Това под котела са колекторите, не е проблем лек теч, оправя се лесно. Ако разширителния съд е сдал багажа трябва да се вика сервиза - той се намира вътре в котела и това не е за Направи сам, пък и сигурно е в гаранция!
Аз също съм напълно съгласен с всички разсъждения на колегата AntonBM, като само искам да го поправя, че радиаторите доколкото виждам са Н500, а не Н600, както той ги е смятал и за това е това разминаване в мощностите, които сме получили. За Н500 каталожната мощност на ребро е 150-160Вт при режим 90/70°С. Като се има предвид, че заради европейски нормативи максималната температура на котела е ограничена на 75°С, то реалната мощност на един глидер е не повече от 130Вт. Имаме 46 глидера и една лира от около 400Вт(при 75°С):
46х130+400=6380Вт -
това е реалната мощност на инсталацията, ако котелът работи на макс. температура. При минимална мощност на котела 10.5кВт, няма как системата да работи нормално, нито пък може да топли като хората. Това е един мощен кон, който е впрегнат в малка каруца и искаме от него да свърши много работа. Ако не му сложим по-голяма каруца, ще посвърши работата и с тая на повече курсове, ама ще се измори много, ще иска повече овес, а и каруцата ще се разбие от многото километри
Аз също съм напълно съгласен с всички разсъждения на колегата AntonBM, като само искам да го поправя, че радиаторите доколкото виждам са Н500, а не Н600, както той ги е смятал и за това е това разминаване в мощностите, които сме получили. За Н500 каталожната мощност на ребро е 150-160Вт при режим 90/70°С. Като се има предвид, че заради европейски нормативи максималната температура на котела е ограничена на 75°С, то реалната мощност на един глидер е не повече от 130Вт. Имаме 46 глидера и една лира от около 400Вт(при 75°С):
46х130+400=6380Вт -
това е реалната мощност на инсталацията, ако котелът работи на макс. температура. При минимална мощност на котела 10.5кВт, няма как системата да работи нормално, нито пък може да топли като хората. Това е един мощен кон, който е впрегнат в малка каруца и искаме от него да свърши много работа. Ако не му сложим по-голяма каруца, ще посвърши работата и с тая на повече курсове, ама ще се измори много, ще иска повече овес, а и каруцата ще се разбие от многото километри
