• 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 111
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Rmen72 - напреднал
пет окт 16, 2020 1:07 pmDarK_JeDi написа:
пет окт 16, 2020 12:34 pmfilmatoplo написа:
Горелката е на клиент.Какво точно се случва -върти ли въобще мотора на шнека .Щото има разлика когато мотора върти -но не падат пелети ,и когато мотора въобще не върти. :wink:
Изобщо не завърта мотора. След няколко рестарта, тръгва успешно(мотора се завърта, падат пелети, запалва и т.н), като веднъж тръгнала работи нормално( мотора се върти, дъпра си пелети и т.н.).
Закачи мултицета паралено на шнека, ако нямаш мултицет може и някоя глим лампа/ такава от бойлер/, единият кабел на единият кабел на шнека, другият на другият, когато дойде време шнека да работи и лампата свети пък шнека не върти, знчи имаш проблем мотор, редуктор, крива спирала, или задръстване в тръбата. Ако лампата не свети когато трябва да работи шнека, имаш проблем с контролер горелка /той май е залят монтаж- може нагоряло реле , може прецакан симистор, може управление симистор, зависи как е реализирано там/ , вадиш контролера и засилваш силно нанякъде и не гледаш къде пада, слагаш нов контролер за 100 лв.
Естесвено ако всички кабели са ти здрави и нямаш откачени или хлабави връзки по клеморедите.
Успех.
brassSob - специалист
съб окт 17, 2020 6:20 pmRmen72 написа:
пет окт 16, 2020 1:07 pmDarK_JeDi написа:
пет окт 16, 2020 12:34 pmfilmatoplo написа:
Горелката е на клиент.Какво точно се случва -върти ли въобще мотора на шнека .Щото има разлика когато мотора върти -но не падат пелети ,и когато мотора въобще не върти. :wink:
Изобщо не завърта мотора. След няколко рестарта, тръгва успешно(мотора се завърта, падат пелети, запалва и т.н), като веднъж тръгнала работи нормално( мотора се върти, дъпра си пелети и т.н.).
Закачи мултицета паралено на шнека, ако нямаш мултицет може и някоя глим лапа/ такава от бойлер/, единият кабел на единият кабел на шнека, другият на другият, когато дойде време шнека да работи и лампата свети пък шнека не върти, знчи имаш проблем мотор, редуктор, крива спирала, или задръстване в тръбата. Ако лампата не свети когато трябва да работи шнека, имаш проблем с контролер горелка /той май е залят млнтаж- може нагоряло реле , може прецакан симистор, може управление симистор, зависи как е реализирано там/ , вадиш контролера и засилваш силно нанякъде и не гледаш къде пада, слагаш нов контролер за 100 лв.
Успех.
Здравей, ако намериш контролер за по 100 лв аз съм готов на 130 да купя поне 100, защото скоро ще са дефицит.
Rmen72 - напреднал
съб окт 17, 2020 6:28 pmbrassSob написа:
съб окт 17, 2020 6:20 pmRmen72 написа:
пет окт 16, 2020 1:07 pmDarK_JeDi написа:

Изобщо не завърта мотора. След няколко рестарта, тръгва успешно(мотора се завърта, падат пелети, запалва и т.н), като веднъж тръгнала работи нормално( мотора се върти, дъпра си пелети и т.н.).
Закачи мултицета паралено на шнека, ако нямаш мултицет може и някоя глим лапа/ такава от бойлер/, единият кабел на единият кабел на шнека, другият на другият, когато дойде време шнека да работи и лампата свети пък шнека не върти, знчи имаш проблем мотор, редуктор, крива спирала, или задръстване в тръбата. Ако лампата не свети когато трябва да работи шнека, имаш проблем с контролер горелка /той май е залят млнтаж- може нагоряло реле , може прецакан симистор, може управление симистор, зависи как е реализирано там/ , вадиш контролера и засилваш силно нанякъде и не гледаш къде пада, слагаш нов контролер за 100 лв.
Успех.
Здравей, ако намериш контролер за по 100 лв аз съм готов на 130 да купя поне 100, защото скоро ще са дефицит.
Не че са дъвча, ама чети в описанието

Прикачен файл

Screenshot_2020-10-17-18-39-22-727_com.sirmamobile.prodavalnik.jpg

Прикачен файл

Screenshot_2020-10-17-18-40-06-988_com.sirmamobile.prodavalnik.jpg

Прикачен файл

Screenshot_2020-10-17-18-40-18-464_com.sirmamobile.prodavalnik.jpg
brassSob - специалист
съб окт 17, 2020 6:43 pmRmen72 написа:
съб окт 17, 2020 6:28 pmbrassSob написа:
съб окт 17, 2020 6:20 pmRmen72 написа:


Закачи мултицета паралено на шнека, ако нямаш мултицет може и някоя глим лапа/ такава от бойлер/, единият кабел на единият кабел на шнека, другият на другият, когато дойде време шнека да работи и лампата свети пък шнека не върти, знчи имаш проблем мотор, редуктор, крива спирала, или задръстване в тръбата. Ако лампата не свети когато трябва да работи шнека, имаш проблем с контролер горелка /той май е залят млнтаж- може нагоряло реле , може прецакан симистор, може управление симистор, зависи как е реализирано там/ , вадиш контролера и засилваш силно нанякъде и не гледаш къде пада, слагаш нов контролер за 100 лв.
Успех.
Здравей, ако намериш контролер за по 100 лв аз съм готов на 130 да купя поне 100, защото скоро ще са дефицит.
Не че са дъвча, ама чети в описанието
Да. Виждам, че е 200 лв. Знам, че са и на свършване. Още повече знам кой колко има на склад. В България са не повече от 30 платки от този род и няма и да има повече. Ще се заместват с други.
Rmen72 - напреднал
съб окт 17, 2020 6:47 pmbrassSob написа:
съб окт 17, 2020 6:43 pmRmen72 написа:
съб окт 17, 2020 6:28 pmbrassSob написа:


