Най - вълнуващия въпрос зимно време.
judas - специалист
Тонкобонбонко написа:
Здравейте,
От тази седмица съм притежател на котелът Greyko expert 20+ Greyko rb 20, но не и ползвател :) За съжаление дистрибуторът от който го купих е меко казано несериозен и го чакам вече седмица да ми каже колко и кога би го монтирал. Та въпросът ми е можете ли да ми препоръчате някой от София който да ми го монтира? Зимата идва, а аз си се наслаждавам на свободно стоящия котелкотел ;)
Благодаря предварително!
Кой дистрибутор ти продаде котела? Трябва да го натиснеш да дойде - евентуално чрез фирмата производител, защото той разписва гаранционната карта (не че моята е разписана).
judas написа:
Тонкобонбонко написа:
Здравейте,
От тази седмица съм притежател на котелът Greyko expert 20+ Greyko rb 20, но не и ползвател :) За съжаление дистрибуторът от който го купих е меко казано несериозен и го чакам вече седмица да ми каже колко и кога би го монтирал. Та въпросът ми е можете ли да ми препоръчате някой от София който да ми го монтира? Зимата идва, а аз си се наслаждавам на свободно стоящия котелкотел ;)
Благодаря предварително!
Кой дистрибутор ти продаде котела? Трябва да го натиснеш да дойде - евентуално чрез фирмата производител, защото той разписва гаранционната карта (не че моята е разписана).
Фирмата е Световни Нови Технологии. Аз просто искам някой да ми го върже към инсталацията, защото трябва да се пипне тук там. Иначе после ще го викам той да я пусне, за да подпише гаранцията.
LazarGanev - "Велик майстор"
masterpit написа:
Няма никакъв проблем RB да работи в режим на "поддържащ огън", като БМГ иначе нямаше да го има в менюто,
Менюто е еднакво за цялата продукция на Грейко, но трябва да се избере какъв тип е горелката, като съответно е различен режимът на суспенда
masterpit - специалист
В упътването за работа на RB сервизните настройки са както следва: 6.4.1. Избор на режим за поддържане на огъня – Suspend Mode – от това меню се настройва дали да е активиран режимът за поддържане на огъня и как да функционира. Следва описание на трите режима на работа, с които RB поддържа огъня след задействан термостат или превишаване на зададената температура -Disabled; BMG; Retort; High Power. С подходящи настройки и в зависимост от системата RB работи перфектно в BMG Suspend mode.
DimitarD написа:
След като изтече времето на suspend, няма значение дали има пламък или не, дали го вижда или не, горелката се гаси с надпис temperature. Поне за моята версия.
Това е така и се оказа голям проблем при мен.С котел грейко експерт 30 съм с монтирана скара за дърва,та реших да го заредя до горе с дърва през деня,когато горелката мина в режим суспенд.След около 40 мин (толкова е времето) тая пущина реши да се гаси и стана страшно.Тъй като имах проблеми и аз със Flme loss бях чистил и въртял фотодатчика за горене и вече добре хващаше пламъка обаче включва вентилатора отчита горене явно от разгорелите се дърва и си седи на +3мин. Сетих се да извадя датчика и да го затъмня и котела спря на 96 градуса(над 85 се включи и помпата за бойлера(200л) явно като някаква защита,та и той стигна 80 при зададени 58) като със сигурност щеше да мине 100 при затворена система,а помпите се управляват от горелката и не можех да и дръпна тока. Общо взето някой ако смята да ползва котела в комбиниран режим да си има едно на ум,защото това гасене на горелката след суспенд си е направо опасно.
LazarGanev - "Велик майстор"
Тонкобонбонко написа:
judas написа:
Тонкобонбонко написа:
Здравейте,
От тази седмица съм притежател на котелът Greyko expert 20+ Greyko rb 20, но не и ползвател :) За съжаление дистрибуторът от който го купих е меко казано несериозен и го чакам вече седмица да ми каже колко и кога би го монтирал. Та въпросът ми е можете ли да ми препоръчате някой от София който да ми го монтира? Зимата идва, а аз си се наслаждавам на свободно стоящия котелкотел ;)
Благодаря предварително!
Кой дистрибутор ти продаде котела? Трябва да го натиснеш да дойде - евентуално чрез фирмата производител, защото той разписва гаранционната карта (не че моята е разписана).
Фирмата е Световни Нови Технологии. Аз просто искам някой да ми го върже към инсталацията, защото трябва да се пипне тук там. Иначе после ще го викам той да я пусне, за да подпише гаранцията.
Виж сега Тонкобонбонко, фирмата, която си избрал е достатъчно сериозна, компетентна и отговорна, а всички такива фирми в този бранш за меко казано доста заети по това време на годината. Няма как да се наемат нови специалисти, защото както казах сега всички кадърни са натоварени максимално, а предполагам, че не си съгласен да хванат някой безделник от улицата и да ти го пратят да ти връзва котела! Няма да коментирам колко ти самия си сериозен и отговорен, щом си се сетил да купуваш котел в средата на ноември :) . Затова ти препоръчвам да си седиш на Д-то и да си изчакаш реда, за да избегнеш бъдещи проблеми. Препоръчвам ти да поддържаш добри отношения с инсталатора(сервиза), защото само от него зависи дали да реагира веднага, често дори и в извънработно време, до късни доби за да отстрани проблема или да си спазва закона, който го задължава да ти отстрани гаранционния проблем в срок от 1 месец :wink:
geniya - специалист
LazarGanev написа:
Няма как да се наемат нови специалисти, защото както казах сега всички кадърни са натоварени максимално, а предполагам, че не си съгласен да хванат някой безделник от улицата и да ти го пратят да ти връзва котела! Няма да коментирам колко ти самия си сериозен и отговорен, щом си се сетил да купуваш котел в средата на ноември :) . Затова ти препоръчвам да си седиш на Д-то и да си изчакаш реда, за да избегнеш бъдещи проблеми. Препоръчвам ти да поддържаш добри отношения с инсталатора(сервиза), защото само от него зависи дали да реагира веднага, често дори и в извънработно време, до късни доби за да отстрани проблема или да си спазва закона, който го задължава да ти отстрани гаранционния проблем в срок от 1 месец :wink:
Лазаре, направо ме уби с тези твои разсъждения.Какво значи бил несериозен, а?Като му взеха парите беше сериозен!!!Сега е имал пари и възможности, сега е поръчал.Като са му взели парите са поели и отговорността, като нямат капацитет да правят n-брой монтажи да не му взимат парите.Българска работа е това :vom: Щом ги защитаваш в тази ситуация, ме навежда мисълта че и ти си така...
brat4eda_81 - специалист
geniya написа:
LazarGanev написа:
Няма как да се наемат нови специалисти, защото както казах сега всички кадърни са натоварени максимално, а предполагам, че не си съгласен да хванат някой безделник от улицата и да ти го пратят да ти връзва котела! Няма да коментирам колко ти самия си сериозен и отговорен, щом си се сетил да купуваш котел в средата на ноември :) . Затова ти препоръчвам да си седиш на Д-то и да си изчакаш реда, за да избегнеш бъдещи проблеми. Препоръчвам ти да поддържаш добри отношения с инсталатора(сервиза), защото само от него зависи дали да реагира веднага, често дори и в извънработно време, до късни доби за да отстрани проблема или да си спазва закона, който го задължава да ти отстрани гаранционния проблем в срок от 1 месец :wink:
Лазаре, направо ме уби с тези твои разсъждения.Какво значи бил несериозен, а?Като му взеха парите беше сериозен!!!Сега е имал пари и възможности, сега е поръчал.Като са му взели парите са поели и отговорността, като нямат капацитет да правят n-брой монтажи да не му взимат парите.Българска работа е това :vom: Щом ги защитаваш в тази ситуация, ме навежда мисълта че и ти си така...
ХА-ХА-ХА ЗА ТОВА ГОВОРЕХ И АЗ ,НО НЯКОЙ ХОРА ВЗЕХА ДА МИ ТЪРСЯТ КУСУР НА ПИСАНЕТО и теле под вола !!!вече 2 колеги са пред същата дилема единия вече 2 месеца чака донастройване на пелетна печка а другия цял месец монтаж,и аз съм си говорил глупости дървата таз година ги чакаха хората почти 8 месеца а като спрът да ги продават тогава ще е рая на мошенниците пройзводители и дистрибутори на пелети!!!!!
казах че спирам да пиша ама просто не можах да се сдържа Лазаре с това изказване направо ме разби !!
brat4eda_81 - специалист
сега ще ти разкажа една истинска история и как се прави когато си реномирана фирма!!!
В България ,малко градче Казанлък един познат на нашите доктор си купува НИСАН кола чисто нова с гаранциите и там квото дават всичко,да ама след 2-3 месеца проблем, ходенето по мъките по оторизирания сервиз в софия няма да ги разказвам знаете ги всички, и така човека какво да прави, та писал директно до НИСАН в Япония като не се надявал на много !!! СЛЕД 1 СЕДМИЦА у тях в малкото градче пристигат трима като единия от тях видимо е "малко" японче вижда колата и казал тази кола да дойде в софия! и така след една седмица още японеца му се обажда да си вземе колата, той отива в софия чака го колата заредена и япончето вътре казал му качвай се да направиш 100 км, с япончето тестдрайф, после му дал документи какво е сменено и пак гаранция ,и като се прибрал и се зачел разбрал че "малкото" японче е третия по ранг инжинер в нисан !!!!! това тук няма как да стане ЖАЛКО !!!

Тема "Пелетни горелки GREYKO BMG и RB" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: