не е проблем само при ДВГ, и преди тях конете също са имали малък пробег и нужда от продължителен заряд. Като се замисля циганите отдавна са открили евтиния еко транспорт :lol: :lol: :lol:
То точно индукцията прави всичките бели по електрониката, но не мога да си обясня как би "гръмнал" акумулатор заради нея. :? Не казвам, че е невъзможно, но нямам идея на какво би се дължало. Все пак, предпазителите са именно заради това, а в електромобила, предполагам, че защитата от късо е една идея по-усъвършенствана от тази при ДВГ.
Да, предполагам, че при по-силен удар пак би се запалила батерията... Въпроса е колко силен удар? Ех, че си нямаме една Тесла да е изпукаме в стената с 60км/ч, та да видим... :-D
rezotec - помощник
Благодаря на alsted !
Тани - модератор
Вместо да се радваме, че се развиват технологиите, и че някой с много труд и средства се опитва да постигне нещо по-добро, ние се радваме на всеки неуспех, пропускаме да видим великите неща, които е постигнал, но не и дребните забележчици, които в повечето случаи се дължат на грешни интерпретации на фактите от наша страна! Именно за това свалям шапка на Елън Мъск за неговата Тесла! С нея затвори устата на всички скептици.

Хидразин едва си изсмука от пръстите какви недостатъци да измисли. Пак удари на камък обаче! Че горят, горят и не могат да се угасят, докато не изгори лития , но горят само батериите без ... пътниците! Ако Пол Уокър се возеше в Тесла, а не в Порше, най-вероятно щеше да оцелее и да продължи да ни радва с "Бързи и яростни" , а не да изгори жив:




Когато говорим за безопасност, Тесла е най-безопасния автомобил в света! От този линк ge6aaaa3 може да се види какво се случва при челен сблъсък със стена.


Относно джилезу-то в акумулатора, хората работят и по този въпрос:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jz37WycW-7E[/youtube]

ИЗВИНЯВАМ СЕ на всички, които подведох, когато правих съпоставката на Тесла с автомобилите с ДВГ. Поради липса на информация, съм смятал грешно разходите за "гориво" (ток в случая) Оказа се, че си купуваш електромобила, и след това, можеш да караш ... напълно безплатно, като зареждаш в мрежата Tesla Supercharger от бързи зарядни станции, които се захранват с енергия от възобновяеми източници и са безплатни за използване за собствениците на електромобили Tesla Няма лъжа, няма измама!

Мита със зимното каране отдавна е разбит! Вече дадох линккъм собственик на Тесла в Норвегия , който обясни за лютите зими , които продължават от 4 до 6 месеца и как пробега зимно време пада от 500 на 400 км - с 20% . Явно става за за зимата след като:

През месец март в Норвегия са купени 1 493 Tesla Model S, с което калифорнийският електромобил става най-продаваната лека кола в страната, съобщава Hegnar.no. От класирания на второ място Volkswagen Golf са реализирани двойно по-малко бройки, а челната тройка допълва Nissan Leaf с 425 продажби.

Миналия октомври стана ясно, че норвежците са готови да плащат по-висока цена за употребяван Model S, вместо да чакат на опашка за по-евтин нов. Огромният интерес към Tesla се обяснява с високите цени на бензина и привилегиите за електромобили.


Да ви разкажа за други митове, които е разбил Елън Мъск? Така или иначе, този човек ще промени света, каквото и да е мнението ви! Жалко е, обаче, когато гоните от темите, а и от форума хора, от които може да се научи много! Хора готови да споделят ОПИТА СИ. Но при положение, че ще намерите за какво да им се подигравате, започвам да ги разбирам!
stivemaster - майстор
Еми евалла на норвежците Тани, те обаче са точно обратното, на опонентите (без аргументи разбира се) в темата, някои от които в опит да се нагодят към обстановката, сега ще станат яростни привърженици на електромобилите.
Както и да е, в подкрепа на това което прави dj_marti79, ще повторя линка към този готин пример.Ако се спре човек, на не толкова мощен двигател (все пак компромис трябва да се направи) , дори с такива обикновени тягови батерии, може да се спестят над 4000лв и да се изминават поне 80км.
Остава единствено да се реши проблема със субсидията за електромобил (едвали има смисъл в идеята, да се поощряват само новите такива), за да се отпуши бизнеса с такива конверсии. Това у нас обаче, може да отнеме невероятно много време. Една асоциация на собствениците на електрически возила, подкрепена от всички които им симпатизираме, може да отстоява поправки, които да защитят правата и на хората с конвертирани автомобили.
ge6aaaa3 - специалист
stivemaster написа:
Остава единствено да се реши проблема със субсидията за електромобил (едвали има смисъл в идеята, да се поощряват само новите такива), за да се отпуши бизнеса с такива конверсии. Това у нас обаче, може да отнеме невероятно много време. Една асоциация на собствениците на електрически возила, подкрепена от всички които им симпатизираме, може да отстоява поправки, които да защитят правата и на хората с конвертирани автомобили.
Проблемът е, че май в момента не можеш да караш легално такава конверсия... Нямам идея как ще се регистрира и какви прегледи трябва да минава, за да няма издънки. Щото една кола 2 тона с не добре изпълнено серво и спирачки си е доста сериозна заплаха на пътя. :?
Тани - модератор
Моля, когато някой не знае как става нещо, да не генерализира
- НЕ МОЖЕ
- НЕ СЪЩЕСТВУВА
- НЕВЪЗМОЖНО Е
а просто да попита.

Нали точно това е (беше) целта на форума - знаещите да споделят знанията си. В момента, незнаещите агресивно налагат незнанието си с категоризации и подигравки. Жалкото е, че тази тема не е изолиран случай.

Това със спирачките звучи абсурдно. ВСЕКИ автомобил, дори серийните ВСЯКА година минава технически преглед на който им проверяват спирачките на всяко колело и ако спирачките не са в ред, автомобила се спира от движение.
ge6aaaa3 - специалист
rezotec написа:
Защо 2 тона ???
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... amg-e-cell
Това е с карбоново шаси на всичкото отгоре.
http://www.teslamotors.com/models/specs
А това - с алуминиево.
Едва ли някой ще си вземе кола с карбоново или алуминиево шаси, която да подложи на конверсия, така че сложи още едни 200кг. Да кажем, че не държим на такава мощност и пробег и да свалим тези 200кг откъм акумулатори и пак остават над 2 тона.
Даже и някой роден гаражен инженер да намери начин да постигне сносни параметри на някоя по-малка количка и теглото да стане тон и половина, пак си е сериозно тегло, ако ще го спираш без "помощ". Завиването може и да го прежалим и да се върнем половин век назад... Хем и мускули на ръцете ще направим. :-D За системи като ABS не говорим даже. Дори и някой да съумее да се справи с тези предизвикателства, то трябва да му бъдат направени много сериозни прегледи и тестове от съответните органи, за да бъде пуснато легално на пътя. А както се сещаме, това няма да е безплатно, нито за 20лв. :wink:
Нека DJМарти да каже как стоят нещата при него, но ми се струват доста пречките. :?
Едит: Тани, едно е да се провери нещо направено в завода, друго е да се провери нещо скалъпено от мен, което сега може да работи перфектно, а утре да го няма никакво. А на "прегледа" "преглеждат" само дали ти държат спирачките в момента, не гледат как ти е изпълнена спирачната система, щото инженерите от Опел/Мерцедес/БМВ/т.н. са я обмисляли и смятали с месеци преди да я сложат на колата ти. Не е случайно, че в някои по-бели страни не се толерира дори и гоУфърския визуален тунинг, а какво да говорим за самоделна спирачна система...
stivemaster - майстор
Дайте да уточним сега, макар че тона на някои участници на моменти е махленски ,все пак темата е високотехнологична и решенията при така наречената конверсия ,а именно промяна на вида задвижващ агрегат предполага цялостно техническо решение и пакет от мерки, даващи възможност да бъдат решени ВСИЧКИ проблеми като запазване цялата функционалност на автомобила, както по отношение движението му изобщо, така и безопастността на движение и комфорта като цяло.
Какво имам предвид - спирачките на почти всички автомобили, вече се правят с електрическо серво,така че смяната на двигателя няма да окаже въздействие.
По въпроса с теглото на електромобила "над 2 тона" ,ще кажа че конверсията качва теглото с около 100кг, само ако е с оловно кисели батерии, иначе теглото е по малко ,така че сравнение на опелче или голфче - конверсиализирано, с Тесла е меко казано неуместно,защото е сравнение между автомобилче нисък клас и суперспортен че и седемместен с размери 5 на 2 метра автомобил.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: