• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 81
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Christo - майстор
Смисълът от контактора е, че през термостата минава малък ток и ако се ползва и ниско работно напрежение, примерно 24 волта, става по-безопасно. После контакторът (релето) може да командва по-големи товари, без да се притесняваме за "здравето" на термостата.
filmatoplo - майстор
Аз досега точно моторче на вътрешно тяло не съм прекъсвал , дори така си мисля щом колегите които преработват климатик с пластинчат топлообменник не могат да елиминират моторчето -точно заради тази обратна информация която то подава към платката .Ако някой е успял да даде съвет. :)
mar4ika - специалист
Нестава момчета не се блъскайте вече.Преди малко го пробвах като изключих захранването на мотора от платката за 3мин.После го включих и вобще не тръгна.Почна да мига една лампа и вобще никаква реакция от страна на тялото.Умря на цяло.Накрая изключих цялото тяло от тока за да си събере акъла и се оправи.Май ще си го пускам на ръка зимъска.
Колеги поне можели да обобщите кои тела стават-марка или модел.Дали работят в режим на вентилатор или всички трябва да се лъжат по някакъв начин че има външно тяло за да работи вентилатора?
freshenero - специалист
Всички работят.Аз имам 3 модела.работят безотказно,като вентилатори през лятото и конвектори през зимата.
kuuuuuul - майстор
В крайна сметка,какво стана?Може ли да се ползва платката и ако не какво правим :?
msm - напреднал
Да може аз го ползвам. За неинверторни климатици
има една двойка по тънки кабели които отиват от вътрешното към външното те са за датчика за дефрост или нещо такова вместо него аз слагам резистор 10 килоома и го лъжа че има външно тяло и тогава вътрешното си работи както при климатика.
Може би за различните модели резистора е различен аз ползвам осака 18 работи перфектно чака да загрее питата до към 40 градуса и тръгва като изстине под нея спира "ла порте аутоматик".
Може още да се автоматизира ако се сложи магнет вентил на входа на топлата вода да спира потока при достигане на стайна температура и да се ползва пускане в определен час от дистанционното.
Аз не съм го направил по финансови причини но няма причина да не работи. Сигурно има и други възможности за автоматизация въпрос на желание малко размисъл.
Желая на Всички успех здраве и късмет.
vankovarnata - специалист
kuuuuuul написа:
В крайна сметка,какво стана?Може ли да се ползва платката и ако не какво правим :?
Да може, както е написал колегата с малка разлика. Ползва се въздушния датчик в най-топлата част и се подпира с резистор да се докарат нужните обороти, както и тръбния /ако има такъв/ и си решаваш проблема е оборотите. При моторите с 6 края 3-те са за обратен сигнал, а 3-те за скоростите. Ако се изключи букса или прекъсне кабел дава грешка и иска рестарт.
И не на последно място тяло пуснато без преправяне винаги ще е студено в голямата си част. Просто няма дебит. Не може да има сравнение с фреона по-простата причина, че той е под налягане от 20ат. и нагоре.
kuuuuuul - майстор
Ето как се справих за сега,тънката тръба я махнах и сложих 12-ка,до сега и с 6-цата нямаше проблем/на друго тяло/,а сега трябва да е още по добре.Дистанционното действа и когато е само на вентилатор и когато е на охлаждане,но не знам да ли ще действат датчиците които съм отбелязал на снимката.Как действат те по принцип към външното тяло не отива нищо?При включване и изключване от контакта си заработва както е било/ако се се наложи да му слагам допълнителен терморегулатор/.На едно друго тяло което е от преди се опитах да регулирам оборотите с това http://www.tpetrov.com/search.php?prod= ... 9E%D0%A0+6 но нещо не е в ред,регулират се но не са стабилни :?

Прикачен файл

101_1618.jpg
101_1618.jpg (58.82 KиБ) Видяна 6529 пъти

Прикачен файл

101_1613.jpg
101_1613.jpg (73.97 KиБ) Видяна 6532 пъти

Прикачен файл

101_1614.jpg
vankovarnata - специалист
kuuuuuul написа:
Ето как се справих за сега,тънката тръба я махнах и сложих 12-ка,до сега и с 6-цата нямаше проблем/на друго тяло/,а сега трябва да е още по добре.Дистанционното действа и когато е само на вентилатор и когато е на охлаждане,но не знам да ли ще действат датчиците които съм отбелязал на снимката.Как действат те по принцип към външното тяло не отива нищо?При включване и изключване от контакта си заработва както е било/ако се се наложи да му слагам допълнителен терморегулатор/.На едно друго тяло което е от преди се опитах да регулирам оборотите с това http://www.tpetrov.com/search.php?prod= ... 9E%D0%A0+6 но нещо не е в ред,регулират се но не са стабилни :?
Много добре,че вътрешното тръгва и не търси външно. Горния който си посочил е тръбен и няма отношение щом не ползваш външно. Другия не го виждам добре. Трябва да имаш въздушен които седи пред питата и се обдухва от засмукания въздух. Той е дето управлява мотора на турбината/оборотите. подава инфо на платката/ С колко кабела е мотора?

Не дават схемата на платката, но при някой става да се закачи въздушен датчик към потинциометъра и да управлява мотора при някакви зададени обороти-напрежение/ само за промнливотоковите мотори с три края./
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 81

Тема "Климатик свързан към парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: