2011 година е, значи е от китайския завод.Това да не те притеснява, повечето машини за Япония са от собствени заводи извън Япония.
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
EDI
- майстор
152 мнения в "Рециклирани климатици - да или не!"
mariochakra
- напреднал
- Мнения: 33
EDI,да изкажеш мнение по този DAIKIN AN22MESJ,по добър ли е от Beavera ми SRC22TN.Дайкина беше в магазина на цената на Beavera
mariochakra
- напреднал
- Мнения: 33
Edi,вярно ли е че на бийвъра Cop-а му е 5.8
mariochakra
- напреднал
- Мнения: 33
Но като гледам пише че всичките са с 5.8 и бийвъра и шарпа и дайкина.Гледам това APF (годишен коефициент на енергийна ефективнсост).Това ли е COP?
mariochakra
- напреднал
- Мнения: 33
Видях аз.КОП-а на бийвъра е 4.43 при номинал
- Мнения: 1
Здравейте.
Пред купуване на климатик съм. Чудя се между нов FUJISTSU AWYZ 18 LBC Nocria или втора употреба японски TOSHIBA RAS-632PDR. Като Тошибата идва малко по-евтина. Помещението което трябва да отоплявам е около 45кв. Има изолация(външна) и на тавана(вътре).
Кой според вас ще бъде по-добър? Благодаря Ви.
Поздрави.
Пред купуване на климатик съм. Чудя се между нов FUJISTSU AWYZ 18 LBC Nocria или втора употреба японски TOSHIBA RAS-632PDR. Като Тошибата идва малко по-евтина. Помещението което трябва да отоплявам е около 45кв. Има изолация(външна) и на тавана(вътре).
Кой според вас ще бъде по-добър? Благодаря Ви.
Поздрави.
- Мнения: 2
Здравейте колеги,
Регистрирах се специално за да пусна това мнение във форума защото мисля че ще бъде полезно за хората, които все още се чудят какъв климатик и от къде да си закупят.Много съжалявам, че преди да направя тази стъпка не се поразрових за мнения и препоръки преди да си поръчам рециклиран климатик втора употреба внос от Япония от Климафрост.
По-долу ще опиша цялата сага, с цел да предпазя и други хора да станат жертва на напълно непрофесионалното отношение на фирмата.
Всичко започна с монтажа на климатика Хитачи хиперинвертор на 02.10.2017 - още с идването си екипа директно влезе в дома ми с кални обувки, но все пак аз бях подготвен като предвидливо бях премахнал всички килими. Последва темерудско отношение и отговор на въпросите ми само със сърдито "да" или "не" , въпреки това се опитах да разчупя малко обстановката и да покажа добро отношение като им предложих кафе (все пак беше 8:30 сутринта), но и това не помогна - отново получих сърдито "не". След няколко минути монтаж в мълчание от нищото единият от екипа започна да се оплаква колко малко пари им давали, колко много работа имали и как трудно млади момчета се навивали да започнат работа в сферата, при което аз кимам съгласително и цъкам с език. В последствие обаче разбирам че господина, който се оплаква през цялото време е М***** Г****, който заедно със съпругата си Й**** Г***** са посочени в търговския регистър като собственици на фирмата ФРОСТКЛИМА МБ ООД ,забележете че името, с което се представят и името на фирмата са различни (можеби с цел по трудно откриване и бягане от отговорност). Монтажа беше извършен сравнително бързо, но след като завършиха ме сюрпризираха с това че трябва да им заплатя 50лв повече защото тръбният път бил повече от 3 метра (за които си бях платил вече 1380лв.- климатик + монтаж) Не възразих защото действително дължината беше около 3 метра и 10 сантиметра (ДЕСЕТ), пак за да избегна още по-агресивно отношение от тяхна страна и все пак бяха прави - повече от 3 мерта са- им дадох 50 лв повече. След това обаче забелязах че не са ги включили в сметката на касовата бележка, което означава че просто си ги прибрали в джоба.
До тук всичко добре - преглъща се.
Но след около 2 месеца климатика спира да работи, тези дни аз не съм в града затова съпругата ми им звъни и заявява рекламация. След 2 дни екипа пристига, демонтира климатика и го отнася за ремонт, след около седмица се обаждат и казват че бил извършен ремонт по гаранция и си оговарят дата за монтажа. Точно на датата идват и монтират климатика, НО не дават никаква бележка на жена ми, казваме си ОК важното е че го ремонтираха без пари и оставихме нещата така.
НОоооо след още 2 месеца климатика отново се разваля, този път аз им звъня и се разбираме че на следващия ден в 8:30 сутринта ще дойдат да го погледант. На другия ден дойдоха да го вземат и до края на работния ден го върнаха отремонтиран и работещ - наистина добра работа. Но този път поисках бележките за двата извършени до момента ремонта, понеже свички знаем че при всеки следващ ремонт след 3-ти, на каквато и да е техника, имаш право да ти върнат парите или да ти заменят стоката с нова, а както се вижда точно този климатик е почти сигурно че ще се развали поне още няколко пъти за следващите 2 години и половина (гаранцията, която дават е 3 години, това също бе една от примамките която ме превлече) . Тогава г-н М. Г. ми заяви че трябвало да ЗАПЛАТЯ по 100 лева за всяко отремонтиране от тяхна страна (20лв посещение, 30 демонтаж, 20 посещение и 30 монтаж) въпреки че ремонта е бил по гаранция. Естествено че не им дадох пари и отидох директно в офиса на фирмата, където за мое съжаление срещнах същото нагло отношение от С***** М******* - "Маркетинг мениджъра" на фирмата
(не мога да не се засмея). Заплаших го че си знам правата и че ще сигнализирам в Комисията за защита на потребителите, но получих супер спокоен отговор че те имат голям опит с КЗП и че нищо няма да постигна с това. Въпреки това аз го направих и се започна една супер тромава процедура, от която естествено нямаше положителен резултат, защото аз нямам никакви доказателств че са идвали и са ремонтирали климатика. Даже с цялата си наглост от Климафрост дойдоха на оглед, когато аз отново не бях в града и ги посрещна съпругата ми, само и само за да констатират че климатика е бил обект на ремонт от неоторизирани лица и по този начин ми АНУЛИРАХА гаранцията. И като награда за отстояването на правата си сега притежавам неработещ климатик и нямам гаранция 
От моя страха последва нова жалба до КЗП но до момента никакво развитие.
След 11 месеца "горд" собственик на японски климатик, той през повечето време е извън строя и не може да бъде изпозван.
Затова се надявам това мнение да достигне до възможно повече хора и поне някой бъде спасен от тези разправии. Преди месец си закуших климатик - разбира се от друга фирма (голяма, международна)- там получих разбиране и професионално отношение . Няма да казвам коя е фирмата зада не излезе че то зи пост е дело на конкуренция. Въпреки че на фирми като Климафрост конкуренция не им е нужна - те съми ще се съсипят.
Една от причините да избера малка българска фирма за първия ми климатик беше това че по свякакъв начин гледам да подкрепям дребния бизнес. После защо не можело да се прави бизнес в България - ами с такива бизнесмени няма как да стане!
Ще отделя и малко място за тагове с които мнението да бъде по лесно намираемо :
http://klimafrost.com/
https://www.facebook.com/klimafrost/
Фростклима МБ ООД
Климафрост мнения
бул. Андрей Ляпчев № 20
японски климатик втора ръка мнения
Регистрирах се специално за да пусна това мнение във форума защото мисля че ще бъде полезно за хората, които все още се чудят какъв климатик и от къде да си закупят.Много съжалявам, че преди да направя тази стъпка не се поразрових за мнения и препоръки преди да си поръчам рециклиран климатик втора употреба внос от Япония от Климафрост.
По-долу ще опиша цялата сага, с цел да предпазя и други хора да станат жертва на напълно непрофесионалното отношение на фирмата.
Всичко започна с монтажа на климатика Хитачи хиперинвертор на 02.10.2017 - още с идването си екипа директно влезе в дома ми с кални обувки, но все пак аз бях подготвен като предвидливо бях премахнал всички килими. Последва темерудско отношение и отговор на въпросите ми само със сърдито "да" или "не" , въпреки това се опитах да разчупя малко обстановката и да покажа добро отношение като им предложих кафе (все пак беше 8:30 сутринта), но и това не помогна - отново получих сърдито "не". След няколко минути монтаж в мълчание от нищото единият от екипа започна да се оплаква колко малко пари им давали, колко много работа имали и как трудно млади момчета се навивали да започнат работа в сферата, при което аз кимам съгласително и цъкам с език. В последствие обаче разбирам че господина, който се оплаква през цялото време е М***** Г****, който заедно със съпругата си Й**** Г***** са посочени в търговския регистър като собственици на фирмата ФРОСТКЛИМА МБ ООД ,забележете че името, с което се представят и името на фирмата са различни (можеби с цел по трудно откриване и бягане от отговорност). Монтажа беше извършен сравнително бързо, но след като завършиха ме сюрпризираха с това че трябва да им заплатя 50лв повече защото тръбният път бил повече от 3 метра (за които си бях платил вече 1380лв.- климатик + монтаж) Не възразих защото действително дължината беше около 3 метра и 10 сантиметра (ДЕСЕТ), пак за да избегна още по-агресивно отношение от тяхна страна и все пак бяха прави - повече от 3 мерта са- им дадох 50 лв повече. След това обаче забелязах че не са ги включили в сметката на касовата бележка, което означава че просто си ги прибрали в джоба.
До тук всичко добре - преглъща се.
Но след около 2 месеца климатика спира да работи, тези дни аз не съм в града затова съпругата ми им звъни и заявява рекламация. След 2 дни екипа пристига, демонтира климатика и го отнася за ремонт, след около седмица се обаждат и казват че бил извършен ремонт по гаранция и си оговарят дата за монтажа. Точно на датата идват и монтират климатика, НО не дават никаква бележка на жена ми, казваме си ОК важното е че го ремонтираха без пари и оставихме нещата така.
НОоооо след още 2 месеца климатика отново се разваля, този път аз им звъня и се разбираме че на следващия ден в 8:30 сутринта ще дойдат да го погледант. На другия ден дойдоха да го вземат и до края на работния ден го върнаха отремонтиран и работещ - наистина добра работа. Но този път поисках бележките за двата извършени до момента ремонта, понеже свички знаем че при всеки следващ ремонт след 3-ти, на каквато и да е техника, имаш право да ти върнат парите или да ти заменят стоката с нова, а както се вижда точно този климатик е почти сигурно че ще се развали поне още няколко пъти за следващите 2 години и половина (гаранцията, която дават е 3 години, това също бе една от примамките която ме превлече) . Тогава г-н М. Г. ми заяви че трябвало да ЗАПЛАТЯ по 100 лева за всяко отремонтиране от тяхна страна (20лв посещение, 30 демонтаж, 20 посещение и 30 монтаж) въпреки че ремонта е бил по гаранция. Естествено че не им дадох пари и отидох директно в офиса на фирмата, където за мое съжаление срещнах същото нагло отношение от С***** М******* - "Маркетинг мениджъра" на фирмата



От моя страха последва нова жалба до КЗП но до момента никакво развитие.
След 11 месеца "горд" собственик на японски климатик, той през повечето време е извън строя и не може да бъде изпозван.
Затова се надявам това мнение да достигне до възможно повече хора и поне някой бъде спасен от тези разправии. Преди месец си закуших климатик - разбира се от друга фирма (голяма, международна)- там получих разбиране и професионално отношение . Няма да казвам коя е фирмата зада не излезе че то зи пост е дело на конкуренция. Въпреки че на фирми като Климафрост конкуренция не им е нужна - те съми ще се съсипят.
Една от причините да избера малка българска фирма за първия ми климатик беше това че по свякакъв начин гледам да подкрепям дребния бизнес. После защо не можело да се прави бизнес в България - ами с такива бизнесмени няма как да стане!
Ще отделя и малко място за тагове с които мнението да бъде по лесно намираемо :
http://klimafrost.com/
https://www.facebook.com/klimafrost/
Фростклима МБ ООД
Климафрост мнения
бул. Андрей Ляпчев № 20
японски климатик втора ръка мнения
fox_vt
- майстор
- Мнения: 3640
Принципно на втора ръка баракуди фирмата която ги продава и монтира дава гаранция примерно две години. Това е абсолютен риск за фирмата защото не се знае кога ще изпляска нещо и върви го търси особенно ако е някой изкълчена серия. Изобщо за такива „рециклирани” японци със уж добри параметри и много компромиси всичко е до късмет. Но късмета е нужен и за нов климатик разбира се. Иначе отношението на фирмата не го толерирам по никакъв начин просто е недопустимо.
- Мнения: 2
Точно така, риск е, но проблема е че риска не е за сметка на търговеца, а за сметка на потребителя.
Защото се оказва че е практика да се анулират гаранции при проблемните климатици.
При първоначалния монтаж, управителя на фирмата, който тогава се представяше като обикновен работник, ми разказваше как като изгори компресор или която и да е основна част, винаги записват че повредата е в следствие на токов удар и така гаранцията автоматично отпада. Явно всичко това е било за да ме подготви психически да не разчитам много много на гаранцията.
Защото се оказва че е практика да се анулират гаранции при проблемните климатици.
При първоначалния монтаж, управителя на фирмата, който тогава се представяше като обикновен работник, ми разказваше как като изгори компресор или която и да е основна част, винаги записват че повредата е в следствие на токов удар и така гаранцията автоматично отпада. Явно всичко това е било за да ме подготви психически да не разчитам много много на гаранцията.
Тема "Рециклирани климатици - да или не!" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!