Благодаря за съветите на всички.
Ето какво направих:
1. Свалих помпата от котела
2. Отворих я с шестостен 4 и не открих никакви дефекти
3. С ключе 11 (поне моделът при мен е на този принцип) се опитах да дозатегна работното колело. Безуспешно, тъй като е затегнато и не дава никакви признаци на превъртане спрямо ротора на помпата
4. Включих помпата на сухо и работи без никакъв проблем и върти в правилна посока (колкото и да е невероятно имах известни подозрения)
5. Монтирах помпата
6. Продухах с-мата, като за целта я надувах до около 1,2 атм. и така всеки един радиатор поотделно с надеждата ако има някакво подпушване (незнайно от къде) да излезе
С-мата надувах през РС и изпусках през крана за пълнене/източване (виж схемата по-горе)
7. Запалих печока и сега чакам да видя какво ще се случи
Ето какво направих:
1. Свалих помпата от котела
2. Отворих я с шестостен 4 и не открих никакви дефекти
3. С ключе 11 (поне моделът при мен е на този принцип) се опитах да дозатегна работното колело. Безуспешно, тъй като е затегнато и не дава никакви признаци на превъртане спрямо ротора на помпата
4. Включих помпата на сухо и работи без никакъв проблем и върти в правилна посока (колкото и да е невероятно имах известни подозрения)
5. Монтирах помпата
6. Продухах с-мата, като за целта я надувах до около 1,2 атм. и така всеки един радиатор поотделно с надеждата ако има някакво подпушване (незнайно от къде) да излезе
С-мата надувах през РС и изпусках през крана за пълнене/източване (виж схемата по-горе)
7. Запалих печока и сега чакам да видя какво ще се случи