Щеше да е разумно от страна на производителя да обвърже гаранцията с някаква интернет регистрация, на която се дава email (евентуално и телефон) на клиента. Така при отчитане на някаква масова грешка може впоследствие да се пусне писмо до всички клиенти с еди какъв си модел продукт да обърнат внимание на еди какво си. Или като се забележи глупостта на конкретен инсталатор, могат да се предупредят само неговите клиенти (жертви).
Kondor1 написа:m.eit написа: Не можех да си представя че производителя не еТи не си си представил и си го търсил. За жалост много от монтажниците не само, че не го търсят, а и са напълно уверени, че "става" да го закачиш къде да е до някоя тръба. Важното е да се отбие номера по най-бързия начин. Но вината е и от другата страна. Като пусках моята горелка се опитах да чета инструкцията. Прегледах я уж цялата, търсих нещо от типа "При първо пускане направете непременно ей това: 1,2,3", обаче така и не намерих. Инструкцията им е писана на принципа "ако прочетеш абсолютно всичко, ще откриеш всичко, което е важно", но покрай важните неща са написани и доста очевидни дреболии. Така че и за тоя датчик със сигурност е можело да направят някаква рисунка на втора страница с надпис "ВНИМАНИЕ - поставете термодатчика точно ТУК" и картинка със стрелка.предвидил място за термодатчика и така го открих!
Наистина твоето предложение е най-правилно,така никой няма да се обърка!
Всъщност инструкциите за сглобяване на Икея мебелите са на този принцип!
Така че и производителя не си е изпипал докрай работата!
Вчера открих грешка във печатните брошури на Грейко бижу,там пише че тежи 250 кга във сайта им пише 183 кг,монтирал съм една такава камина и съм поръчал втора ама не знам коя от двете цифри е вярна, това означава че некой от фирмата си гледа работата пет за четири,па макар и във рекламният отдел.Лошото е да не започнат и във другите отдели така да си гледат работа !

