Нали ти го обясних 100 пъти след загряване достатъчно на котела Ладомата отваря отвор от към буфера и радиаторите , и понеже датчика за радиаторната помпа е вкаран в горния край на буфера а пък той е още студен -радиаторната помпа е още спряна и топлото излиза от котела и заминава директно През Тетката в горния край в буфера и започва да го загрява .Когато се загрее до сензора който е поне на 20-30 санта от върха му , той дава старт на радиаторната помпа .Загряването на буфера спира за момент от около 2-5 минути докато се настрои задвижката на трипътния вентил и не започне периодично да разпределя -ту заряд на буфера , ту подаване на топлото към радиаторите , тоест тази тъпа Тетка от която те е страх си седи там и праща топлото насам и натам -същото прави и Тетката в долния край на буфера .А когато вечер си спинкаш , и не ти се слиза да зареждаш котела , и той позагасне -топлото което се е събрало през деня в буфера ще продължи да поддържа радиаторите топли , айде сега за литража на буфера -Мечо Пух го е казал Колкото повече -толкова повече .Кое не разбра сега.Да допълня -на теб буфера не ти трябва да се зареди за 5 минути , той ще се зарежда с часове , или заряда му зависи колко топло откланя задвижката от радиаторите.Ти поне си лесен , аз на мойто Прити как да му сложа буфер в кухнята .
Е те това, Филме, може и да си го обяснявал, ама разпокъсано, в разни теми, по разни поводи. А сега ми се изясни као бел ден, и мисля това мнение, твоето де, да се закарфичи най-отгоре на раздела Отопление, заедно с други чисто практични съвети и обяснения кое как действа
Благодаря ти, както и да останалите, и дано да има грозде, ще споделя с вас по бутилка домашно мелнишко