Здравей, ако намериш контролер за по 100 лв аз съм готов на 130 да купя поне 100, защото скоро ще са дефицит.
Не че са дъвча, ама чети в описанието
Да. Виждам, че е 200 лв. Знам, че са и на свършване. Още повече знам кой колко има на склад. В България са не повече от 30 платки от този род и няма и да има повече. Ще се заместват с други.
Не разбирам, спама между нас е безпредметен, казвам му как да диагностицира възела с проблем на човека, дали контролера е 200 или 1000, какво значение има, той ще реши лак да постъпи, дали ще сменя контролер шнек или горелка.
Ако моторчето е с четки, а то най вероятно е, просто да се подменят, че обикновено се износват след дълга и вярна служба! Ако е това причината, но е невъзможно или трудно да се сменят, има нови моторчета на по приемлива цена, като и не са дефицит.
Като собствениците на стари вектри и голфове, дето си возят пръчка по размер и преди да завъртят стартера си бият резервоарите.
filmatoplo - майстор
Имам платка :wink: само свирнете за горенаписаната приемлива цна.
brassSob - специалист
То и аз имах. Сега имам само 1 кашон.
съб окт 17, 2020 6:20 pmRmen72 написа:
пет окт 16, 2020 1:07 pmDarK_JeDi написа:
пет окт 16, 2020 12:34 pmfilmatoplo написа:
Горелката е на клиент.Какво точно се случва -върти ли въобще мотора на шнека .Щото има разлика когато мотора върти -но не падат пелети ,и когато мотора въобще не върти. :wink:
Изобщо не завърта мотора. След няколко рестарта, тръгва успешно(мотора се завърта, падат пелети, запалва и т.н), като веднъж тръгнала работи нормално( мотора се върти, дъпра си пелети и т.н.).
Закачи мултицета паралено на шнека, ако нямаш мултицет може и някоя глим лампа/ такава от бойлер/, единият кабел на единият кабел на шнека, другият на другият, когато дойде време шнека да работи и лампата свети пък шнека не върти, знчи имаш проблем мотор, редуктор, крива спирала, или задръстване в тръбата. Ако лампата не свети когато трябва да работи шнека, имаш проблем с контролер горелка /той май е залят монтаж- може нагоряло реле , може прецакан симистор, може управление симистор, зависи как е реализирано там/ , вадиш контролера и засилваш силно нанякъде и не гледаш къде пада, слагаш нов контролер за 100 лв.
Естесвено ако всички кабели са ти здрави и нямаш откачени или хлабави връзки по клеморедите.
Успех.
Здравейте.
Благодаря за съветите, @Rmen72 и filmatoplo :drinkers:
Разглобих горелката и извадих централния модул. За мое щастие не беше напълно капсулован и успях да извадя платката. Като изключим многото прах, не видях никъде с просто око изгорели/откачени компоненти, проблемни писти или студени спойки. Почистих всичката прах и го сглобих отново. Преди да включа конекторите в модула, обилно напръсках с контактен спрей самите тях, а и клемореда с кабелите за извън горелката. Извадих и 2 проводника успоредни на L и N кабелите към мотора на шнека. След тази манипулация горелката запали успешно от 1вия път и е така всеки ден от миналата седмица до сега, като всеки път имате 220V към мотора на шнека, когато той трябва да работи. За сега добре - ще следя работата и дано да се окаже замърсен контакт и вече да няма този проблем :)
Бях оставил пелетите в "бункера" да привършат, за да мога да го изчистя, като се оказа, че половината от отвора на винта на дъното беше затрупан с прах. Почистих го, напълних го с нови пелети и трябваше да пунса мотора на шнека в ръчен режим 3 пъти по 5 мин, за да се качат пелетите до отвора.
:?: Въпрос 1: Има ли норма колко грама пелети трябва да се подават за определен период време?
Иначе, следва да отворя капака на мотора и да го почистя до колкото може. Моторът е AC и предполагам е с четки, но не съм специалист по AC мотори и ще ми е трудно да разбера дали въпросните са за смяна. #-o
:?: Въпрос 2: Относно материала за смазване, какво препоръчвате - имам под ръка old school грес, литиева грес на WD40 и масло за моторна резачка?
:?: Въпрос 3: Човека от обявата в OLX говори за две версии на софтуера в зависимост от информацията на дисплея. При мен дисплеят първоначално беше с час на него, но той изгоря преди 2-3 години и тогава го смениха с дисплей с темература. В такъв случай, ако се наложи да търся модул , с какъв софтуер да търся?
Още един път благодаря на отзовалите се със съвети. :prayer:
Здравейте,

Изчетох целият форум два пъти, научих много ценни неща за Ferroli P7/12, но имам малък проблем с моята горелка, за който не намерих решение.
Горелката е Р12, много трудно прави първото запалване, след това няма ниакакви проблеми.
Преди 2 седмици смених запалката с нова. Поне два пъти на ден, предимно когато котела е студен, изписва А01. Понякога пепелника е пълен със 100% неизгорели пелети. Онзи ден го хванах в момент на разплаване (t20 беше стигнсаало до 25-30) и просто изпиза А01 и спря, а пелетите вътре горяха (без пост вентилация). Има и един случай когато започна първото пъленене и след няма и 2 секунди спря с грешка А01.
Почистих котела и горелката основно фоторезистора също, маркуча за тягата (или налягането), мястото между камерата за горене и резистора, вентилатора. От 3 пъти един забива и то само когато е студен (не е работил 4-5 часа. Проверих кабели, букси, всичко изглежда наред, но нещо пречи за завършване на запалването. От форума само не разбрах този датчик за налягането може ли да предизвика тази грешка и как мога да следя показанията му (примерно както на фоторезизстора).
Ако е от значение настройките са:
t03 - 51
t04 - 10

Лек ден на всички!
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 111

Тема "Пелетни горелки Ferroli Sun и Mikro P7-P12 Инфо,настр. и др." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: